- Konu Yazar
- #1
Merhabalar Arkadaşlar,
Aranıza Beşiktaş-Istanbul'dan katılıyorum. Yaşım 33. Ve Lojistik sektöründeyim.
Geçtigimiz hafta sonu A2 için yazılı sınava girdim, umarım Mayıs sonu gibi ehliyetime kavusacagım. Henüz bir motor sahibi olmamakla birlikte kısmet diyorum. Niyetim 2007 Transalp'leri görüp oyle karar vermek ama, belli de olmaz deliyimdir biraz
. (Tabii önce sevgili eşimi ikna etmem lazım, zor olacak ama saırım bir yolunu bulurum. Sizce bir demet cicek :rendeer: ise yararmı ? )
Şimdilik bu kadar dostlar. Hoscakalın
Aranıza Beşiktaş-Istanbul'dan katılıyorum. Yaşım 33. Ve Lojistik sektöründeyim.
Geçtigimiz hafta sonu A2 için yazılı sınava girdim, umarım Mayıs sonu gibi ehliyetime kavusacagım. Henüz bir motor sahibi olmamakla birlikte kısmet diyorum. Niyetim 2007 Transalp'leri görüp oyle karar vermek ama, belli de olmaz deliyimdir biraz
Şimdilik bu kadar dostlar. Hoscakalın