memleketimde motorcuya bakış

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Antalyada dediğin doğru. Orada dolmuşlar için özel duraklar var.
Zaten bu sistemin en düzenli işlediği şehir bi antalyada birde adanadır sanırım.

Dolmuşlar için durak, bu sistem gördüğüm kadarıyla en iyi Konya'da işliyor. Önündeki dolmuşun cep şeklindeki durağa gireceğini ve sadece orada duracağını bilirsin. Yolcu almak için aniden önünde durmazlar.

Amma velakin, bu şehirde de motorcu kardeşlerimiz tam bir felaket malesef ::baaas::
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
Dolmuşlar için durak, bu sistem gördüğüm kadarıyla en iyi Konya'da işliyor. Önündeki dolmuşun cep şeklindeki durağa gireceğini ve sadece orada duracağını bilirsin. Yolcu almak için aniden önünde durmazlar.

Amma velakin, bu şehirde de motorcu kardeşlerimiz tam bir felaket malesef ::baaas::

bencede konyalı kardeşlerimize dikkat etmek lazım ne yapacağı belli olmaz : )
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
356
sağ şeritten gidemez olduk sanki bisiklet muamelesi ypıyorlar 70 le gidiyoruz abimin motorla bmw korn çalıo 150 lik motor daha naplım yanı sag şeriten gidiyoruz emliyet şeritleri motorlar için değildir hala anlamıolar Motorcuya saygı gösteren yok!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst