Merhabalar....

Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
4
Merhaba,
ustaoglu4840, kıllıtarkan, aydınlı, benkaan, marefb, BBRR, ozkansava, EgeKnn, ümmet perkitan, ogulcan, samimcakir ve cepdoktoru,
Arkadaşlar bu kadar sıcak ilgi ve samimiyetle karşılanmak gerçekten güzel.Her birinize mesajıma cevap verme nezaketi gösterdiğiniz için teşekkür ederim.
Forum kirliliği yaratmamak adına ayrı ayrı yazmadım.Bilginiz olsun.
Selamlar...:cat:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
4
Merhaba kimi,
Hoşgeldin deme nezaketiniz için sizede teşekkür ederim.Görüşmek üzere..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst