Merhabalar Efendim, bir çaylak icin yeriniz varmı ?

Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
19
Merhabalar Arkadaşlar,

Aranıza Beşiktaş-Istanbul'dan katılıyorum. Yaşım 33. Ve Lojistik sektöründeyim.
Geçtigimiz hafta sonu A2 için yazılı sınava girdim, umarım Mayıs sonu gibi ehliyetime kavusacagım. Henüz bir motor sahibi olmamakla birlikte kısmet diyorum. Niyetim 2007 Transalp'leri görüp oyle karar vermek ama, belli de olmaz deliyimdir biraz :p . (Tabii önce sevgili eşimi ikna etmem lazım, zor olacak ama saırım bir yolunu bulurum. Sizce bir demet cicek :rendeer: ise yararmı ? )

Şimdilik bu kadar dostlar. Hoscakalın
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
::hosgeldi ikna etme konusunda iişin biraz zor(bence) kolay gelsin

::tutkuy::
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
19
hoşgeldin..
çiçek kurtarmıyor valla ne yazıkki ama çocuklardan oluşan bir kamuoyu etkili oluyor::).Ne marka alırsan al kaskını unutma,kazasız belasız sürüşler dostum
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
19
Cümleten tekrar hoşbulduk, iyi dilekleriniz için teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin aramıza benden de sana bir demet çicek :rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
218
hoşgeldin. ben eşimi 38 yaşından sonra (6 yaşında ikizler var onları da devreye soktuk tabi. bir de arabayı hafta içi eşim kullanıyor ben işe otobüsle gidip geliyorum. bu durumu da koz olarak kullanarak) ikna ettim ve üç hafta önce motorumu aldım. ikna olayı biraz zaman aldı ama önemli olan mutlu sona ulaşmak.
sana da eşini ikna konusunda başarılar diliyorum.
s&s
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
aramıza hoş geldin...
en iyi dostluk ve muhabbeti buradan başka bir yerde bulamassın...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hosgeldin. Umarim isteklerine cevap verecek motoru en kisa surede alirsin.

Simdiden keyifli surusler diliyorum.
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
hoşgeldin:rendeer:
bence eşinin bir şekilde güzel bir motosikletin arkasına binip gezmesini sagla, o da virüsü kapsın! -hehe artık motoru ben kullancam kavgası yaparsınız:p -
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldiniz

Ben ikna konusunda çok şanslıyım. %100 destek alıyorum o konuda eşimden. Ama etraftan motosiklete karşı negatif yaklaşımlar benim bile canımı sıkmaya başladı. Daha biz de almadık ama heyecanla kararımı paylaştığım çok kişiye karşı motosikletin güzelliklerini savunmaktan da sıkıldım. Artık kimseye birşey söylememeye karar verdim.

tekrar hoşgeldin.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer: Hoşgeldin dostum
Ben eşimi ikna edememiştim boşadım:queen: Aklında bulunsun sonçare camı kırmak
 
Katılım
26 Tem 2005
Mesajlar
81
Hoş geldin. Motorsiklet hakkında çıkan her türlü olumsuz haberden , görüntüden motoru alana kadar bence eşini uzak tutman lazım.Aldıktan , hele birde küçük bir gezi sonrası eminim ki sadece tedbirlerini almak koşuluyla sorun çıkarmıyacaktır.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hoşgeldin aramıza :rendeer: önce ehliyet sonra motor iyi düşünmüşünüz :cat:
çiçek tek başına etkili olmaz ama yanında yemek,yazlık,araba,bikaç bin ytl lik alışveriş garantisi, bence daha etkili olur.:cherry:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
16
Hoşgeldin Tarık...
Eşini ikna etmek için bir defa motora bindirip gezdirmen yeterli olur sanırım:)
Tabi yanında çiçeği de unutma:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst