Kardeşim garanti dışı malefes

şu saatten sonra Megellim freedom fighter modundadır

lanet olsun yetkili servisine

şaka bir yana pazartesiden beri beni arıcaklar Cengiz'e telefonumu bırakım ama bir geri dönüş olmadı. Zanında Murat usta ile konuştuğumda ben açıcam birkaç değişiklik yapıcam ama birkaç takımım eksik sana gelmezdim yoksa demiştim. O da yap kendin bişey olmaz. Ben de yapsam yada bozulsa zaten garanti dışı diyecekler demişti. Tabi bu çok düz mantık bir cevaptı ama zincir gerdirmeye gittiğimde bunun için mi geldin ? O-ring zincir taktırmak istediğimde ben takamam bunun zaten kazık yemişsin.Ayda yılda bir o-ring takıcam 150 lira verip pense alamam gibi ifadeler canımı sıktı.En uyuz olduğum nokta ofis tarafında kardeşim iyi yapıosun korumalar falan helal olsun muhabbeti yapıp serviste beni görünce "gene mi sen!" ifadesini kullanan sayın Cengiz beydir. Dokuyucuyu bile illallah ettirmiş

yedek parça için aradığımda ordaki abi biraz sıkıntılı siz kusura bakmayın dediler.

Oktay usta ile hiç değilse gidip tanışılır sohbet edilir

Olay böyle kardeşim
Bu aralar birkaç kişi Megelli almak için forumda sorular sorup duruyor. İlk motorun olacaksa, para ile ilgili sıkıntın yoksa, "ekipmanları"nı eksiksiz tamamlayabileceksen aldıktan sonra Megellini, alın kardeşim. Korkmayın bu kadar. Bakımını düzgün yap. İnsan gibi kullan başın ağrımaz. İkinci ellerinin durumunu bilemiyorum. Sıfır almış biri olarak bunları söylüyorum. Sen evleneceğin kadını başkasına sorup mu alıyorsun ? Bu da öyle sen kullanacaksın. Sen yaşayacaksın. Ondan sonra duruma göre bakarsın. En götü aldığın fiyatın altına satarsın

Yani bu teker elbet döner hevesinizi kursağınızda bırakmayın. Neyi istiyorsanız onu yaşayın. Ama ekipmanlara ve eğitime mutlaka ama mutlaka para yatırın. Kolda kask,kısa kollu ve converse ile motor kullanan yarı ölü olarak gezen gençlerden olmayalım.

Gerçekten güldüm okurken, Murat usta bana da aynısını demişti ben evrakları götürmemiştim bakım zamanında " Garanti çok önemli değil zaten, motora birşey olsa söküp buradan Adanaya göndericem onlar garanti kapsamı dışında diyecek zaten " diye bir tabir kullanmıştı

Zaten eğer Istanbul 'da sağlam bir ustan varsa en güzeli kendi ustana götürmen olacaktır. Garantisi devam ediyor diye işten anlamayan servislerin ellerine bırakırsan motosikleti o garantinin hiç bir anlamı kalmaz, o yüzden en iyi servis en garantili servis mantığı güzeldir.
Bende Adana'lı olarak diyorum kendi kendime, KEŞKE DOKUYUCU ISTANBUL 'da olsaydı adamlarda ki ilgi ve alaka muhteşem !
Benim motosikletin bakımını yaptırma zamanı sanırım geliyor

Arkadaş Kayaşehir ( Başakşehir ) - Kavacık arası git gel ortalama 80Km arkadaş 22 iş günü var 22 x 80 = 1600Km zaten

5 haftada bir motosiklet bakıma mı girer ya

4500 'de sokmuştum bakıma şimdi 6250 oldu bakalım 7000 yada 7500 'de olmazsa Oktay usta 'nın adresini senden alırım zaten Güneşli 'deymiş bana çok yakın ona bir uğrarım eğer sen beğendiysen orayı, yeter ki kazıklayan birisi olmasın ve ortamı güzel olsun, sohbeti vs...
@HavaBükücü bende bir Megelli kullanıcısıyım, bende ilk motosiklet bakmaya başladığımda Honda CBR125 bakıyordum çünkü param zor bela ona yetebiliyordu ki 2012 model ve 15.000 Km üzeri genelde ha temiz mi değil mi orası tartışılır. Birde kafa grenajı bir türlü hoşuma gitmemişti ama Hysoung 'dan daha iyi en azından demiştim kafa kısmı, derken Megelli 'ye denk geldim ve araştırmaya başladım. Kimseye soru da sormadım sadece girdim bu platforma baktım ve bu bölümü buldum sonra baştan sonra bütün sayfaları inceledim birde fiyatlarına baktım. Alabileceğim ve cebimde ki para ancak buna yeter diyip temiz birşeyler bakındım, gittim aldım geldim. Eğer çok fazla etrafa kulak asarsan her markanın kendisine göre dezavantajını bulursun buna emin olabilirsin. Bana göre Honda CBR250R yada Honda CBR125R gereksiz denecek kadar pahalı, yani yok böyle bir fiyat ya. 125R fiyatına 250R alıyorsun Megelli ki 1000km 3000km belki 2013 model hemde, garantisi devam eden yada etmeyen ama yani hem ucuz hem motor sonuçta.
Elinde patlayacak bir yanı yok, yetkili servis az önce @tian 'a da dediğim gibi çok önemli değil, bana kalırsa motosiklet dünyasında eğer senin kendi sağlam bir ustan varsa sana kazık atmayan ve motoruna iyi bakan birazda güler yüzlü olan işte o en iyi yetkili servis. Sonuçta Megelli için Dokuyucu - Adana 'yı arıyorsun, ürünün siparişini veriyorsun Yurtiçi kargo ile ertesi gün elinde istediğin parça. Götürüyorsun ustana şuna bir el at diyorsun, senin sürekli gittiğin usta olduğu için senden Cengiz Motor gibi işçilik için 100TL almıyor

En azından eline ne gelirse onu gönül rahatlığı ile veriyorsun
3000Km bakımı için cengiz motora 215TL para bayıldım ( ekstradan sadece farlarımı değiştirip yenisini taktılar ki farları da ben kendim aldım zaten ) ben farların sadece kablo bağlantısın da sıkıntı yaşarım diye Cengiz motora taktırdım yoksa bende takardım açıkçası

Son pazarlıkla 200TL indirdim de verdim

Yağ filtresi değişti, yağ değişti, Hava filtresine bir fıs fıs yaptılar hava kompresörü ile geri taktılar, birde far taktılar işte 200TL para verdim

Yazık günah bana kalırsa topu topu 100TL Yağ ve Yağ filtresi + 50TL işçilik tamamdır. Ha birde devir rolantisi için bir kablo çektiler

O Yüzden Megelli alınır mı bana kalırsa alınır, ha yalnız @tian 'ın dediği gibi ÖNCE EKİPMAN SONRA EĞİTİM SONRA MOTOSİKLET !
Hiç Param yok dersen motosiklet alma önce ekipman al sonra kapalı bir alanda motoru kendi kendine öğrenmeye bak derim ama eğitimsiz pek binmeni tavsiye etmem...