Mersin Sahilde ve Otoyolda

Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
güzel video'lar manzarada sahilde gzel ama otoyolda sadece asvalt we arabalar :p
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
güzel videolar kazasız belasız cezasız sürüşler dilerim...
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bu videoyu izlediten sonra kazasız bol sürüşler demekten başka birşey söylemek aklımdan gelmiyor
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Bu yolun bu kadar çabuk alındığına ilk kez şahit oldum. :p
Kamera aparatının resmini çekip koysanız eminim ilgi odağı olacaktır.Kazasız sürüşler. :bounce:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Bu yolun bu kadar çabuk alındığına ilk kez şahit oldum. :p
Kamera aparatının resmini çekip koysanız eminim ilgi odağı olacaktır.Kazasız sürüşler. :bounce:

hocam bizim yürekçe abi bazen ego kurbanı olup o yolda 160-170 yapıo.benm ise hala 130 hzım o yolda:salut::p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst