[Mersin - MT]

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Arkadaslar Az Once Işe Gelirken Bi Kaza Ile Karşılastım Motorcu Bi Arkadasımız Tanımıorum Ama Sanırım Hayatını Kaybetmişti Sabah Sabah Cok üzüldüm Allah Rahmet Eylesin :( Yerde Ole Kanlar Içinde Yatıordu Moralim Cok Bozuldu Allah Kimseye Göstermesin Bide Dikkat Ediyorumda Hep Kaza Yapanların Coğunda Kask Var Ben Kaskı Takınca Görüş Mesafemi Kısaltıor Ondan Dolayı Kazalar Cogalıyor Olabiirmi Sizce Hem Ses Duymada Sorun Oluyor Hemde Dikkati Dagıtıyor Bilmiorum Siz Nasıl Dusunuorsunuz

Lütfen Dikkat Edelim Arkadaslar Bu Aralar Cok Kaza Görüyorum Motor Hata Affetmiyor Biliyoruzki Motorun Kaportasıda Biziz Araba Gibi Bizi Koruyacak Hava Yastıgı Yok Sadece Korumalarımız Var

geçenlerde bende gördüm bi kaza maalesef kask yoktu o arkadaşımızdaayrıca motora 3 kişi binmişlerdi.kazaya neden olan dolmuştu.ve sürücü aracı bırakıp kaçmış.diğer iki kişi yaralıydı.ama sürücünün kafatasında hasar vardı.sonuç olarak kask taksa bişey olmıcaktı.
kaska alışma aslında bi süreçtir.ilk zamanlar zor olabiliyor.ama alışıldıktan sonra bi zorluğu olduğun düşünmüyorum.hatta kasksız kullnmak daha zor gelio.motordan rüzgar ile birlikte ilginç sesler duyoyrum bu beni rahatsız edio.zaten 70 km üstünde uğultu,toz,sinek,arı,böcek bunlar çok kötü oluyo.yani kasksız asla:cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
benim gönlümde sizsiniz:cyclopsan

bunu yoruma açık bir konu olarak görüyorum ama teşekkürler kardeşim

kask ve korumalık konusuna gelince, kardeşlerim, kaska ve diğer korumalıklara laf söyleyenlere bir teklifim var.
eğer sözünüzün eri iseniz bir gün otobana çıkalım, son gazı açalım ve aralıksız gidelim.. kim önce durusa anahtarı ötekine versin. ama 160km den aşşağı düşen de anahtar teslimi olacak? var mı öyle babayiğit?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
bunu yoruma açık bir konu olarak görüyorum ama teşekkürler kardeşim

kask ve korumalık konusuna gelince, kardeşlerim, kaska ve diğer korumalıklara laf söyleyenlere bir teklifim var.
eğer sözünüzün eri iseniz bir gün otobana çıkalım, son gazı açalım ve aralıksız gidelim.. kim önce durusa anahtarı ötekine versin. ama 160km den aşşağı düşen de anahtar teslimi olacak? var mı öyle babayiğit?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ben bunu dusunen kısının sımdıden yusufff seslerını duyuyorumm yusuf yusuff
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bunu yoruma açık bir konu olarak görüyorum ama teşekkürler kardeşim

kask ve korumalık konusuna gelince, kardeşlerim, kaska ve diğer korumalıklara laf söyleyenlere bir teklifim var.
eğer sözünüzün eri iseniz bir gün otobana çıkalım, son gazı açalım ve aralıksız gidelim.. kim önce durusa anahtarı ötekine versin. ama 160km den aşşağı düşen de anahtar teslimi olacak? var mı öyle babayiğit?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ya bu imkan dahili bişy değil ki.hiç bişy olmassa saçların derisi çıkacak gibi oluyo.tecrübeyle sabittir.siperliği biraz uzun yapsalardı:p:queen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
bunu yoruma açık bir konu olarak görüyorum ama teşekkürler kardeşim

kask ve korumalık konusuna gelince, kardeşlerim, kaska ve diğer korumalıklara laf söyleyenlere bir teklifim var.
eğer sözünüzün eri iseniz bir gün otobana çıkalım, son gazı açalım ve aralıksız gidelim.. kim önce durusa anahtarı ötekine versin. ama 160km den aşşağı düşen de anahtar teslimi olacak? var mı öyle babayiğit?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ben benn bennnn ben varım tamamm... Ben kask ve koruma takmıycam sen istedigini korumayı takabilirsinn.... Diger şarta gelince,, Abi evi biliyorsun akşam bi ara ugra anahtarı vereyim... Benim motor en fazla 120 yapıyooo :queen::queen::queen::queen: :cherry::cherry:

senı tebrık edıyorum ozaman:cat:

al bır demette cıcek:rendeer:

Tesekkur ederim Mustafa Kardeş...
Motor kullanmayı agabimin ögretti. Kendi motoru ile. Denge konusunda korkusu yoktu Cunku bisiklet ile yapmadıgım numara yoktu. Motorda acemi oldugum için Agabim kaskıda takarsan motoru veririm yoksa vermem dedi. Bende içimdeki o motor tutkusunu dindirmek için kabul ettim.
İlk olarak Agabimin 301 "M" direksiyonlu MZ ile denemelere başladım.
Arkada Agabim..
İlk deneme kalkamadım stop ettirdim
ikinci :Stop
üçüncü: Stop
dördüncüde: Biraz fazla gaz ve biraz hızlı debriyaj birakınca az kaldı duvara cıkıyordum.
Beşinci :Hersey guzel kalkış tamam. durma konusuna gelince, Hiç 15 Kg bisiklet ile 130 Kg MZ bir olurmu. Durdum ama motoru dengede tutamadım.
Altıncı Deneme: Yaklasık 2 km yol gittikden sonra biraz rampa ve viraj bir yerde virajı dönemeyerek yoldan cıkıyordum nerdeyse. Motoru viraja yatıramadım hemen durdum.
Son olarak Yalnız bindim. Agabim Düsersen karismam dedi..
Aynı yolda bu kez sorun yok. Sonra birdaha bidaha bidaha ...
Tekrar agabimle birliktee derken alışmış oldumm....
:cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
bu geyık uzadı gıttı benden bu son olsun 120 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 farketmez dustunmu ıllakı bır yerın yere asvalta dokanacakk bunun ıcınde konuma sart ıster takın ıster takmayın benı hıc alakadar etmıyorr kafaya gore takılınn hadı nasıl surersenız surun sıze hayırlı ve zenklı suruslerr
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben 3 hafta gezi yapamam
sizlerin yolu açık olsun kardeşlerim...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
arkadaşlar, 29/06/2008 günü KAYACI VADİSİ'ne gidilecektir.

toplanma yeri : viranşehir yonca marlet otoparkı
toplanma saati : 09,30
hareket saati : 10,00

HAREKET TAM VAKTİNDE OLACAKTIR!!!!
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
Gezi harikaydı arkadaşlar.
Sizlerle tanıştığıma sevindim.
Başta Ahmet, Sencer, Tarkan ve Hüseyin elinize, yüreğinize sağlım dostlarım beni çok gururlandırdınız.
Sencer en kısa sürede fotoğrafları bekliyorum dostum.:queen:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Gezi harikaydı arkadaşlar.
Sizlerle tanıştığıma sevindim.
Başta Ahmet, Sencer, Tarkan ve Hüseyin elinize, yüreğinize sağlım dostlarım beni çok gururlandırdınız.
Sencer en kısa sürede fotoğrafları bekliyorum dostum.:queen:

kardeşim adam fotoları çeyizine mi saklıcak.sabret yüklicek işte:queen::queen::p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sencer kardeşim bu ne iş yaw :silent: hem 3 hafta bir yere gidemem diyon hemde 29.06.2008 tarihinde kayaca vadisine gezi var diyorsun vede saatinde hareket edilecek diyorsun :cyclopsan ne iş :pr:


gündüz herkesle telefon görüşmesi yapıldı. harkesin cumartesi sabahtan haberi vardı zaten. oraya sadece maksat olsun diye yazıldı..

vay :cyclopsan hadi yükleyinde bizde görelim.özledik sizi :rendeer:

gezi yazılarına yükledim zaten abi..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
günaydın kadeşlerim:)25 kere günaydın:p(ulan ben bu 25 karakterin varya...)

ulan akşam oldu kimse takılmamış mt ye.o zmn iyi akşamlar:p(bunları periyodik olarak tekrarlıcam arkadaşlar,hatta yarından itibaren tünaydını da eklicem:psiz de insaf edip gelirsiniz heralde:p)

tekrar günaydın arkadaşlar:p


eet bıkmadan devam ediyorum:)tünaydın arkadaşlar:p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arkdaşlar iyi akşmlar.(25 kere iyi akşamlar)

günaydın ve tünaydın mersiiiiiiiiiinnnn
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst