Megelli Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
yenilenen megellinin sitesinde sanki yeniden üretim yapmaya başlıcakmış gibi kokular geliyo burnuma :D
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Sohbet sayfalarına yazarkende görelim seni:)

Bu arada megelli sitesi eskisindende kötü olmuş:mrgreen: adamlar doğru düzgün bir site kuramadı:)

Sohbet sayfasını genelde yardım edebileceğim bir konu olduğunda yazıyorum, diğer şekilde sadece okuyorum ( ders alabileceğim bir konu varsa kaçırmam mesela ) Her konuya atlamak yada her konuya mesaj yazmak bana göre değil kardeşim. Bu forumda çok fazla kendini bilmeyen insanlar var, olup olmadık bir laf atar, ileri geri konuşur bu yüzden de yok yere birinin kalbini kırarız, iyi olmaz yani :) O yüzden ince ince yazıp geri çekilmek en hoş ve en güzeli, burayı sevmem en büyük sebebi ise herkes benim gibi Megelli sahibi ve derdimden anlayıp derdimi dinliyor :)

Megelli 'nin sitesi zaten fiyasko :) Ona bir diyeceğim yok zaten, en sonunda adamlara mail atıp ben onlar için bir site hazırlayacağım :queen:

Valla ben de yenibosnadayım ben de byndan sonra oktay ustadayım o zaman zaten 1000 bakımı geldi 1000 bakımı neleri kapsıyordu peki

Kardeşim, kesinlikle tavsiye ediyorum hemde şiddetle tavsiye ediyorum. Cumartesi günü yine oradaydım Zincir değiştirdim, ufak bir kaç ayar yaptılar motosiklete. Oktay Motor aslında Bajaj Yetkili Satış & Servisi yalnız gelen motosikletlere de bakıyorlar ki hafta sonları gerçekten çok yoğun oluyorlar ama yine de Oktay Ustanın yüzünden gülücük eksik olmuyor sağolsun.
Eğer yanlış hatırlamıyorsam = Yağ + Yağ Filtresi + Hava Filtresi ( Dokuyucu 'dan arayıp öğrenebilirsin )

yenilenen megellinin sitesinde sanki yeniden üretim yapmaya başlıcakmış gibi kokular geliyo burnuma :D

Sezer açıkcası bende öyle sezinliyorum özellikle scootter alanına giriş yapmayı planlıyorlar sanırım...
Hadi hayırlısı diyor, dört gözle bekliyoruz :)

---- Bu arada ----

@tian ( Ömer ) kardeşim nasıl geçti Pazar günü Kocaeli geziniz, umarım kazasız belasız gidip geldiniz. Tolga 'ya selamlar, çok güleç bir insandı kendisi ilede tanışma fırsatı bulduk :)
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
:) A.s kardeşim
Gezmeye çalıştık. Bir kazamız oldu malesef :( arkadaşımız viraj kaçırıp yol tabelasına çarparak yol kenarında sık bitki örtülü küçük ağaçlıklı bir yamaca uçtu :( el tarak kemeği kırıldı. Ekipmanları iyidi. Dizlikleri vardı, dizlik yarıldı falan. Çok zevk alamadık doğrusu.
Artçı ile megellinin zor olduğunu anladık :) adamın kıçı yandı trafikte. Birçok deneyim kazandık.
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
Sezer açıkcası bende öyle sezinliyorum özellikle scootter alanına giriş yapmayı planlıyorlar sanırım...
Hadi hayırlısı diyor, dört gözle bekliyoruz :)

/QUOTE]

abi tek isteğim hani üzerine alınmasınlar çok bilmişler varya. Yaa fabrikası kapanmış motormu alınırmış diye çemkirenler. en azından susarlar hıh.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

bu arada tian geçmiş olsun anlamadığım şey. megellinin üzerindemi kaza yaptılar yoksa başkasımı kaza yaptı. Bu arada artçı için alttan ısıtmalı bi yolculuk olur egzost seleden çıktığı için :D:D
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
22
Selam ;

Çok çok geçmiş olsun Tian..

Motorla oynıyan varmı hiç aramızda ufak tefek modif yapanlar?
Resimlendirsek diyorum muhabbetlerimizi artık? :bounce: :thumleft:
:bestmt:

Atam İzindeyiz. Saygılar'
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
58
Beyler ben ciddi anlamda forumun anasayfasında tüm motorların logosu olmasına rağmen megellinin logosunun olmaması durumundan rahatsız oldum
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Sezer açıkcası bende öyle sezinliyorum özellikle scootter alanına giriş yapmayı planlıyorlar sanırım...
Hadi hayırlısı diyor, dört gözle bekliyoruz :)

/QUOTE]



abi tek isteğim hani üzerine alınmasınlar çok bilmişler varya. Yaa fabrikası kapanmış motormu alınırmış diye çemkirenler. en azından susarlar hıh.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

bu arada tian geçmiş olsun anlamadığım şey. megellinin üzerindemi kaza yaptılar yoksa başkasımı kaza yaptı. Bu arada artçı için alttan ısıtmalı bi yolculuk olur egzost seleden çıktığı için :D:D

Sağolun arkadaşlar. Kaza bajaj pulsar ns200 ile yapıldı. Megellide vukaat yok :) trafikte ben yüksek deviri sevdiğim için zaman zaman 3. vitesi atamıyorum :) hayvan çok ısınıyor şasi ve egsoz birleşince artçı yanıyormuş :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------

logo olayına da katılıyorum. Bunun için yönetimle konuşabiliriz diye düşünüyorum ?
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Sezer açıkcası bende öyle sezinliyorum özellikle scootter alanına giriş yapmayı planlıyorlar sanırım...
Hadi hayırlısı diyor, dört gözle bekliyoruz :)

abi tek isteğim hani üzerine alınmasınlar çok bilmişler varya. Yaa fabrikası kapanmış motormu alınırmış diye çemkirenler. en azından susarlar hıh.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

bu arada tian geçmiş olsun anlamadığım şey. megellinin üzerindemi kaza yaptılar yoksa başkasımı kaza yaptı. Bu arada artçı için alttan ısıtmalı bi yolculuk olur egzost seleden çıktığı için :D:D

Bende biliyorum Sezer işte onu diyorum, Fabrikası Megelli 'nin kapandı fakat açılacağa benziyor en son bir scooter lansmanı çıkartmışlar birde Cross lansmanları var, 2015 'i bu motosikletlerle karşılayacaklar gibi birşey düşünüyorum...

Cross ;

5d4b12_5e970d718ba4476487fef72e273f9694.jpg_srz_p_805_447_75_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srz


Scooter ;

5d4b12_b9d27e4a78f24cfd8cf8710a38e2faa6.jpeg_srz_p_687_496_75_22_0.50_1.20_0.00_jpeg_srz


Tabii bunun bilgisini en iyi bana kalırsa Türkiye Distribütörü verecektir ( Dokuyucu ) ümitlerimiz devam ediyor, ha şu güzel olan yanı ise Megelli şuanda kapalı gibi gözükse de YEDEK PARÇA TEMİNİNİ HALEN YAPIYOR ! Yani bu en azından eğer bir yedek parça ihtiyacı duyarsak rahatlıkla temin edebileceğiz anlamına geliyor ki Dokuyucu 'nun deposunda bildiğim kadarı ile yeterli yedek parça mevcut...
Bu yüzden Megelli 'nin firması kapansada motosikletin yedek parçalarının üretiminin devamlılığı önemlidir...

Selam ;

Çok çok geçmiş olsun Tian..

Motorla oynıyan varmı hiç aramızda ufak tefek modif yapanlar?
Resimlendirsek diyorum muhabbetlerimizi artık? :bounce: :thumleft:
:bestmt:

Atam İzindeyiz. Saygılar'

Benim bildiğim kadarı ile tian oynuyor makineyle, en son Oktay Usta 'nın oradayken Tolga göstermişti şansa o ara herhalde Ömer fotoğraf atmış o da bana gösterdi :)


Sağolun arkadaşlar. Kaza bajaj pulsar ns200 ile yapıldı. Megellide vukaat yok :) trafikte ben yüksek deviri sevdiğim için zaman zaman 3. vitesi atamıyorum :) hayvan çok ısınıyor şasi ve egsoz birleşince artçı yanıyormuş :))
logo olayına da katılıyorum. Bunun için yönetimle konuşabiliriz diye düşünüyorum ?

Ömer onu ben eşimle birlikte Istanbul - Kocaeli - Izmit - Kandıra - Sapanca ( ve tekrar aynı güzergahları geri dönerek Istanbul son nokta ) yolunu kat ederken eşimde baya rahatsız olmuştu arka seleden ama o sıcaklıktan değil ( ki kış ayında yani havalar biraz serinken yola çıktığınız için aslında artçıya selenin altında egzoz olması bir avantaj ısınması için :) ) Selenin ince ve sert olmasından biraz şikayetçi olmuştu ki birde hanımefendi biraz rahatına düşkündü :) En büyük hata bir bayan ile Racing tarzı motosiklet ile uzun yolculuk yapmaktır :p
Logo olayına benimde kafam atıyor ama benim düşüncem Fabrika tekrar seri üretime geçtiğinde bence başvuru yapmak olacaktır, çünkü şimdi koyun dersek alacağım tebrik üç aşağıya beş yukarıya belli...
Tabii derseniz başvuralım diye görüşmeye çalışalım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:24 ----------

@tian bu arada büyük geçmiş olsun, şimdi fark ettim kaza mesajını. Biraz yoğunum gözümden kaçmış kusura bakma ya, umarım sıkıntı büyük değildir. Kazayı yapan arkadaşın El tarak kemiğinde kırık varmış ( tek parmakta mı yoksa beş parmağının da mı ? ) umarım tek parmaktır, şükür ki bu kadar ile o kazadan sağ salim çıkmış....
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
121
Zincir dişlisini değiştirdik biraz daha büyüğünü taktırdım serviste ve motor şuan altımda yag gibi gidiyor vites istemiyor :)şuan motoru daha keyifle kullanıyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------




motor acayip rahatladı vites geçişleri felan mükemmel oldu dişliyi değiştirince 2. vitesde rahatlıkla 105i görüyorum :)
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
abi 2. viteste normalde kaç görüyoki :) 105 iyi bi rakam bence ama.bu arada dokuyucuyu arayıp soran varmı acaba
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
121
Normalde 90 95 arası görüyordum ama değiştirince direk 105 ce kesiciye sokmadan :) ve inan motor acayip rahat gidiyor bagırmıyor :)
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
Valla abi sevindim. Umarim yeni gelcek olan postalar barkin abiyi utandircak cinsten olur. Bu kadar zevkli bi motorun bence satis kaybi sebebide bi yerden barkin abi.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Normalde 90 95 arası görüyordum ama değiştirince direk 105 ce kesiciye sokmadan :) ve inan motor acayip rahat gidiyor bagırmıyor :)

açıkcası ben 11400 km yol yaptım. Şuan 2. viteste gördüğüm max hız 68 km :)
Acaba ayarlarınız tam mı ? yada benim motor mu acılmadı daha :) ki ben kullanırken acılmadıysa hiç kimse açamaz :p

Göstergede bulunan iki düğmeye baslı tuttuğunuzda saatin ayar bölümüne girecektir.
önce karşınıza c2500 gibi bir rakam gelecek onu c1860 olarak değiştiriniz. (Bu lastik çapıyla ilgilidir.)
ikinciayar bölümünde 9 a getirin (bu da diskteki delik sayısı km sensörü bu şekilde okuyor)
enson gelen bölümü de 1 getirin bu da silindir sayısıdır.

Bunlar doğru ise çıktığınız hız muazzam ;)
üst viteslerde ne yapıyorsunuz ? Frenleme nasıl oluyor ? Durabiliyor musunuz ? Arka dişli değişti mi ?
Ben en son far tesisatınla oynadım :) elektrik bantları falan kötü duruyordu. Angel eyes far mı taksam henüz karar veremedim. Kısa manetler, rizoma elcikler diye düşüncelerim var ama neticede megelli yaa değer mi abi ? :D
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
artçı için sele altı egzos nedeni ile fazla ısınma sorununa çözümünüzde var mı?

o kadar motor baktım Aprila RS4 125 / KTM RC 200 ve Megelli 250R dısında motor beğenemedim gitti :S
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
121
açıkcası ben 11400 km yol yaptım. Şuan 2. viteste gördüğüm max hız 68 km :)
Acaba ayarlarınız tam mı ? yada benim motor mu acılmadı daha :) ki ben kullanırken acılmadıysa hiç kimse açamaz :p

Göstergede bulunan iki düğmeye baslı tuttuğunuzda saatin ayar bölümüne girecektir.
önce karşınıza c2500 gibi bir rakam gelecek onu c1860 olarak değiştiriniz. (Bu lastik çapıyla ilgilidir.)
ikinciayar bölümünde 9 a getirin (bu da diskteki delik sayısı km sensörü bu şekilde okuyor)
enson gelen bölümü de 1 getirin bu da silindir sayısıdır.

Bunlar doğru ise çıktığınız hız muazzam ;)
üst viteslerde ne yapıyorsunuz ? Frenleme nasıl oluyor ? Durabiliyor musunuz ? Arka dişli değişti mi ?
Ben en son far tesisatınla oynadım :) elektrik bantları falan kötü duruyordu. Angel eyes far mı taksam henüz karar veremedim. Kısa manetler, rizoma elcikler diye düşüncelerim var ama neticede megelli yaa değer mi abi ? :D
Dediğin işlemlere baktım zaten o ayardaymış . Araçlada ölçtüm aynı hızda gidiyor belki senin motor açılmamıştır. Diğer viteslerdede gayet güzel hızlanması var ve vites istemiyor zorlamıyor motor kendini. Bende angel far halkası siparişi verdim bugün yarın gelir uygulamasını yapınca paylaşım yapıcam kesinlikle :) Biraz daha zorlicam dişliye alışsın motor 110nu gorebilirim sanırım 2de
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
60
Dediğin işlemlere baktım zaten o ayardaymış . Araçlada ölçtüm aynı hızda gidiyor belki senin motor açılmamıştır. Diğer viteslerdede gayet güzel hızlanması var ve vites istemiyor zorlamıyor motor kendini. Bende angel far halkası siparişi verdim bugün yarın gelir uygulamasını yapınca paylaşım yapıcam kesinlikle :) Biraz daha zorlicam dişliye alışsın motor 110nu gorebilirim sanırım 2de

AHMETCAN ne oldu sana biranda hız manyağı olun bence fazla zorlama 2 de 105 yeter 250cc motor r1 değil motoru alırken hız yapmayacam dedin şimdi hız için uğraşıyorsun:jocolor:

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:39 ----------

açıkcası ben 11400 km yol yaptım. Şuan 2. viteste gördüğüm max hız 68 km :)
Acaba ayarlarınız tam mı ? yada benim motor mu acılmadı daha :) ki ben kullanırken acılmadıysa hiç kimse açamaz :p

Göstergede bulunan iki düğmeye baslı tuttuğunuzda saatin ayar bölümüne girecektir.
önce karşınıza c2500 gibi bir rakam gelecek onu c1860 olarak değiştiriniz. (Bu lastik çapıyla ilgilidir.)
ikinciayar bölümünde 9 a getirin (bu da diskteki delik sayısı km sensörü bu şekilde okuyor)
enson gelen bölümü de 1 getirin bu da silindir sayısıdır.

Bunlar doğru ise çıktığınız hız muazzam ;)
üst viteslerde ne yapıyorsunuz ? Frenleme nasıl oluyor ? Durabiliyor musunuz ? Arka dişli değişti mi ?
Ben en son far tesisatınla oynadım :) elektrik bantları falan kötü duruyordu. Angel eyes far mı taksam henüz karar veremedim. Kısa manetler, rizoma elcikler diye düşüncelerim var ama neticede megelli yaa değer mi abi ? :D

Arkadaşım en yıkık megelli biie 2 de rahatlıkla 80 km 85 km hıza çıkıyor senin ayarlarda sıkıntı var o zaman yeni takılan dişli ile 2 de 108 3 de 135 km ye çıkıyor 4 de 142 kmye yol çıkışına vardık bir daha denemedim hız manyaklığım yok zaten fakat yakıt sistemine baktır benzin hortumun bükülmüş veya sıkışmışsa 2de 60 70 km yaparsın.
 
Katılım
16 Kas 2013
Mesajlar
51
Arkadaşlar megelli çabuk ısınan bi motor düşük viteslerde sürekli bu şekilde yüklenirseniz üst kapağı çabuk yersiniz.2. Viteste o hızlara ulaşmak için 12000 deviri görmeniz gerek.İllaki arada bir olabilir ama bence hiç gerek yok.Şeytan kumar oynayanla motor kullananın arkasına geçer hadi oğlum bas bass dermiş.Lütfen arkadaşlar arkamıza şeytanı değil yusuf yusuf dedikleri arkadaşı alalım.Herkese keyifli sürüşler :)
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
121
Arkadaşlar megelli çabuk ısınan bi motor düşük viteslerde sürekli bu şekilde yüklenirseniz üst kapağı çabuk yersiniz.2. Viteste o hızlara ulaşmak için 12000 deviri görmeniz gerek.İllaki arada bir olabilir ama bence hiç gerek yok.Şeytan kumar oynayanla motor kullananın arkasına geçer hadi oğlum bas bass dermiş.Lütfen arkadaşlar arkamıza şeytanı değil yusuf yusuf dedikleri arkadaşı alalım.Herkese keyifli sürüşler :)

Faruk abi dediğinde haklısın fakat demek istediğim motor çok rahat gidiyor vites istemiyor bagırmıyor vites at diye dişli çok iyi oldu motora :)6. Vitesde 110la giderken motor sanki altında yokmuş gibi gidiyor :)
 
Katılım
16 Kas 2013
Mesajlar
51
Demek istediğini anladım abicimde bazı arkadaşlarda 2. Viteste ne gidecem takıntısı olmaz inşallah.Malûm megellinin orjinal lastiklerinin kış aylarında yoll tutuşu da zayıf biraz usturuplu kullanmak lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst