GeCe__ Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 2,423 21 Kas 2007 #61 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. dostum tekrar gecmıs olsun dıkkat et ama vırajlara bundan sonra daha sağlam gir emi
maviergün Katılım 3 Haz 2007 Mesajlar 409 21 Kas 2007 #62 En kısa zamanda sağlığına kavuşman dileğiyle.
Su Silahı Katılım 24 Eki 2006 Mesajlar 712 21 Kas 2007 #63 Geçmiş olsun kardeşime. İnşallah bu son kazası olur. Allah sevdiklerine bağışlamış.
ümmet perkitan Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 4,166 21 Kas 2007 #64 çok geçmiş olsun kardeşimize,motor sorun değil yeterki kendisi çabuk iyileşsin.
T tugcetugce Katılım 18 Ağu 2006 Mesajlar 2,835 21 Kas 2007 #66 valla daha yeni okudum çok geçmiş olsun çok üzüldüm hemencik iyileşir işallah.. melocannnn çok geçmiş olsun
valla daha yeni okudum çok geçmiş olsun çok üzüldüm hemencik iyileşir işallah.. melocannnn çok geçmiş olsun
demirgursel Katılım 29 Ocak 2007 Mesajlar 4,992 21 Kas 2007 #68 baba çok geçmiş olsun,düzelirsin Allahın izniyle:rendeer:
melocann Katılım 24 Tem 2007 Mesajlar 1,993 23 Kas 2007 #69 saolun arkadaşlar allah herkesi korusun:rendeer: cevaplar geç geldiği için özür dilerim pc başına pek geçemiyorum
saolun arkadaşlar allah herkesi korusun:rendeer: cevaplar geç geldiği için özür dilerim pc başına pek geçemiyorum
ennginn Katılım 28 Nis 2007 Mesajlar 994 23 Kas 2007 #70 Öncelikle geçmiş olsun inşallah çabuk iyileşirsin melocann' Alıntı: kask kırıldı Genişletmek için tıkla ... o kadar testlerden geçiyor nasıl kırılır.Ne markaydı Son düzenleme: 23 Kas 2007
Öncelikle geçmiş olsun inşallah çabuk iyileşirsin melocann' Alıntı: kask kırıldı Genişletmek için tıkla ... o kadar testlerden geçiyor nasıl kırılır.Ne markaydı
melocann Katılım 24 Tem 2007 Mesajlar 1,993 23 Kas 2007 #71 eywallah saol walla markasını bildiğim yok eniştem hediye etmişti
GKN Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 6,448 23 Kas 2007 Konu Yazar #72 melocann' Alıntı: eywallah saol walla markasını bildiğim yok eniştem hediye etmişti Genişletmek için tıkla ... aman abi bi dahaki sefere şansın olmayabilir, kaliteli bişey al kendine.. kask bu.. hem o söz geçen günkü ölmeden önce sölenen sözler topic ine eklenebilir:queen:
melocann' Alıntı: eywallah saol walla markasını bildiğim yok eniştem hediye etmişti Genişletmek için tıkla ... aman abi bi dahaki sefere şansın olmayabilir, kaliteli bişey al kendine.. kask bu.. hem o söz geçen günkü ölmeden önce sölenen sözler topic ine eklenebilir:queen:
melocann Katılım 24 Tem 2007 Mesajlar 1,993 23 Kas 2007 #73 GKN' Alıntı: hem o söz geçen günkü ölmeden önce sölenen sözler topic ine eklenebilir:queen: Genişletmek için tıkla ... :queen::queen::queen::cat::queen::queen::queen:
GKN' Alıntı: hem o söz geçen günkü ölmeden önce sölenen sözler topic ine eklenebilir:queen: Genişletmek için tıkla ... :queen::queen::queen::cat::queen::queen::queen:
erdo2002 Katılım 3 Eki 2006 Mesajlar 2,606 23 Kas 2007 #74 Geçmiş olsun.Ucuz atlatmışsın.:rendeer: Kaskında büyük ihtimalle çin kaskalarından olabilir ama genede iyi korumuş
Geçmiş olsun.Ucuz atlatmışsın.:rendeer: Kaskında büyük ihtimalle çin kaskalarından olabilir ama genede iyi korumuş