Megelli Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Lütfen bana motorunuzun kaç kilometre olduğunu söylermisiniz yani 2 motor arasında kaldım hyosung ve megelli allah nasip ederse en kısa sürede alıcam :) ama uzun ömürlü ni motor almak istiyorum ne biliyim en az 70 80 bin km gibi bi rakamdan bahsediyorum tek bi şansım olucak onuda kötü değerlendirmek istemiyorum

10114 bu sabah oldu :) Hergün ortalama 75-80 km yol yapıyorum. Allaha şukur sıkıntımız yok :)
Bakımlarını tam yaparsan problem olmaz. Yani hayvanın yağını değiştircen suyuna bakıcan o kadar :)
Shell V-Power Nitro+ alıyorum birkaç zamandır. Sıkıştırma oranımız kurtarıyor. Bir deneyin derim. Gidiş, ses herşey değişiyor.
Amacım 30000 km görmek. Sonrası mı ? Sonrası yok :) muhtemelen bu bebeği satmıcam ve garajımda cocuklarıma nostalji olarak kalacak..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
42
Ne yalan söyliyim bu motor hakkında sizin tahmin ettiğinizden daha çok bilgim var uzun bi süredir araştırıyorum şansızlık olmasa almıştım 2010 model bi hyosung ama işte şanssızlık oldu.Dokuyucuya bi mesaj atmaştım 3 gün sonra dönmüşler bana parça sıkıntısında sorun yaşamayız demişlerdi en az 5 yıl yeticek kadar parça stoğumuz var dendi fabrika kapandı evet ama bu demek değilki üretim yapılmıcak megelli dünya çapında satışa sunulan bi motor bi sıkıntı yaşamazsınız o konuda. Bunun gibi bişeyler dendi :D ama ben kararımı verdim hyo alucam 2015ide beklemek istiyorum şu yamaha r25 güzel bi fiyata ülkemize gelirse piyasayı alt üst edicek ona inanıyorum :) şuanda beklemedeyim zaten ehliyetimi alana kadar yeni yıla gireriz :D benim sormak istediğim birşey var megelliyle aynı tipte başka bi motor varmı gördüğüm.motor komple siyahtı grenaj şasisi flan uzaktan gördüm ışıklarda denk geldi. Bulunduğum şehirde sanırım megelli kullanıcısı yok aynı zamanda bayileride yok burda ben biraz daha ayrıntılı araştırınca anladım ama o kadarda kötü bi motor sayılmaz megelli. Yeni yılı beklicem ona göre karar vericem şunun şurasında 2ay kalmış :)
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Hayırlısı olsun :) ama araştıma farklı birşey kullanmak farklı birşey. Hani çok okuyan mı bilir çok gezenmi muhabbeti gibi birşey bu.
Her zaman savunduğum hoşuna giden ve üzerine oturduğunda seni mutlu eden motoru alacaksın. Bu bir nevi evlenmek gibi bişey. Sevabıyla günahıyla senin oluyor :D
Umarım istediğin motoru alırsın. Megelli benzeri bir motor yok. Yani var ama Ducati görmüş olabiliriniz? 999,848 veya 749'lar bizim motora benziyorlar. Ducati kullanan ve bana selam verenler bile oldu :)
Doğru kararı verip doğru zamanda hamle yapmanızı öneriyorum. İmkan bulabilirseniz mutlaka motorlara oturun. Süremeyebilirsiniz belki izin verilmez ama bir oturp bakın derim ;)
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
42
Ehliyeti alması zaten 2 ay kadar sürüyor :) Ne yazıkki bulunduğum şehirde ne megelli bayisi nede kullanıcısı var en azında ben görmedim :D eğer olurda denk gelirse zaten her motoru test etmek isterim yani bana uygunmu değilmi diye megellide gözüm var yani o kadar güzelki şekli flan kendime bi proje bile hazırladım aldımmı şu modifikasyonları yapıcam diye ama sadece şekille iş bitmiyo uzun süre kullanmam lazım ve masrafları minunumda olması lazım 2015e kadar beklicem r25in gelmesi lazım o zaman uygun bi fiyata gelirse zaten piyasayı alt üst edicek aynı zamanda alabilmem için para lazım oda 2 dairemizden birini satınca elime gecicek beklemeye mahkumum yani :D ama bu topiği biraz hareketlendirsenizde fena olmaz paylaşımlarınızı bekliyoruz içim yana yana bakıyorum fotoğraflarınıza motorlarınıza :)
 
Katılım
16 Kas 2013
Mesajlar
51
Ehliyeti alması zaten 2 ay kadar sürüyor :) Ne yazıkki bulunduğum şehirde ne megelli bayisi nede kullanıcısı var en azında ben görmedim :D eğer olurda denk gelirse zaten her motoru test etmek isterim yani bana uygunmu değilmi diye megellide gözüm var yani o kadar güzelki şekli flan kendime bi proje bile hazırladım aldımmı şu modifikasyonları yapıcam diye ama sadece şekille iş bitmiyo uzun süre kullanmam lazım ve masrafları minunumda olması lazım 2015e kadar beklicem r25in gelmesi lazım o zaman uygun bi fiyata gelirse zaten piyasayı alt üst edicek aynı zamanda alabilmem için para lazım oda 2 dairemizden birini satınca elime gecicek beklemeye mahkumum yani :D ama bu topiği biraz hareketlendirsenizde fena olmaz paylaşımlarınızı bekliyoruz içim yana yana bakıyorum fotoğraflarınıza motorlarınıza :)
Edremitte ikamet ediyosun galiba merkez 45 ben ayvalıktayım bazen geliyoruz edremit akçay taraflarına geleceğim zaman haberleşelim bi bak benim motora içinde kalmasın :) , r 25 i beklersen hayal kırıklığına uğrama ihtimalin yüksek çünkü bence o motor ninjayı bile katlayacak kalitede 3 kuruşa vermezler yani
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
Arkadaşım yanlışlerde geziyorsun 150km hız ve üstü için 600cc katagorilerine yönelt kendini bu makineler seni kesmez bunlar başlangıç motoru bu hızda koşsa millet gerizekalımı 20 bin 25 bine 600cc alıyor bence 600 cc düşün onlara bak hız olarak tatmin edecektir.

Ben sadce arada yuksek hizlar istiyorum mesela 170 gibi. Bildigim kadariyla megellide 177 gibi bi son hiz sunabiliyo bize :D
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
42
Edremitte ikamet ediyosun galiba merkez 45 ben ayvalıktayım bazen geliyoruz edremit akçay taraflarına geleceğim zaman haberleşelim bi bak benim motora içinde kalmasın :) , r 25 i beklersen hayal kırıklığına uğrama ihtimalin yüksek çünkü bence o motor ninjayı bile katlayacak kalitede 3 kuruşa vermezler yani

Valla olabilir :) sitedeki telefon numarasından bana ulaşabilirsiniz hem megelli hakkında bilgi hemde alcağım motor hakkında bilgi almak isterim :) keyifli sürüşler dilerim
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
abi ben daha acemiyim malesef. 165 de harika bi hız bence :) gözüm yok 299 larda açıkcası :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------

ayrıca ayrı bir whatsapp grubumu kursakki ne dersiniz ? :)
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
42
Neden olmasın motorcular bir ailedir derler ya katılıyorum :) umarım herkes hayelini kurduğu motora kavuşur seve seve sürer ve yardımcı olan herkese dua eder yanlış karar verdirtmedikleri için yardımcı oldukları için teşekkür ederim konuyu takipteyim :)
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
18
Arkadaşlar merhaba, yarın 29 Ekim kutlamaları nedeniyle istanbul bağdat caddesinde kortej olacak katılacak varsa haberleşelim
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
bugun topiğin kuruluşunun 5. yılıymış :D kullanan arkadaşlara kazasız belasız dilerim. Allah umarım kısa bir sürede bizede nasip eder :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------

bub arada cumhuriyet bayramımız kutlu olsun :)
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103
Arkadaşlar eğer ikinci el Megelli almayı düşünüyorsanız şu ilanda ki motoru kesinlikle almayın 200 km'deki rodajı tamamlanmamış motorla 143 hıza çıkmış daha çıkacaktım da korktum diyor pişkin pişkin motoru rodajda öldürmüş.Ne kadar motor cahili olduğunuda yazısında belli etmiş zaten yzf 125'i geçtim diyor.Tabi geçersin yzf'yi biri 250'lik motor diğeri 125'lik motor.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-megelli-2014-model-sifir-megelli-250-r-resimlerde-farki-goruceksin-181997322/detay
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
42
Arkadaşlar eğer ikinci el Megelli almayı düşünüyorsanız şu ilanda ki motoru kesinlikle almayın 200 km'deki rodajı tamamlanmamış motorla 143 hıza çıkmış daha çıkacaktım da korktum diyor pişkin pişkin motoru rodajda öldürmüş.Ne kadar motor cahili olduğunuda yazısında belli etmiş zaten yzf 125'i geçtim diyor.Tabi geçersin yzf'yi biri 250'lik motor diğeri 125'lik motor.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-megelli-2014-model-sifir-megelli-250-r-resimlerde-farki-goruceksin-181997322/detay

Aslına bakarsanız iyi bi konuya değindiğiniz ama bi yada 2 kere 145 km hıza çıkmak rodajı olmamış bi motora pek bi zarar vermez ama sürekli bi şekilde aynı hızda gittiyseki daha 200 kmde motor demişsiniz o zaman motoru eline alırdı.Ama 200 km bi motoru fazla hırpalamadan elinden ilana konmuş alıncaksa tam şimdi alınır :) yzf 125i gectim demiş belki kalkıştadır son sürat olaraktır adamın motordan anlamadığını burdan anlıyabiliriz ama forumlarda yzf ile megelliyi karşılaştıran çok olduğu için yazmışta olabilir. Aslında tam şuanda alınacak motor motor 1 ay satılmazsa hiç alınmasın :D
Not:Motorun sahibiyle bi arkadaşlığım yok
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103
Ben yine riske girmezdim büyük ihtimal sürekli o hızlarda gitmiştir.7 ekim ilan tarihi 1 ay olmuş neredeyse .Hem 125'lik motorla 250 lik motor hız konusunda neden karşılartırılır anlamam 10 nm tork farkı var arada neyin kafası anlamadım.
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
42
Evet haklısınız riskede girmek iyi olmaz ha adam motoruna güveniyosa getirsin motoru sizin ayağınıza karşılayın yol parasını ustanıza gösterin riske girmeye değmez
Edit:Edremit veya çevra illerde bulunanlarla aslında toplansak bilgi paylaşımında bulunsak tanışsak motoru olanlar gezilere cıkcak olsa birlikte gezsek yani güzel olur aslında abilerim arkadaşlarım :)
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
22
Merhaba,

Sonunda bir Megelli250r sahibi oldum bende.
150 km'de henüz motorum kaç km de yağ değiştirmeliyim ve hangi marka kullanmalıyım?
Benim ilk vitesli motorum rodaj bilgisi edindim ama yapmış birisinden megelli kullanıcısından okumak isterim tekrardan yani nelere dikkat etmeliyim ne yapmalıyım?

Teşekkürler.
iyi sürüşler :bounce:
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
3
Merhaba,

Sonunda bir Megelli250r sahibi oldum bende.
150 km'de henüz motorum kaç km de yağ değiştirmeliyim ve hangi marka kullanmalıyım?
Benim ilk vitesli motorum rodaj bilgisi edindim ama yapmış birisinden megelli kullanıcısından okumak isterim tekrardan yani nelere dikkat etmeliyim ne yapmalıyım?

Teşekkürler.
iyi sürüşler :bounce:


Hayırlı olsun Allah kazasız belasız gezmeler nasip etsin.

Benden bir kaç ay içerisinde bir ss tarzı ama düşük cc li bir motor almayı düşünüyorum. Aklımda en başta megelli olmasına karşın şu anda yzf125 gibi kararsızım. Nedeni ise megellinin pek çok arızasının oluşu. yzf nin 2.el piyasası enayi arayanlarla dolu olduğu için çok yüksek. Ben motosikletten çok anlamıyorum daha çok keyfi amaçla beni üzmeyecek bir motosiklet arıyorum o yüzden sizin öneriniz ne olur? Megellinin kronik arızalarını aldığım gibi elden geçirsemde sıkıntı yapmaya devam eder mi? Özellikle kullanıcılarından samimi görüşlerini bekliyorum.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
22
Teşekkürederim; hepimiz için kazasız belasız nasip etsin Allh. (amin)

inşallah en kısa zamanda isteğinize ulaşırsınız.
bende pek ehli değilim ama kendime görede tecrubelerim var tabiki de ve size önerebilceğim 250cc lik bir motor sizi gayet tatmin edici olucaktır, 125cc bir motor bir zaman sonra hatta kısa bir zaman içersinde yükseltmek isteyebilirsiniz.
benim tercihim megelli oldu gayet herşeyiyle tatmin edici forum'um takipçisiyim her konusundan farkındayım ama motoru üzmediğimiz sürece motorda bizi üzmeyecektir.
megellinin ise genel kronik sorunları rodaj bitimine kadar diye tahmin ediyorum rodajdan sonra motor daha iyi olucak bence şuanlık hiç bir sıkıntım yok lastikler ve elciklerin hariçinde değişmesi gerekiyor kesninlikle ama rodajı bu lastiklerle geçirmek istiyorum sonra güzel bir lastik ebat takabilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst