- Katılım
- 2 Eki 2008
- Mesajlar
- 461
- Konu Yazar
- #1
Selamun Aleyküm Arkadaşlar. Ben Geldim
Yani işten Yeni Geldim Geldiğim Gibide Siteye Girdim Bu Site Bağımlılık Yaratıyo
Arkadaşlar Ben Bu Siteye 1 Hafta Önce Katıldım aMa Kendimi Bugün Tanıtim Aklıma GEldide Bi Anda 
Bu Sitenin İnsanları Abilerim Kardeşlerim Hocalarım Gerçekten Hepiniz Çok iYi insanlarsınız Ve Çokta Bilgili İnsanlarsınız Aranızda Olmama Çok SEvindim Ve Büyük Bi Şeref Duydum.
Adım: Ersin
Yaşadığım Yer: D.Bakır
Arkadaşlar Hep Beraber El ELE Bu Siteyi Ve İnsanlarını Gerçekten Çok Seviyorum Keşke Herkes Sizin Gibi Olsa. Neyse Uzun Lafın Kısası Aranıza Katıldım Herkese Başarılar Dilerim.:rendeer::cat:
Bu Sitenin İnsanları Abilerim Kardeşlerim Hocalarım Gerçekten Hepiniz Çok iYi insanlarsınız Ve Çokta Bilgili İnsanlarsınız Aranızda Olmama Çok SEvindim Ve Büyük Bi Şeref Duydum.
Adım: Ersin
Yaşadığım Yer: D.Bakır
Arkadaşlar Hep Beraber El ELE Bu Siteyi Ve İnsanlarını Gerçekten Çok Seviyorum Keşke Herkes Sizin Gibi Olsa. Neyse Uzun Lafın Kısası Aranıza Katıldım Herkese Başarılar Dilerim.:rendeer::cat: