- Katılım
- 10 Kas 2013
- Mesajlar
- 254
2013 Ağustos'ta Kabatepe'de benzer bir kamp yapmıştık. O kamp için 3.000 km. yol katetmiştik. Keşke haberin olsaymış PysLre.
Sağlık olsun, umarım birgün biryerlerde bir kampta karşılaşma imkanı yakalarız.
Teşekkürler. :cat:
İnşallah.İzinli olduğum zamanda bir kamp etkinliği olursa aslında neden olmasın.
