Merhabalar Yeni Ehliyet Alacağım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Eki 2015
Mesajlar
2
Merhaba abilerim Ablalarım 16 yaşındayım 1999 doğumluğum Motorsiklet kullanmayı seviyorum tabikide ekipmanlar hatta ekipman icin motorsiklet sürüyorum diyebilirim. :D forumda yeniyim size bi sorum var yeni ehliyet yasası geliyo acaba şimdi a1 alsam 1.1.2016 da stajyer den kaçabilirmiyim. çünkü çok kötü kuralları var:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst