melocan kaza yapmış..!

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
melocanla konuştum biraz önce
kaza yapmış çocuk, girdiği bi virajı alamamış
soorası malım
köprücük kemiği kırılmıiş, alçıya alamamışlar sadece sarmışlar, 20 gün o şekilde kalıcakmış..
vicıdında bunun dışında önemsenecen bi yara yokmuş..
motor haşat tabi..

geçmiş olsun kardeşim, allah acil şifalar versin..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Geçmiş olsun dileklerimizi iletirsin çok geçmiş olsun Allah şifa versin en kısa zamanda.Off cokda agrı yapar sımdı o bıde alcıya alınamıyo tabı fazla hareket etmemesı lazım.Cok can sıkıcı bı durum.Tühhhh :(
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
geçmiş olsun yaa ıslak yolda falanmı kaymış nerde olmuş??
allah daha büyük kaza göstermesin..
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
124
geçmiş olsun MELOCAN köprücük kemiği çok kötü yerden yaralanmışsın

allah acil şifalar versin biran önce dön yine forumlara hayırlı haberlerini bekliyoruz

tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
çok geçmiş olsun arkadaşımıza allah korumuş.Havalar malum arkadaşlar yağışlı gidiyor biraz daha az sürat ve çok dikkat yollarda daha da görülmez oluyoruz diğer taşıtlar tarafından bu kış şartlarında.tekeriniz düz bassın işallah
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hadi ya geçmiş olsun...
Ktlerde dönmüyo abi ya inşallah çabuk iyileşir..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tam olarak bilemiyorum yol koşullarını
çok kısa msn e girdi çıktı
o arada öğrendim
sanırım yarın girerse kendisi detaylı anlatır..
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
cok gecmiş olsun o kadar ucuz yırtmış 20 gün sargıda durur sonra alırlar bizim bi arkadasın kırılmıştı onunda 29 günde aldırlar bişiyi kalmadı şimdi.omuzda olan kırık ve catlakları alcıya almazlarlar sadece bandaj sarılı kalır da insanı cok sıkıyo kol sarılı ya. tekrardan cok gecmiş olsun...
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
geçmiş olsun kardeşim ah bu yağmur ah neyse ucuz yırtmışsın kardeşim acil şifalarrrrrrr
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çok geçmiş olsun.:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşıma geçmiş olsun diyorum.umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur.allah hiç birimize böyle kaza bela vermesin.arkadaşlar,aman biraz daha dikkat lütfen.sevgilerimle.
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
off çok kötü ya geçmiş olsun MELOCAN inşallah en kısa zamanda iğleşirsinn
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Geçmiş olsun yaaa, çok üzüldüm.. Hava yağmurlu muydu acaba, hızlıysa bir de.. Ah be neden dikkat etmiyorsunuz yaa. Geçmiş olsun... Motoru salla yenisi alınır, sen iyileşmeye bak....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst