- Katılım
- 13 Eki 2006
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar,
Ben de bir motor tutkunu olarak, Suzukı DL 650 V-Strom sahibiyim.
Amacım, hangi motor sitesi olursa olsun, motor kültürünü iyi ve doğru olarak yayabilmektir.Birbirimize faydalı, saygılı, seviyeli ve sevgi dolu paylaşımlar verebilmektir.
Selam ve saygılarımla.
Celal ŞAKRAK
Style35
Ben de bir motor tutkunu olarak, Suzukı DL 650 V-Strom sahibiyim.
Amacım, hangi motor sitesi olursa olsun, motor kültürünü iyi ve doğru olarak yayabilmektir.Birbirimize faydalı, saygılı, seviyeli ve sevgi dolu paylaşımlar verebilmektir.
Selam ve saygılarımla.
Celal ŞAKRAK
Style35
