- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 315
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar ,
Aranıza henüz katıldım.Uzun zamandır içimde mevcut olan motor tutkumu hep korku, aile vb. sebeplerden dolayı erteliyordum ancak en sonunda dayanamadım.Bir kaç gün içinde ben de bir honda cbr 125 r ile aranıza tam anlamıyla katılmış olacağım.
Hepinize sevgilerimi sunarım.:rendeer:
Kazasız belasız günler dilerim.
İstanbul Bostancıdayım.
Aranıza henüz katıldım.Uzun zamandır içimde mevcut olan motor tutkumu hep korku, aile vb. sebeplerden dolayı erteliyordum ancak en sonunda dayanamadım.Bir kaç gün içinde ben de bir honda cbr 125 r ile aranıza tam anlamıyla katılmış olacağım.
Hepinize sevgilerimi sunarım.:rendeer:
Kazasız belasız günler dilerim.
İstanbul Bostancıdayım.