Merhaba, Arkadaşlar.

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Selamun Aleyküm Arkadaşlar. Ben Geldim :D Yani işten Yeni Geldim Geldiğim Gibide Siteye Girdim Bu Site Bağımlılık Yaratıyo:p Arkadaşlar Ben Bu Siteye 1 Hafta Önce Katıldım aMa Kendimi Bugün Tanıtim Aklıma GEldide Bi Anda :D
Bu Sitenin İnsanları Abilerim Kardeşlerim Hocalarım Gerçekten Hepiniz Çok iYi insanlarsınız Ve Çokta Bilgili İnsanlarsınız Aranızda Olmama Çok SEvindim Ve Büyük Bi Şeref Duydum.
Adım: Ersin
Yaşadığım Yer: D.Bakır
Arkadaşlar Hep Beraber El ELE Bu Siteyi Ve İnsanlarını Gerçekten Çok Seviyorum Keşke Herkes Sizin Gibi Olsa. Neyse Uzun Lafın Kısası Aranıza Katıldım Herkese Başarılar Dilerim.:rendeer::cat:
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
25
saol aarkadasım hoş geldın arkadaşım kalıcı olursun herhalde bole konustuguna gore
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Tabiki Kalıcıyım Kalıcı Olmasam Böyle Yazarmıyım ? Hep Aranızdayım AİLEYE KaTILDIM Hayırlısıyla Yaza Motoru Aliyim Daha Güzel Olacakkkkk:D:D
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin dostum :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst