- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar adım Murat,İst/Kağıthanede oturmaktayım.Genellikle enduro/cross yapmaktayım ve elimden geldiğince kendimi araziye atarım.
Yamaha dt125r Pilotuyum..
Pilotuyum demeyi çok seviyorum çünki motosikletimle uçmayı çok seviyorum..Elimden geldiğince gezi fotoğraflarımı ve videolarımı eklemeye çalışacağım..
Tekrar herkese selamlar saygılar....
Tekrar herkese selamlar saygılar....