Merhaba Düzceden Uslu Honda CBR600F Hastası Tanışalım :)

Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
30
Selamun Aleykum arkadaşlar ben ilk defa bir motosiklet forumunda üye oluyorum ve bilgililerinizden tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum izninizle Honda CBR600F hastasıyım şuan için yok motorum 2014 yılı inşallah hayırlısıyla olacak inşallah iyi forumlar dilerim.:cat:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
isim soy isim 600F'e pek uymuyo :) işin şakası tabiki...

hos geldiniz.
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
338
hosgeldin aramiza honda candir hele cbr 600f canin dibidir ama daha ilk motorunsa canini alabilir hele biraz forumun arama bolumune başlangıç motoru yaz trilyarlarca sayfa cikacak biraz oku onlari hatta video lunkide atiyim bide bi sayfada anlatiyodu tekrardan hosgeldin aramiza :)
www.motosiklet.net/forum/moto-sohbe...yuk-hacimli-ve-suratli-motorla-baslanmaz.html
http://www.motoron.com.tr/HaberDetay.aspx?ID=312

http://www.motoron.com.tr/HaberDetay.aspx?ID=335
http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0
http://www.youtube.com/watch?v=Z4azlND0Ygs
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
30
tşk ederim hoşbuldum

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

panter38 öcelikle hoşbuldum teşekkür ederim ilk motor tecrübem değil 600 cc ile başlamam canımı seviyorum :) sakat kalmayı hiç düşünmemm tavsiyelerin için saol
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
hosgeldın.

soruların ıcın modeller kısmında cbr 600 f baslıgında senı beklıyorlar ;)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Hoşgeldin ;
Avatarına baktımda ilk defa bi foruma kayıt olmuşsun gibi durmuyor :)
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
30
oooo komşu çok burda sağolun arkadaşalar teker teker baş olmaz cümletten hoşbulduk :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst