- Katılım
- 18 Mar 2014
- Mesajlar
- 289
titremesi nasıl bide ben renk olarak
[url=http://hizliresim.com/Jd30Jq][url]http://i.hizliresim.com/Jd30Jq.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/8m8VRr][url]http://i.hizliresim.com/8m8VRr.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/onEb4o][url]http://i.hizliresim.com/onEb4o.jpg[/url][/url]
Bu üçü arasında kaldım renk olarakta dokuyucu ile konuştum orda burhan abi var bana sana güzelce yapıveririm dedi motoru stickerlarla falan sizce hangi motor güzel ?
Titreşimden korkma, gerçekten korkma...
Renk konusunda zevki sana bırakmak lazım bana kalsa bende ki gibi kırmızı şase beyaz grenaj alırdım
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------
2 lastik arasında takıldım kaldım, Metzeler gerçekten motosiklet lastiği konusunda kendisini kanıtlamış bir marka fakat bildiğimiz gibi pahalı. Son zamanlarda benim gözümde michelin pilot sport modeline yada street modeline gidiyor kafam ikisi arasında kararsız kaldım.
Michelin pilot sport ; yol tutuşu gayet kaliteli ve hatta hayran kalınabilecek kadar güzel fakat günümüz istanbul yol şartlarına göre lastik çok hızlı bitiyormuş.
Michelin pilot street ; yol tutuşu sport gibi değilmiş hatta sport kullanıp street 'e geçenler gerçekten çok pişman oluyormuş. Sport 'un lastik ısınma süresi daha kısa olduğundan yola olan hakimiyeti gayet iyiymiş street gibi değilmiş. Benim içinde önemli olan yol tutuşu gerçekten, çünkü Megelli fabrika çıkışlı lastikler gerçekten berbat...