Sohbet sayfalarına yazarkende görelim seni
Bu arada megelli sitesi eskisindende kötü olmuş:mrgreen: adamlar doğru düzgün bir site kuramadı![]()
Valla ben de yenibosnadayım ben de byndan sonra oktay ustadayım o zaman zaten 1000 bakımı geldi 1000 bakımı neleri kapsıyordu peki
yenilenen megellinin sitesinde sanki yeniden üretim yapmaya başlıcakmış gibi kokular geliyo burnuma![]()
Sezer açıkcası bende öyle sezinliyorum özellikle scootter alanına giriş yapmayı planlıyorlar sanırım...
Hadi hayırlısı diyor, dört gözle bekliyoruz![]()
/QUOTE]
abi tek isteğim hani üzerine alınmasınlar çok bilmişler varya. Yaa fabrikası kapanmış motormu alınırmış diye çemkirenler. en azından susarlar hıh.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------
bu arada tian geçmiş olsun anlamadığım şey. megellinin üzerindemi kaza yaptılar yoksa başkasımı kaza yaptı. Bu arada artçı için alttan ısıtmalı bi yolculuk olur egzost seleden çıktığı için![]()
Sezer açıkcası bende öyle sezinliyorum özellikle scootter alanına giriş yapmayı planlıyorlar sanırım...
Hadi hayırlısı diyor, dört gözle bekliyoruz![]()
/QUOTE]
abi tek isteğim hani üzerine alınmasınlar çok bilmişler varya. Yaa fabrikası kapanmış motormu alınırmış diye çemkirenler. en azından susarlar hıh.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------
bu arada tian geçmiş olsun anlamadığım şey. megellinin üzerindemi kaza yaptılar yoksa başkasımı kaza yaptı. Bu arada artçı için alttan ısıtmalı bi yolculuk olur egzost seleden çıktığı için![]()
Sağolun arkadaşlar. Kaza bajaj pulsar ns200 ile yapıldı. Megellide vukaat yoktrafikte ben yüksek deviri sevdiğim için zaman zaman 3. vitesi atamıyorum
hayvan çok ısınıyor şasi ve egsoz birleşince artçı yanıyormuş
)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
logo olayına da katılıyorum. Bunun için yönetimle konuşabiliriz diye düşünüyorum ?
Sezer açıkcası bende öyle sezinliyorum özellikle scootter alanına giriş yapmayı planlıyorlar sanırım...
Hadi hayırlısı diyor, dört gözle bekliyoruz![]()
abi tek isteğim hani üzerine alınmasınlar çok bilmişler varya. Yaa fabrikası kapanmış motormu alınırmış diye çemkirenler. en azından susarlar hıh.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------
bu arada tian geçmiş olsun anlamadığım şey. megellinin üzerindemi kaza yaptılar yoksa başkasımı kaza yaptı. Bu arada artçı için alttan ısıtmalı bi yolculuk olur egzost seleden çıktığı için![]()
Selam ;
Çok çok geçmiş olsun Tian..
Motorla oynıyan varmı hiç aramızda ufak tefek modif yapanlar?
Resimlendirsek diyorum muhabbetlerimizi artık? :bounce: :thumleft:
:bestmt:
Atam İzindeyiz. Saygılar'
Sağolun arkadaşlar. Kaza bajaj pulsar ns200 ile yapıldı. Megellide vukaat yoktrafikte ben yüksek deviri sevdiğim için zaman zaman 3. vitesi atamıyorum
hayvan çok ısınıyor şasi ve egsoz birleşince artçı yanıyormuş
)
logo olayına da katılıyorum. Bunun için yönetimle konuşabiliriz diye düşünüyorum ?



Normalde 90 95 arası görüyordum ama değiştirince direk 105 ce kesiciye sokmadanve inan motor acayip rahat gidiyor bagırmıyor
![]()
Dediğin işlemlere baktım zaten o ayardaymış . Araçlada ölçtüm aynı hızda gidiyor belki senin motor açılmamıştır. Diğer viteslerdede gayet güzel hızlanması var ve vites istemiyor zorlamıyor motor kendini. Bende angel far halkası siparişi verdim bugün yarın gelir uygulamasını yapınca paylaşım yapıcam kesinlikleaçıkcası ben 11400 km yol yaptım. Şuan 2. viteste gördüğüm max hız 68 km
Acaba ayarlarınız tam mı ? yada benim motor mu acılmadı dahaki ben kullanırken acılmadıysa hiç kimse açamaz
Göstergede bulunan iki düğmeye baslı tuttuğunuzda saatin ayar bölümüne girecektir.
önce karşınıza c2500 gibi bir rakam gelecek onu c1860 olarak değiştiriniz. (Bu lastik çapıyla ilgilidir.)
ikinciayar bölümünde 9 a getirin (bu da diskteki delik sayısı km sensörü bu şekilde okuyor)
enson gelen bölümü de 1 getirin bu da silindir sayısıdır.
Bunlar doğru ise çıktığınız hız muazzam
üst viteslerde ne yapıyorsunuz ? Frenleme nasıl oluyor ? Durabiliyor musunuz ? Arka dişli değişti mi ?
Ben en son far tesisatınla oynadımelektrik bantları falan kötü duruyordu. Angel eyes far mı taksam henüz karar veremedim. Kısa manetler, rizoma elcikler diye düşüncelerim var ama neticede megelli yaa değer mi abi ?
![]()
Dediğin işlemlere baktım zaten o ayardaymış . Araçlada ölçtüm aynı hızda gidiyor belki senin motor açılmamıştır. Diğer viteslerdede gayet güzel hızlanması var ve vites istemiyor zorlamıyor motor kendini. Bende angel far halkası siparişi verdim bugün yarın gelir uygulamasını yapınca paylaşım yapıcam kesinlikleBiraz daha zorlicam dişliye alışsın motor 110nu gorebilirim sanırım 2de
açıkcası ben 11400 km yol yaptım. Şuan 2. viteste gördüğüm max hız 68 km
Acaba ayarlarınız tam mı ? yada benim motor mu acılmadı dahaki ben kullanırken acılmadıysa hiç kimse açamaz
Göstergede bulunan iki düğmeye baslı tuttuğunuzda saatin ayar bölümüne girecektir.
önce karşınıza c2500 gibi bir rakam gelecek onu c1860 olarak değiştiriniz. (Bu lastik çapıyla ilgilidir.)
ikinciayar bölümünde 9 a getirin (bu da diskteki delik sayısı km sensörü bu şekilde okuyor)
enson gelen bölümü de 1 getirin bu da silindir sayısıdır.
Bunlar doğru ise çıktığınız hız muazzam
üst viteslerde ne yapıyorsunuz ? Frenleme nasıl oluyor ? Durabiliyor musunuz ? Arka dişli değişti mi ?
Ben en son far tesisatınla oynadımelektrik bantları falan kötü duruyordu. Angel eyes far mı taksam henüz karar veremedim. Kısa manetler, rizoma elcikler diye düşüncelerim var ama neticede megelli yaa değer mi abi ?
![]()
Arkadaşlar megelli çabuk ısınan bi motor düşük viteslerde sürekli bu şekilde yüklenirseniz üst kapağı çabuk yersiniz.2. Viteste o hızlara ulaşmak için 12000 deviri görmeniz gerek.İllaki arada bir olabilir ama bence hiç gerek yok.Şeytan kumar oynayanla motor kullananın arkasına geçer hadi oğlum bas bass dermiş.Lütfen arkadaşlar arkamıza şeytanı değil yusuf yusuf dedikleri arkadaşı alalım.Herkese keyifli sürüşler![]()