merhaba mt ailesi

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
merhaba arkadaşlar ben bodrumdan adem. Uzun süredir mt yi takip ediyorum. Yeni üyeyim yaş 31. 10 yıldır aynı motora biniyorum. 1996 model honda titan. İlk çıkanlardan. Şase ve seri noları bol sıfırlarla başlıyo. Bu motora ve bu siteye hastayım. Saygılar
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yaş 32 oldu hala cvp yok.Teşekürler yani. İyi bir karşılamaydı. Bu arada kendi konumu hortlattım.:rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yav bak bi kişi bile yazdıya çok mutlu oldum.:flower:
 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
12
merhaba arkadaşlar ben okan 5 yıllık motosiklet tutkunuyum siteye yeni kaydoldum
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
herkese çok teşekür ederim. İrfan abime, yeni gelen larsen arkadaşıma ,speed arkadaşıma, ybrci f54 arkadaşıma,eren ve acayüp arkadaşıma çevap yazan,yazmayan herkese teşekürlerimi iletirim :rendeer: şimdide menemen olduk iyimi? :queen: :queen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hoşgeldin o zaman :) Nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu seneler :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
herkese çok teşekür ederim. İrfan abime, yeni gelen larsen arkadaşıma ,speed arkadaşıma, ybrci f54 arkadaşıma,eren ve acayüp arkadaşıma çevap yazan,yazmayan herkese teşekürlerimi iletirim :rendeer: şimdide menemen olduk iyimi? :queen: :queen:
adem sen birazda sucuk resmi koy sucuklu yumurta daha çok ilgi çeker:pl:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst