Megelli Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ara 2014
Mesajlar
45
Megelli 250 R kullanan arkadaşlar İstanbulda olanlara sormak istediğim soru var bütün bakımları ufak sorunları felan hep serviste mi yapıyorsunuz,yoksa bu motorun dilinden anlayan bir ustanız var mıdır? İyi sürüşler şimdiden
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
valla helal olsun. 30 bin ha :D valla bekliyorum şöyle 70 80 bin yapan biri olsunda artık bazı megelli düşmanları sussun:D
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Megelli 250 R kullanan arkadaşlar İstanbulda olanlara sormak istediğim soru var bütün bakımları ufak sorunları felan hep serviste mi yapıyorsunuz,yoksa bu motorun dilinden anlayan bir ustanız var mıdır? İyi sürüşler şimdiden

Ufak tefek sorunları kendimiz halledebiliyoruz artık :) Sorunu dokuyucuyu arayıp anlattığında teknik destek veriyorlar zaten sağolsunlar. Hatta servisimde beni megelli ustası diye tiye almaya başladılar artık o derece :) Megelli servisleri pek işe yaramıyorlar. Hepi topu iki servis var zaten :) özel servis kullanıyorum ben şahsen.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
70






---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

arkadaşlar bakın ne yaptım. öncelikle benim megelli 250 lik değil 125 lik. alt tarafa bi egzoz daha taktım ses inanılmaz oldu. insanlar her gördüğünde bu nası 125 lik diyip duruyolardı bnde 125 lik yazılar yerine 250 lik yazdırdım artık boş boş konuşanlar yok :) aynaları siyah yaptım, lastik yazılarını beyaz yaptım. daha bikaç modifiye daha var onlarıda zamanla paylaşıcam daha çok değişik işler yaptım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------

ayrıca aynalara ufak tefek stickerlar yaptım
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
22
Merhabalar,

istop etme olayını akü başlarını çıkartarak gidermiş bulunmaktayım.(anlatıldığı gibi harfi harfine yaptım)
15-20dk testini yaptım ve yüksek devirlerdede kullandım şuanlık istop etme sorunu yok bilginize sunarım..

İlgililere Teşekkürler tekrardan.:cat:

-----------------------------

Lastik önerisi olan varmı ve ebat olarakta?
-aslında geniş durmasını istiyorum 160 falan görmüştüm diri duruyordu ama tabi Olumsuz yanları varmı bilemiyorum.

Egzoz önerisi olan varmı?
-aslında egzoz tatmiin edici ama bir şımarıklık yapıp takabilirim yazı beklemeden.:flower:

Tekeriniz düz bassın teşekkürler.:bounce:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arkadaşlar herkese selamlar. 2 gün önce aldım bu aletten bitane. daha önce uzun süre 4 silindir kullandığım için çok beklenti içinde değildim.uygun fiyata bulduğum için aldım. temmuz çıkışlı 2013 mod. 2300km. fena gelmedi bana.çin malı motorda kullanmıştım zamanında. o eski çinlilerden hallice ama bir japon değil. ekmek köfte mevzuları. bu arada 6 aydır adana da yaşamaya başladım. adanalı arkadaşlarla mülaki olalım:cherry:
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
arkadaşlar kafamda bu motor var görüş ve öneriniz nedir? alsam satabilir miyim, rahatça binebilir miyim
 
Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
70
alırsan satmakn hondaya kawaya göre daha zor ve bi ön yargı var bu motora karşı. tamam bazı saçma ufak tefek arızalar oluyo fakat bunlar aşılabilicek şeyler. yani ben daha sürücü hatası olmadan motorunda arıza bi megelli görmedim. yani bizim arkadaş hiç motordan anlamıyodu ve motorun soğutma sıvısının üzerine sürekli radyatöre su ekleyip duruyodu ve sonunda motor gümledi. sıkıştı motor. sebebi ise su contaları zarar vermiş ve radyatörde sıvı kalmamış e haliylede hararet yapıp silindir sekman eritmesi normal. her motor yatak sarar bu şekilde. onun haricinde bilinçli motorcuların elinde kalmicak bi motor. biz balıkesirden akhisara gittik geldik tıpagaz hiç durmadan 2 kişi 200 km hiç bi sorun çıkmadı. son hız olarakta artçılı virajda 162 yi gördük. tek kişidede yokuş aşağı zorlaya zorlaya 170 i gördü arkadaş. nası gördü şaşıyorum ama yapmış yani. baktım göstergeden inanmayıp :) onun haricinde egzoz borusu artçılı bişekilde bozuk yollarda arka çamurluğa deyer ve çamurluğu eritir. başka sıkıntı olarak titremesi söylendiği gibi yok. yumuşak kaliteli bi elcik takımı ve ön dişliyi büyüterek titreşim neredeyse sıfıra iniyor. bahsettiğim motor arkadaşın motor. bendede 125 liği var 30000 e gelmesine 1000 km den az bişey kaldı. arkadaş malesef kaza yaparak 250 liği parçaladı. 110 la giderken kafalama arabaya girdi. motorun hali






 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
alırsan satmakn hondaya kawaya göre daha zor ve bi ön yargı var bu motora karşı. tamam bazı saçma ufak tefek arızalar oluyo fakat bunlar aşılabilicek şeyler. yani ben daha sürücü hatası olmadan motorunda arıza bi megelli görmedim. yani bizim arkadaş hiç motordan anlamıyodu ve motorun soğutma sıvısının üzerine sürekli radyatöre su ekleyip duruyodu ve sonunda motor gümledi. sıkıştı motor. sebebi ise su contaları zarar vermiş ve radyatörde sıvı kalmamış e haliylede hararet yapıp silindir sekman eritmesi normal. her motor yatak sarar bu şekilde. onun haricinde bilinçli motorcuların elinde kalmicak bi motor. biz balıkesirden akhisara gittik geldik tıpagaz hiç durmadan 2 kişi 200 km hiç bi sorun çıkmadı. son hız olarakta artçılı virajda 162 yi gördük. tek kişidede yokuş aşağı zorlaya zorlaya 170 i gördü arkadaş. nası gördü şaşıyorum ama yapmış yani. baktım göstergeden inanmayıp :) onun haricinde egzoz borusu artçılı bişekilde bozuk yollarda arka çamurluğa deyer ve çamurluğu eritir. başka sıkıntı olarak titremesi söylendiği gibi yok. yumuşak kaliteli bi elcik takımı ve ön dişliyi büyüterek titreşim neredeyse sıfıra iniyor. bahsettiğim motor arkadaşın motor. bendede 125 liği var 30000 e gelmesine 1000 km den az bişey kaldı. arkadaş malesef kaza yaparak 250 liği parçaladı. 110 la giderken kafalama arabaya girdi. motorun hali
[url]http://i.hizliresim.com/J7AO1n.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/O3AygA.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/z25JX4.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/GpRyV3.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/yA5zQN.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/6lPyO9.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/W6kG5Q.jpg[/url]

öncelikle çok geçmiş olsun.
şuanlık kafamda bu motor var. görünüm güzel hız bakımından 150 yi rahat vursun bana yeter.
fakat yarın bugün yan yattığımda şase direk yamulur mu ? örneğin 60 km ile düştüm sürüklendim şase sağlamlığı çelik kadar iyi mi yoksa, daha mı zayıf? aldığım da da zararına mı satarım? çünkü amacım birazda yatırım amaçlı.
düşük km de bir megelli planlıyorum. genelde kullananlar 10.000 km olmadan elinden çıkarmaya çalışıyor bunun nedeni nedir?
çok hoş duruyor binmeden önyargı yapmayacağım. fakat aldığımda pişman olur muyum*
 
Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
70
150 yi rahat geçiyo düzde 155-160 arası. arkadaş 110 la kaza yaptı şaside bişey yok. şans işi bu 10 la giderken yan yatarsın çelik şasi bile olsa kaldırıma çarptığında yamuluyor. ayrıca sana bişey söyliyim bu sözüm bütün arkadaşlara. megellinin şasisi alüminyum değil. çelik alaşım şasi. sadece arka maşa alüminyum :)10000 e gelmeden satmalarının nedeni yok yada zarara girme kaygısı. yzf 125 lere bak onlarında çoğu 10000 i geçmemiştir. ediğim gibi ön yargı
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
yani senin tavsiyen nedir?
al bu motoru kafan rahat olur diyor musun? çok kararsız kaldım hocam. ne yapcam bilemedim. açıkcası hevesim çok var. ama yarın bugün 6,5 bine alıp gidipte 5000 e satmayım. biriside üretimi durdurdu felan yazmış. bana tavsiye desteğinizi vermenizi rica ediyorum
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
121
Kardeşim bende biniyorum keyifle hemde hergün arkadaşında dediği gibi ön yargı çok bu motorda çoğu hata kullanıcıdan kaynaklanan hatalar ve duzeltilebilen hatalar titreşim var fakat rahatsız edici değil yani ben rahatsız olmuyorum . Forumda gorursun önceki yazılarımda sürekli gezdigimi :) satarsamda cc yukseltmek için satarım başka nedenle satmam keyifle biniyorum çünkü :)
 
Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
70
ya bazısı alır çok mutlu olur bazısı mutsuz olur yani dediğim gibi kişisine görede değişir ama sen seversin. bazı özellikleri var mesela hondada kawada yok. ör : arka amortisör sistemi müthiş bişey, göstergesi 2008 honda 1000rr ınkinden daha pahalı ve daha çok özelliği var ayrıca daha görsel. tasarım desen üzerine yok gerçekten.
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Bir motosikletten beklenti nedir ?

Megelli alırsın 7.000 TL 'ye koyarsın ilana 7.000TL 'ye o fiyattan satılana kadar beklersin, bizim Türk Milleti almış adam benim gibi 6,500'e verecek motosikletini 5,000'e yazık günah.
1- Hem piyasası düşüyor,
2- Hemde insanlar gözündeki itibarı düşüyor.

O yüzden bende satıyorum motosikletimi ( İlan verme hakkım bitti, 1 Ocak itibari ile tekrar ilanı yayına alacağım. ) fakat ben eğer aldıysam 6,500 neden zararla satayım bu motosikleti 5,000 'e ? Acil bir ihtiyacım vardır, ilaç alacak olurum, ameliyat olacak olurum tamam ver gitsin. Bunun dışında gerçekten o fiyatlara bırakılmaz bana kalırsa KAZA YAPMIŞ BİR MEGELLİ BİLE OLSA ! Benim acil ihtiyacım yok ve 6,500TL 'den 1 Kuruş dahi aşağıya vermem makinemi.

Benim motosikletim şuanda ortalam 9,700 küsür. Satmamın da TEK SEBEBİ HAVA ŞARTLARINDA KULLANAMIYOR Olmam. Ha eğer ki kış boyu satılmazsa zaten yaza bana 7,000TL Veriyorum ver deseler de vermem :) Ben Megelli üzerinde motosikleti öğrendim, bilmediğim bir dünyaya adım attım, gözüm kapalı aldım düşünün ki o kadar yorumlara rağmen ve 2,250 kilometre de aldım 7.000 Km devirdim bir o kadar da deviririm yaz boyu.

Birazda kararsızım satmakla satmamak arasında, bu motosikletimin bir sorunu yok tertemiz herşeyiyle hemde. Zinciri değiştirdim, balatalar değişti, yağ değişti. Bunu satarsam bir sonraki yaza alacağım motosiklet gerçekten bunun gibi sorunsuz olur mu diye korkuyorum :( O yüzden çok git geller yaşıyorum...
 
Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
70
dostum motorcu adam hava şartlarını umursamaz. ekipmanını düzersin karda kışta bile sürersin ne var ki ? alt tarafı yağmur yağıyo ben yağmurda sürmekten bilakis zevk alıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst