[Mersin - MT]

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
geliriz diye korktunmu yoksa :p gerçi gelmiştik bir keresinde o zaman bizi güzelce ağırlamıştın.:cat:

aşkolsun yaaa, neden korkayım ki canımın içi. inanaın birdenbire bir sıkıntı patlamasında karar aşamasındaydım. üstüne de ateş gelince hadi ateşin şerefine yapalım dedik. yine yapalım, yine kaynaşalım kardeşlerim...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Haftaya çarşamaba kadirli diolar arkadaşlar.müsait olursanız(olun bi zahmet)gidelim.ben tek gidemem.biri takılsında gidelim yawfs:cyclopsan
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
arkadaşlar, 29/06/2008 günü KAYACI VADİSİ'ne gidilecektir.

toplanma yeri : viranşehir yonca marlet otoparkı
toplanma saati : 09,30
hareket saati : 10,00

HAREKET TAM VAKTİNDE OLACAKTIR!!!!

Bu geziden haberim olsa inan ki gelirdim. 29 unda boşdum

gündüz herkesle telefon görüşmesi yapıldı. harkesin cumartesi sabahtan haberi vardı zaten. oraya sadece maksat olsun diye yazıldı..

Abi bu herkesin içinde ben yokum sanırım. çünkü beni arayan olmadı. Ben de dedigim gibi Yapraklı koy ve susanoglu yaptım ama 30/06/2008 de. Gezeler topigine başlık acacam..29/06/2008 de Fındıkpınarı yaylasındaydım.

Haftaya çarşamaba kadirli diolar arkadaşlar.müsait olursanız(olun bi zahmet)gidelim.ben tek gidemem.biri takılsında gidelim yawfs:cyclopsan

Huseyın kardeş bende carşamba gunu saat 18:00 da çıkıyorum bu saatten sonra katılabilirim ama siz bu saatte Nerelerde olursunuz... Haberleşelim. :cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sayın mersin Mt sakinleri...

06/07/2008 tarihinden itibaren mersin mt dahilinde sayılmamamı rica ediyorum. bu yazımı okuyan başka mt üyeleri olursa da kendi mt arkadaşlarına bilgi verirlerse çok sevineceğim.

sebebi mi?

sadece ameliyat olduğumda ve dün yaptığım ölümcül kazada sadece kaza anında yanımda olmayıp hayati derecede önemli işini önemsemeyip yardımıma koşan ve hastaneye gidişimde ve orada başımda bekleyen EREN ve olayı tarsustayken haber alıp hastanede yanıma koşan TARKAN gerçekten vefalı arkadaşlarımsınız...

olayı duyup da 24 saat geçemesine rağmen beni aramayan kaza yerine gelip de polis tutanağından sonra dağ gezisine devam eden hiç bir şahısla bundan sonra merhaba'yı da istemeden söylediğim kişilerden öteye gidemeyeceksiniz.

sadece haber almayıp da samimiyetine güvendiğim bir tek kişiyi bu söylemimden ayrı tutuyorum...

duyanlar duymayanlara anlatsın.....
bu olay da burda kapansın..
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
sayın mersin Mt sakinleri...

06/07/2008 tarihinden itibaren mersin mt dahilinde sayılmamamı rica ediyorum. bu yazımı okuyan başka mt üyeleri olursa da kendi mt arkadaşlarına bilgi verirlerse çok sevineceğim.

sebebi mi?

sadece ameliyat olduğumda ve dün yaptığım ölümcül kazada sadece kaza anında yanımda olmayıp hayati derecede önemli işini önemsemeyip yardımıma koşan ve hastaneye gidişimde ve orada başımda bekleyen EREN ve olayı tarsustayken haber alıp hastanede yanıma koşan TARKAN gerçekten vefalı arkadaşlarımsınız...

olayı duyup da 24 saat geçemesine rağmen beni aramayan kaza yerine gelip de polis tutanağından sonra dağ gezisine devam eden hiç bir şahısla bundan sonra merhaba'yı da istemeden söylediğim kişilerden öteye gidemeyeceksiniz.

sadece haber almayıp da samimiyetine güvendiğim bir tek kişiyi bu söylemimden ayrı tutuyorum...

duyanlar duymayanlara anlatsın.....
bu olay da burda kapansın..

SENDE BİŞEY YOK YA ABİ.BU YETER:rendeer::salut::salut::salut:SAĞLICAKLA:rendeer:
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
6
sayın mersin Mt sakinleri...

06/07/2008 tarihinden itibaren mersin mt dahilinde sayılmamamı rica ediyorum. bu yazımı okuyan başka mt üyeleri olursa da kendi mt arkadaşlarına bilgi verirlerse çok sevineceğim.

sebebi mi?

sadece ameliyat olduğumda ve dün yaptığım ölümcül kazada sadece kaza anında yanımda olmayıp hayati derecede önemli işini önemsemeyip yardımıma koşan ve hastaneye gidişimde ve orada başımda bekleyen EREN ve olayı tarsustayken haber alıp hastanede yanıma koşan TARKAN gerçekten vefalı arkadaşlarımsınız...

olayı duyup da 24 saat geçemesine rağmen beni aramayan kaza yerine gelip de polis tutanağından sonra dağ gezisine devam eden hiç bir şahısla bundan sonra merhaba'yı da istemeden söylediğim kişilerden öteye gidemeyeceksiniz.

sadece haber almayıp da samimiyetine güvendiğim bir tek kişiyi bu söylemimden ayrı tutuyorum...

duyanlar duymayanlara anlatsın.....
bu olay da burda kapansın..

geçmiş olsun abicim.yeni duydum.sende bişey yok ya önemli olan bu..:rendeer::salut:
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
108
Geçmiş olsun

Sevgili kardeşim Sencer haberi tesadüfen öğrendim. Şu msn ye yazdığın "yüzde 80 yaptığım kazanın aynısı" yazın olmasa öğrenemeyecektim. Kardeşim çok büyük geçmiş olsun. Allah'tan acil şifalar dilerim. :rendeer:Birlikte Antalya'lara gidecektik. Ben de sürekli kendimi ve motorumu yol şartlarına ayarlıyordum. Mersin MT den yürekli bir arkadaşımla buluşup iki motor Antalya'ya gideceğiz diye herkese söylüyordum. :pr::pr::pr:
İçinde bulunduğun durum nedeniyle biraz melankolik duygular içinde olabilirsin. Bence arkadaşlar için hemen karar verme. Hemen Mersin MT ye küsme derim. Hatay/Reyhanlı'dan selamlar kardeşim.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
sayın mersin Mt sakinleri...

06/07/2008 tarihinden itibaren mersin mt dahilinde sayılmamamı rica ediyorum. bu yazımı okuyan başka mt üyeleri olursa da kendi mt arkadaşlarına bilgi verirlerse çok sevineceğim.

sebebi mi?

sadece ameliyat olduğumda ve dün yaptığım ölümcül kazada sadece kaza anında yanımda olmayıp hayati derecede önemli işini önemsemeyip yardımıma koşan ve hastaneye gidişimde ve orada başımda bekleyen EREN ve olayı tarsustayken haber alıp hastanede yanıma koşan TARKAN gerçekten vefalı arkadaşlarımsınız...

olayı duyup da 24 saat geçemesine rağmen beni aramayan kaza yerine gelip de polis tutanağından sonra dağ gezisine devam eden hiç bir şahısla bundan sonra merhaba'yı da istemeden söylediğim kişilerden öteye gidemeyeceksiniz.

sadece haber almayıp da samimiyetine güvendiğim bir tek kişiyi bu söylemimden ayrı tutuyorum...

duyanlar duymayanlara anlatsın.....
bu olay da burda kapansın..

öncelikle geçmiş olsun, kaza her ne kadar kötü bişi olsada sende bişi olmaması bizim için sevindirici biir haber. yalnız yukarıda yazdığın yazıdan ben bişi anlamadım kim gördüde seni durmadı yada dağ gezisi yaptı yada sen ilk kimlere haber verdinde kim gelmedi ...? yani ben şahsen kendimi sana yakın hissederdim ama ben başkasından duydum ve sanırım bu durumda yukarıdaki sitem ettiğin kişiler içersinde kalıyorum. bu benim için tabiki üzücü. allah kaza bela vermesin kimseye, herkeze allahtan dikkat, senin yaraların içinde acil şifa diliyorum.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
öncelikle geçmiş olsun, kaza her ne kadar kötü bişi olsada sende bişi olmaması bizim için sevindirici biir haber. yalnız yukarıda yazdığın yazıdan ben bişi anlamadım kim gördüde seni durmadı yada dağ gezisi yaptı yada sen ilk kimlere haber verdinde kim gelmedi ...? yani ben şahsen kendimi sana yakın hissederdim ama ben başkasından duydum ve sanırım bu durumda yukarıdaki sitem ettiğin kişiler içersinde kalıyorum. bu benim için tabiki üzücü. allah kaza bela vermesin kimseye, herkeze allahtan dikkat, senin yaraların içinde acil şifa diliyorum.

ya abi adam mersin mt ye uğramıcam diyo sen hala buraya yazıosun.:pr::pbu arada şu avatardan bitanede bana yapalım be hacı:queen:
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
serkes yetişkin burda kimseye git yada gel diyemeyiz karara saygı duyarız. yalnız bireysel bir olayı kimseye mal etmemeli kimse.. kaza herkesin başına gelir insanız hepimiz hatalarımız olur ama önce kendini sorgulamalı kişi;) avatar işi kolay :d stüdyoya gelicen çekicem seni bir güzel sona photoshopta nası istersen yaparız
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Sayın MT arkadaşları Sencer (yürekce) abinin üzücü kazasından sonra aldıgı Mersin MT ye yazmama kararının ardından bizde mersin MT ye yazmama kararı almış bulunmaktayız.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
selam arkadaşlar mersin mt sizlerden bir ricam olacak ben ist mt den erdincpolat

şimdi yeni bir motosiklet almayı düşünüyorum ve bu tercihlerim arasında suzuki bandit 600n bulunmkata sahibinden.com da yeni bir ilan var bandit için benim burdan bu motosikleti incelemem çok zor sadece telefon açabilirm o kadar ama ne derecede saglıklı olur bilmiyorum.

sizlerden ricam ilanı buraya kopyalacagım eger bu motosikleti bilen ve kullanıcısını tanıyan varsa bana bilgi verebilirlerse çok sevinirim hani olurda motor saglam çıkarsa içel e gelip o motoru almak istiyorum.
http://www.sahibinden.com/el_degmemisWQQaXQQ9665609WQQpXQQdisplayitem

ilan bu yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar eger yardımda bulunmak isteyen olursa

resimlerden birinde dikkatli bakarsanız arkada bir dernek var mersinliler HAYIR CEMİYETİ DERNEGİ yazıyo zannerdesem belki yardımcı olur nerde olduguna dair

erdinc polat
0544 775 90 19
0554 737 65 86
[email protected] mail ve msn adresim
siteden de özel msj atabilirsiniz her akşam giriyorum siteye

kayıtsız kalmayacagınızı biliyorum
saygılarımla
istanbuldan selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
selam arkadaşlar mersin mt sizlerden bir ricam olacak ben ist mt den erdincpolat

şimdi yeni bir motosiklet almayı düşünüyorum ve bu tercihlerim arasında suzuki bandit 600n bulunmkata sahibinden.com da yeni bir ilan var bandit için benim burdan bu motosikleti incelemem çok zor sadece telefon açabilirm o kadar ama ne derecede saglıklı olur bilmiyorum.

sizlerden ricam ilanı buraya kopyalacagım eger bu motosikleti bilen ve kullanıcısını tanıyan varsa bana bilgi verebilirlerse çok sevinirim hani olurda motor saglam çıkarsa içel e gelip o motoru almak istiyorum.
http://www.sahibinden.com/el_degmemisWQQaXQQ9665609WQQpXQQdisplayitem

ilan bu yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar eger yardımda bulunmak isteyen olursa


resimlerden birinde dikkatli bakarsanız arkada bir dernek var mersinliler HAYIR CEMİYETİ DERNEGİ yazıyo zannerdesem belki yardımcı olur nerde olduguna dair

erdinc polat
0544 775 90 19
0554 737 65 86
[email protected] mail ve msn adresim
siteden de özel msj atabilirsiniz her akşam giriyorum siteye

kayıtsız kalmayacagınızı biliyorum
saygılarımla
istanbuldan selamlar

ben bır bakayım saNA YARDIMCI OLMAYA CALISAYIMM
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
117
İşte güzel ülkemizin güzel bir köşesi... Canım Anamur...

anamurnh6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
sanırım pullu dedikleri yer.daha gitmedim ama yazın çadırlı kamp yeri arıyordum int.de pulluyu gördüm güzel duruyordu.tabi bu resmin orası olduğu sadece tahmin:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Anamur'da Ahmet'i tanıyan var mı :) Uzun kıvırcık saçlı :) Kasksız Scooter kullanır :) Giresun da okuyor (Turizm)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst