Merhaba arkadaşlar ben geldim ama tanışmayı unutmuşum :D

Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
24
İsmin pek önemi yoktur heralde murana deyin bağrınıza basın yeter .Burda çok samimi ortam gördüm inşallah bütün dostlarla kısa sürede kaynaşırız :rendeer:

Belki beni motor almak isteyernler bölümünde görmüşsunuzdur

6-8 milyar arası motor almak istiyorum yardııım die çırpıman kişi benim :D

Aklımda kawasaki er-5 almak var bakalım hayırlısı..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
murana, aramıza hoşgeldin :cat: İsmin önemi var aslında dostum bi sakıncası yoksa ismini bağışlamanın zararı değil yararı olur :cat: Hatta sadece isim değil nerede oturur ne yaparsın? Yaş kaç vs... Bunlar da önemli tabi...
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Forrap doğru söylemiş,
Kulak vermek gerek.

Hoşgeldiniz murana
 
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
14
HOŞ GELDİN. :rendeer: BURADAKİ DOSTLUĞU VE YARDIM SEVERLİĞİ BAŞKA BİR YERDE BULACAĞINA İNANMIYORUM. MOTOSİKLET ALMAYI DÜŞÜNÜYORMUŞSUN. :silent: .ZEVKLERİN NELER?KİMİSİ HIZI SEVER,KİMİSİ DOĞAYI :joker: .ZEVK İŞTE.BEN OLSAM ASFALT + KÖY YOLLARINDA DA GİDEN BİR MOTOR TERCİH EDERDİM. :thumleft: BİR SÜRÜ SEÇENEK VAR AMA MARKADAN VAZGEÇME :cat: DOSTÇA KAL. :bounce: Başbuğ Atatürk Diyor Ki

Milletimiz çok büyüktür. Hiç korkmayalımi. O, esaret ve aşağılığı kabul etmez.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
29
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
murana hosgeldin. dogru yerdesin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hosgeldin :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin kardeş.neredendin bu arada
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hojgeldın :king:
 
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
24
Bağrınıza bastınız için saolun bi an beni takmıcanızı sandım inşallah ilerde daha sıkı fıkı dost oluruz çünkü motorcu arkadaşlarım olsun gezelim tozalım istiyom benim hiç yok çünkü !.Özgür bi adamın kafama esince heryere ulaşmayı isterim gezmeyi yeni yeni yerler görmeyi :cherry:

Aslında motoruma kavusunca izmire ankaraya hatta antalyaya gitmek istiyorum bakalım hayırlısı .. Bozok arkadaşımın sorusunu yanıtliim walla güzel Türkiyemin inan heryerini merak ediyorum motorum ve maddi gücüm izin verdikçe görmek istiyorum!! Sağlıcakla kalın aranıza aldınız için sağolun
:bestmt:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hasgeldın :rendeer:
er 5 cok iyi secım....
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
murana, biz herkesi alıyoruz aramıza, kimseyi ayırt etmiyoruz zaten, seni de dediğin gibi böhrümüze bastık çoktaannn.... :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
federal bende senı bastım bohrume....
ahuahuahuahu.....
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
necef, abi böğründe kıl varmı abi, kıllı böğürlere bastırmam kendimi zuhaahahahhaa
 
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
24
Eywallah arkidişler sağolasınız Kawasaki ER-5 hakkında ne dersiniz al diiin alıcam öle güveniom size !!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst