- Konu Yazar
- #1
Merhaba abilerim Ablalarım 16 yaşındayım 1999 doğumluğum Motorsiklet kullanmayı seviyorum tabikide ekipmanlar hatta ekipman icin motorsiklet sürüyorum diyebilirim.
forumda yeniyim size bi sorum var yeni ehliyet yasası geliyo acaba şimdi a1 alsam 1.1.2016 da stajyer den kaçabilirmiyim. çünkü çok kötü kuralları var
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.