Merhaba, amatör öğrenmeye geldi :)

Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
0
Merhaba ağabeyler ve arkadaşlar,

Ben bu motor işlerinde yeniyim ve hevesliyim.İlk motorumu almak istiyorum ama ben gerekli bilgileri edinmeden değil motor kalem bile almam.
O yüzden gerekli bilgileri edinip motorumu o bilgilere göre alacağım.
Bu arada adım Umut , yaşım 18
İyi forumlar :king:
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
şikayet değil , sana hareket sıranı söyledim işte. Önce ehliyet , sonra düzgün bir pratik eğitim , sonra ekipman alıcaksın en son da motosiklet. yoksa diğer türlü ölürsün sakat kalırsın motorun da tadını çıkaramazsın.
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sıralama yanlış
önce eğitim, sonra ehliyet, sonra ekipman, en son motor. kendi kendine pratikle asla öğrenemezsin.
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
kendi kendine pratikle öğrenirsin. herkes yola 600 cc ve üzeriyle çıkmıyor eğitimin önemi şu bu diye tartışmaya gerek yok ama aman eğitimsiz binme gözün çıkar diye de kimseyi korkutmamak lazım.

-motor para işidir ama yakıt olarak en çok yüz güldüren araçtır.
-ekipman motordan önce alınır önce bütün para motora yatırılırsa ekipmandan kısılır.
-bütçe yetiyorsa çinli motorlardan uzak durulur. bütçeni yazarsan motor ve ekipman tavsiyesi vererek kafanda bir yol haritası oluştururuz.

ve tabiki "az daha koy YBR al"
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
0
Motor kullanmasını biliyorum fakat ehliyetim ve motorum yok.
Geçen sene ehliyet alacaktım fakat motor olmayınca bir işime yaramaz diye almadım.
Aklımdaki motor tipi enduro.Bütçem 10.000 TL ye kadar çıkabilir.
Aklımda Crf 250 l vardı, fakat ben araştırmadan birşey almadığım için foruma üye oldum ve öğrenmeye geldim.
Görüşleriniz önemli, teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst