Merhaba

Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Bir motosiklet sevdalısı ama henüz hiç motoru olmamış biri olarak merhabalar.
30 yaşındayım, İzmirliyim, Gümüşhane'de yaşıyorum. Devlet memuruyum. Önümüzdeki yaz tayinciyim ve ilk tercihim olacak olan izmire tayinim çıkınca bir motor sahibi olmak istiyorum. "inşallah". 3 yıldır A2 ehliyetim var. Scooter dışında motor kullanmadım. 12yıldır otomobil kullanıyorum bu trafik tecrübeme güvenerek GV250 sahibi olmayı istiyorum. inşallah nasip olur. şimdiden hoşbulduk..
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
hoşgeldin gargamel amca seni aramızda görmekten mutlu olduk
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldiniz.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayallerinize en kisa zamanda kavusmaniz dilegiyle. Hosgeldiniz.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
aramıza hoşgeldiniz :rendeer:
umarım istediğiniz motora kısa zamanda kavuşursunuz ve burdan resimlerinizide paylaşırsınız şimdiden kazasız belasız sürüşler :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hoş geldin abi aramıza inş. istediğin motoru alır güle güle kullanman dileğiyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst