Merhabalar Efendim, bir çaylak icin yeriniz varmı ?

Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin ..
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin, mt.izmir adına selamlar,
arzu ettiğin motorla kazasız ve keyifli sürüşler dilerim.
saygı ve sevgiyle kal.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
hoşgeldin dostum çiçek tek başına olmaz yanında şöyle kocaman güzel bi çikolata da alman lazım aklında bulunsun bi kadın çiçek ve çikolatya karşı koyamaz birde motorla gezdirip hastalığa bulaştırdın mı tamamdır.kolay gelsin.
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
19
Tekrar hoşbulduk arkadaşlar.
Ikna konusundaki ipuçları için teşekkürler, bir kez binecek olsa keyf alacagından bende eminim ama, işte bütün mesele orada kilitleniyor zaten :)
Yinede yılmak yok :cat:
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
hoşgeldin tarıkkk.. bende bi arkadaşımın ardında artçı olarak bu virüsü kaptım ve hastalığımdan son derece memnunum..sırf ortaköy-beşiktaş arası trafik için bile motor motor motor derim..umarım isteğine kavuşursun yengeyle yanımızdan geçersin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst