merhaba

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
Merhaba arkadaşlar ,

Aranıza henüz katıldım.Uzun zamandır içimde mevcut olan motor tutkumu hep korku, aile vb. sebeplerden dolayı erteliyordum ancak en sonunda dayanamadım.Bir kaç gün içinde ben de bir honda cbr 125 r ile aranıza tam anlamıyla katılmış olacağım.:)
Hepinize sevgilerimi sunarım.:rendeer:

Kazasız belasız günler dilerim.

İstanbul Bostancıdayım.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Hoşgeldin aileye... Sofraya bi tabak dahaaaaaaaaaaa. :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Sabahın köründe diteye üye mi olunur :silent:

Hoşgeldin yine de :rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
sabaha karşı rüyandamı gördün be kardeşim.sabahın 4 ünde karga .....üye olmuşun:queen:
hoşgeldin:rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Katılım
20 Nis 2005
Mesajlar
84
kardeş hayırlı uğurlu olsun beklemek çok zor oluyo yaa hala almadım motoru bende önümde duruyo cbf250 ama binemiyorum çünkü babam wermiyo hele bide motor karşında durup anahtarı takılı olup binememek adama daha fena koyuyo asya motora binmek zor oluyo hayırlısı inşallah bizimde olur çok güzel bi motor almışsın çok kostak pratik güzel motor güle güle kullan kazasız belasız :cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst