Megelli Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
titremesi nasıl bide ben renk olarak

[url=http://hizliresim.com/Jd30Jq][url]http://i.hizliresim.com/Jd30Jq.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/8m8VRr][url]http://i.hizliresim.com/8m8VRr.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/onEb4o][url]http://i.hizliresim.com/onEb4o.jpg[/url][/url]




Bu üçü arasında kaldım renk olarakta dokuyucu ile konuştum orda burhan abi var bana sana güzelce yapıveririm dedi motoru stickerlarla falan sizce hangi motor güzel ?

Titreşimden korkma, gerçekten korkma...
Renk konusunda zevki sana bırakmak lazım bana kalsa bende ki gibi kırmızı şase beyaz grenaj alırdım :D Herkesin zevki farklıdır ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------

2 lastik arasında takıldım kaldım, Metzeler gerçekten motosiklet lastiği konusunda kendisini kanıtlamış bir marka fakat bildiğimiz gibi pahalı. Son zamanlarda benim gözümde michelin pilot sport modeline yada street modeline gidiyor kafam ikisi arasında kararsız kaldım.
Michelin pilot sport ; yol tutuşu gayet kaliteli ve hatta hayran kalınabilecek kadar güzel fakat günümüz istanbul yol şartlarına göre lastik çok hızlı bitiyormuş.
Michelin pilot street ; yol tutuşu sport gibi değilmiş hatta sport kullanıp street 'e geçenler gerçekten çok pişman oluyormuş. Sport 'un lastik ısınma süresi daha kısa olduğundan yola olan hakimiyeti gayet iyiymiş street gibi değilmiş. Benim içinde önemli olan yol tutuşu gerçekten, çünkü Megelli fabrika çıkışlı lastikler gerçekten berbat...
 
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
110
Servisteki sarı bir megelliyle çekmiştim
20140719_145415.jpg

Mersin Yolu
20140721_174834.jpg




Farın içindeki parkları lenslerin içine almıştım. (Motorum satıldı):pr:

20140618_160958.jpg

20140618_161153.jpg

20140618_161130.jpg

20140618_203746.jpg

20140618_200728.jpg
 
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
8
ROMMEL'İN motoru çok hoşuma gidiyor ve inşallah motoru bu hafta alcam yalnız renk konusunda kafam çok karişık bide sticker buldum

http://www.n11.com/reflektorlu-transformers-otomobil-stickeri-cs018-P19674862

http://www.n11.com/reflektorlu-transformers-otomobil-etiketi-cs019-P19674863

hangisi daha iyi gider acaba stickerlardan lastikleride arka 160 ön 130 of offfff yanıyoz fuatt abiii

diğer karenajada transformers decepticons sticker yapıştırcam ama bulamıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
2 lastik arasında takıldım kaldım, cgerçekten motosiklet lastiği konusunda kendisini kanıtlamış bir marka fakat bildiğimiz gibi pahalı. Son zamanlarda benim gözümde michelin pilot sport modeline yada street modeline gidiyor kafam ikisi arasında kararsız kaldım.
Michelin pilot sport ; yol tutuşu gayet kaliteli ve hatta hayran kalınabilecek kadar güzel fakat günümüz istanbul yol şartlarına göre lastik çok hızlı bitiyormuş.
Michelin pilot street ; yol tutuşu sport gibi değilmiş hatta sport kullanıp street 'e geçenler gerçekten çok pişman oluyormuş. Sport 'un lastik ısınma süresi daha kısa olduğundan yola olan hakimiyeti gayet iyiymiş street gibi değilmiş. Benim içinde önemli olan yol tutuşu gerçekten, çünkü Megelli fabrika çıkışlı lastikler gerçekten berbat...

Kardeşim ben Pirelli Diablo Rosso II aldım biliyorsun. Çok memnunum ıslak zaminde mükemmel tutuyor. Özellikle bizim fabrika çıkışı lastiklere göre. Lastik en az ekipmanın kadar önemli. Onun için çobuk eriyormuş yıpranıyormuş deme. Sürüşün güzelliğine ve keyfine bırak kendini. Kafan rahat olsun. Henüz karar vermediysen motolastik.com'a bir danış derim. Sağolsunlar bana çok yardımcı oldular. Soru sorunca seni arayıp telefonda anlatıyorlar.
Metzeler M1 mi M3 mü bakıyorsun ? Ön lastik ebatın kurtarıyor ama fiyat pirelliye göre biraz daha fazla. Arka lastik ben 140 taktım (Pirelli) Metzelerde arka lastik ebatını ne yapmayı düşünüyorsun ?
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
60
Arkadaşlar radyatör suyunuzu sürekli kontrol edin kesinlikle su eklemeyin antifirizle tamamlayın su koyduğunuzda arızalara neden oluyor.Keyifli sürüşler diliyorum.:cat:
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Kardeşim ben Pirelli Diablo Rosso II aldım biliyorsun. Çok memnunum ıslak zaminde mükemmel tutuyor. Özellikle bizim fabrika çıkışı lastiklere göre. Lastik en az ekipmanın kadar önemli. Onun için çobuk eriyormuş yıpranıyormuş deme. Sürüşün güzelliğine ve keyfine bırak kendini. Kafan rahat olsun. Henüz karar vermediysen motolastik.com'a bir danış derim. Sağolsunlar bana çok yardımcı oldular. Soru sorunca seni arayıp telefonda anlatıyorlar.
Metzeler M1 mi M3 mü bakıyorsun ? Ön lastik ebatın kurtarıyor ama fiyat pirelliye göre biraz daha fazla. Arka lastik ben 140 taktım (Pirelli) Metzelerde arka lastik ebatını ne yapmayı düşünüyorsun ?

Üstad, dün için gerçekten çok teşekkür ederim. Hep derim bu dünya çok küçük kiminle nerede ve ne zaman karşılaşacağını hiç bilemezsin diye :) Dün Haliç köprüsü üstünde yolda kaldım hararetten dolayı, Topkapı 'ya kadar dur devam et mantığı ile ilerledim derken en son artık dayanamadım Merter 'de ki Shell istasyonuna kadar motorun üzerine oturdum ayağımla ite ite devam ederken bir baktım ki yanımda Megelli durdu ki şansıma o da " @tian " sağolsun hemen yardımcı oldu meğer motosikletin fanları çalışmıyormuş ve radyatör ısındığından ( hararet yaptığından ) suyu baya baya eksiltmiş. Yardımınla birlikte Merter Shell istasyonuna kadar ilerledim oradan antifreez aldım ve hemen yağ değişim noktasına gittim benzin istasyonun içindeki sağolsun içerde bir usta hemen yardımcı oldu bana, antifreezi doldurduk şansımı deneyim derken sigorta var mı usta diye sordum olmaz mı deyince mutluluktan 4 köşe oldum vallah :) Tian düşürdüğümüz sigortanın yerine birtane de oradan sigorta taktık misss gibi oldu :) Dün baya baya zorluklarla ulaşmam gereken noktaya kadar ulaştıktan sonra, herşeyi düzeltip yola çıkınca motorun keyfini bir daha yaşadım :)
Burada öğreneceğimiz ders neymiş " Motor hararet yapıyorsa, fanları kontrol et, eğer çalışmıyorsa sigortaya bak. Sigortada sorun varsa yedek sigortayı kullan. Yalnız yedek sigortanın yerine muhakkak yenisini yerleştir ki bir daha kesinlikle ihtiyacın olduğunda yolda kalmayasın " :) Yani demem o ki YAŞASIN MOTOSİKLET KARDEŞLİĞİ ve ÖZELLİKLE MEGELLİ DOSTLARI !!!!

Arkadaşlar radyatör suyunuzu sürekli kontrol edin kesinlikle su eklemeyin antifirizle tamamlayın su koyduğunuzda arızalara neden oluyor.Keyifli sürüşler diliyorum.:cat:

Dün işte yolda kalınca su koymamak için çok direndim motorun radyatörüne zor bela @tian sayesinde benzin istasyonuna kadar ulaşabildim :) Oradan bir antifreez aldım sonra da yola devam ettim :) Yalnız dikkat edilmesi gereken husus muhakkak yanınızda yedek bir sigorta bulundurun...
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Rica ederim kardeşim :) dünya hakikaten küçük :) fanlarımı mutlaka hergün kontrol ediyorum. Benim de başıma gelmişti. Neden hararet yapıon kızım diye konuşuyorken farketmiştim :) İnş. yine karşılarışız ama bu sefer yardıma ihtiyacımız olmayan bir durumda tabi :)
Mutlaka sıvı seviyelerini kontrol edin. Havalar sıcak malum. Soğutma sıvınız, motor yağınız gereken değerlerde olsun. Sinyalleri yanmayan yada yanıp sönen saçma saçma davranan arkdaşlar var ise; lütfen sigorta kutusunu söküt alttan gelen kablolarını hareket ettirsinler. Sİgortaları sağlam ise sinyaller hemen yanacaktır. Yapılması gereken bir diğer şey, kutunun altına silikon sıkmak. Böylece kablolar gevşemeye sebebiyet vermiyorlar. Ayrıca bizim egzostan dolayı kuyruk aşırı bir ısı altında kalıyor. Bu durumun da sigorta ömrüne zarar verdiğini düşünüyorum. İlerleyen zamanlarda amyant bant ile bir koruma hedefliyorum :)
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Rica ederim kardeşim :) dünya hakikaten küçük :) fanlarımı mutlaka hergün kontrol ediyorum. Benim de başıma gelmişti. Neden hararet yapıon kızım diye konuşuyorken farketmiştim :) İnş. yine karşılarışız ama bu sefer yardıma ihtiyacımız olmayan bir durumda tabi :)
Mutlaka sıvı seviyelerini kontrol edin. Havalar sıcak malum. Soğutma sıvınız, motor yağınız gereken değerlerde olsun. Sinyalleri yanmayan yada yanıp sönen saçma saçma davranan arkdaşlar var ise; lütfen sigorta kutusunu söküt alttan gelen kablolarını hareket ettirsinler. Sİgortaları sağlam ise sinyaller hemen yanacaktır. Yapılması gereken bir diğer şey, kutunun altına silikon sıkmak. Böylece kablolar gevşemeye sebebiyet vermiyorlar. Ayrıca bizim egzostan dolayı kuyruk aşırı bir ısı altında kalıyor. Bu durumun da sigorta ömrüne zarar verdiğini düşünüyorum. İlerleyen zamanlarda amyant bant ile bir koruma hedefliyorum :)

Insan bazen aksaklıkları şans eseri giderebiliyor ki seninki şans eseri düzeltilmiş birşey :) Inşallah bir daha ki sefere karşılaşmamız dediğin gibi, ortak bir buluşma ortamında gerçekleşir :) Istanbul çevresinde Megelli grubu olarak aslında bir toplanmak gerekiyor diye düşünüyorum :) Sigorta ömrünü uzatmanın önemini bende dün anladım :queen: Şimdi kullanılan sigortaların yerine yenilerini koymak için internetten araştırıyorum, ince ayak 15 ve 30 'luk :) Ucuz ama hayat kurtarıcı şeyler...
Bu arada lastik olayı içinde motolastik ile kısa sürede iletişim kurmayı hedefliyorum gerçekten...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------

Bu arada elektronikten anlayan arkadaşlar için sigortalardan internette bulmaya çalışıyorum, Bunlar Uygunmu? yalnız 15 tamam da 30luk bunda yok...
Yanlış hatırlamıyorsam bizim sigorta 15 ve 30 A 'dan oluşuyor.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Mini bıçak sigorta olacaklar (mini blade fuse). Bunlar uygun görünüyorlar.Bizde 10-15-30A olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.
Yabancı sitelerden bakmıştım ben takım olarak. Turkish.alibabaydı sanırım. Sırf bu mini bıcaklardan dolayı sigorta kutusunu komple değiştricem :) bildiğimiz arabalarda kullanılan sigortalara geçiş yapmayı istiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Mini bıçak sigorta olacaklar (mini blade fuse). Bunlar uygun görünüyorlar.Bizde 10-15-30A olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.
Yabancı sitelerden bakmıştım ben takım olarak. Turkish.alibabaydı sanırım. Sırf bu mini bıcaklardan dolayı sigorta kutusunu komple değiştricem :) bildiğimiz arabalarda kullanılan sigortalara geçiş yapmayı istiyorum.

Anlaşılan elektronik mühendisisin :) yok internet üzerinde var mevcut aslında bulması kolay, şimdi indim baktım motosikletin sigortasına 4 Adet 10A 2 Adet 15A mevcut motosiklette sigorta olarak Burada var bulabiliyorsun.

Şimdi sipariş verdim Bundan yalnız ürün 1,50TL kargo ücreti 4,55TL Toplamda 6,05TL oldu :) şaka gibi, kendisi astarından pahalıya geliyor ama Motosikletin motorunun yanmasından iyidir :) Yedekte dursun ne olur ne olmaz, bir gün başımıza yine gelecek olursa ki Allah göstermesin yine yedeğimizde bulunsun. Bize değil belki yolda birisine bile lazım olabilir :wiinkk:
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
60
Arkadaşlar megellide 10 ve 15 amp sigorta olması gerekiyor 30 amp sigorta takıp tesisatı yakanlar var tanesi 30 kr olan bir sigorta tofaş parçacısından alabilirsiniz kargo paranızda sizde kalır.Bir de şu park ampülerini ledli kullanmayın sigorta attırıyor bir hafta da adam 5 defa sigorta attırıyor halen sorunu tesisatta arıyor söylememe rağmen halen kullanıp servise gelen birçok kullanıcı var.:jocolor:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Arkadaşlar megellide 10 ve 15 amp sigorta olması gerekiyor 30 amp sigorta takıp tesisatı yakanlar var tanesi 30 kr olan bir sigorta tofaş parçacısından alabilirsiniz kargo paranızda sizde kalır.Bir de şu park ampülerini ledli kullanmayın sigorta attırıyor bir hafta da adam 5 defa sigorta attırıyor halen sorunu tesisatta arıyor söylememe rağmen halen kullanıp servise gelen birçok kullanıcı var.:jocolor:

Bunu dikkate almak şart :) Teşekkürler...
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Arkadaşlar megellide 10 ve 15 amp sigorta olması gerekiyor 30 amp sigorta takıp tesisatı yakanlar var tanesi 30 kr olan bir sigorta tofaş parçacısından alabilirsiniz kargo paranızda sizde kalır.Bir de şu park ampülerini ledli kullanmayın sigorta attırıyor bir hafta da adam 5 defa sigorta attırıyor halen sorunu tesisatta arıyor söylememe rağmen halen kullanıp servise gelen birçok kullanıcı var.:jocolor:

Goxel01 daha önce ki mesajlarından sanırım bu işlerden biraz anladığını ve hatta Megelli servisin de çalıştığını okumuştum, sana danışmak istediğim bir konu vardı. Bir sıkıntı mı var yoksa herşey normal mi öğrenmek istedim, aşağıda resimleri ile birlikte anlatıyorum. Teşekkürler şimdiden yardımın için...

adsizz.jpg


adsizz1.png


Şimdi sorum şu, birinci resimde göreceğin sarı gösterge ışığı motorun kontağını çevirdiğimde yanmaya başlıyor ve motorun sesi kesildiğinde ( bıızzz sesi ) o sarı ışık sönüyor, sonrasında ikinci resimde ki kırmızı kare içine aldığım kırmızı tuşa basıyorum motor marş alması için o sarı ışık yine yanıyor yine biz ses hazırlık sesi ( bızzz sesi işte ) sonra o ışık sönmüyor, ben motorun ikinci resimde ki sarı alan içerisine alınmış marş tuşuna basınca o ışık sönüyor ve motor normal işlemeye başlıyor.
Bu normal mi? Çünkü dün motorun üzerine bindim, kontağı çevirdim, eletktrik marşını açtım sonra marşa bastım motor elektrik kesti ve bunu 5-6 deneme de aynısını yaptı, sonra ekranda Er5 diye birşey yazdı bir kaç denemeden sonra çalıştı motor. Bir daha yapıyor mu diye denemek için kapattım kontağı yine aynı sorunla karşılaştım, şans eseri bir denemem de tuttu çalıştı motor daha da kapatmadan motoru hemen bizim 1 sokak arkada ki bana en yakın olan motosikletçiye gittim, olayı anlattım adamın cevabı "Motor çok güneşin altında kalırsa beyin sapıtabiliyor bazen" dedi ki hiç mantıklı bir açıklama gibi gelmedi bana.
Yardımların için teşekkürler şimdiden, motor şuanda sorunsuz çalışıyor onda bir sıkıntım yok ama işte dediğim gibi o son marşı verene kadar yani motosikleti start ettirene kadar o ışık sönmüyor daha önce sönüyordu. Önümüzde ki hafta içi de tatile gidiyorum, dönüşte Cengiz motora götürüp göstericem ama işte insan kıllanıyor ister istemez :)
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
60
ilk resimdeki sarı ışık motor işareti olan kontak açıldığında beyin motorun enjeksiyon sistemini kontrol eder eğer sistemde arıza varsa ışık sürekli yanar hiç sönmez motor çalıştığında söner yüksek viteslerde ani gaz vermelerde hava girişi fazla olduğunda eksoz sensörü çıkan gazlardan farklı değerleri beyine bildirir beyin programındaki değerlerle uyuşmaz sa gelen bilgi yani hava karşımı yakıttan fazla olduğunda sarı lamba yanar bir süre sonra söner bu arıza değil sürücü hatasıdır gelelim ekrandaki r5 koduna eğer akü de veya elektirik tesisatında anomarlik varsa elektirik akımı zayıf olduğunda motor start düğmesine bastığında marş motoru bütün akımı üzerine çeker diğer ünitelerin alması gereken elktirik zayıflar gösterge yeterli elktirik almadığı için kapanır start düğmesine bastığnda r5 çıkar parmağını çektiğinde ekran normale döner bu arıza devam ederse akünün şarjını ölçtür akü zayıf lambası yanıyor mu kontrol et. motor çalışırken 13.5 ile 14.3 volt elk. üretir bu değerlerin altında ise motoru servise götür.
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
ilk resimdeki sarı ışık motor işareti olan kontak açıldığında beyin motorun enjeksiyon sistemini kontrol eder eğer sistemde arıza varsa ışık sürekli yanar hiç sönmez motor çalıştığında söner yüksek viteslerde ani gaz vermelerde hava girişi fazla olduğunda eksoz sensörü çıkan gazlardan farklı değerleri beyine bildirir beyin programındaki değerlerle uyuşmaz sa gelen bilgi yani hava karşımı yakıttan fazla olduğunda sarı lamba yanar bir süre sonra söner bu arıza değil sürücü hatasıdır gelelim ekrandaki r5 koduna eğer akü de veya elektirik tesisatında anomarlik varsa elektirik akımı zayıf olduğunda motor start düğmesine bastığında marş motoru bütün akımı üzerine çeker diğer ünitelerin alması gereken elktirik zayıflar gösterge yeterli elktirik almadığı için kapanır start düğmesine bastığnda r5 çıkar parmağını çektiğinde ekran normale döner bu arıza devam ederse akünün şarjını ölçtür akü zayıf lambası yanıyor mu kontrol et. motor çalışırken 13.5 ile 14.3 volt elk. üretir bu değerlerin altında ise motoru servise götür.

Teşekkür ederim Göksel, hem telefonda ki yardımın için hemde buradan da yardımcı olduğun için.
Yalnız antifrizi dediğim gibi radyatör den mi yoksa genleşme deposundan mı doldurmamız gerekiyor, bu akşam tekrar dolumunu yapayım. Yarım litre antifirizim duruyor halen evde.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Arkadaşlar selam :) 6000 olmak üzereyim. Kısmetse hafta sonu Sapancaya gideceğim. Geldikten sonra da bakıma girmeyi hedefliyorum.
Yağ, Yağ filtresi, Benzin filtresi, Buji, Zincir değişimi yaptıracağım. Fren balatalarından tam emin olamadım onları da bi kontrol edip gerek görürsem değişecekler. Şimdi buji seçimi konusunda bilgiye ihtiyacım var.
Lazer İridyum Bujiler ve iridyum bujiler var piyasada. Neye göre seçim yapmak lazım ? Bilgi verebilecek olan var mıdır ?
Kullanım klavuzum default olarak RG6YC kodlu buji öneriyor. 35 liraya falan piaggio marka bir buji mi alsam :) bilemedim.
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Arkadaşlar selam :) 6000 olmak üzereyim. Kısmetse hafta sonu Sapancaya gideceğim. Geldikten sonra da bakıma girmeyi hedefliyorum.
Yağ, Yağ filtresi, Benzin filtresi, Buji, Zincir değişimi yaptıracağım. Fren balatalarından tam emin olamadım onları da bi kontrol edip gerek görürsem değişecekler. Şimdi buji seçimi konusunda bilgiye ihtiyacım var.
Lazer İridyum Bujiler ve iridyum bujiler var piyasada. Neye göre seçim yapmak lazım ? Bilgi verebilecek olan var mıdır ?
Kullanım klavuzum default olarak RG6YC kodlu buji öneriyor. 35 liraya falan piaggio marka bir buji mi alsam :) bilemedim.

tian Sapanca güzeldir candır hatta can :) Eşim 2 yıl orada okudu ve çok sık gidip geldim ve gezdim ki yanlış hatırlamıyorsam 2 ay önce kadar da ben gitmiştim eşimle birlikte istanbul 'dan izmit'e oradan da kandıra 'ya kandıra 'dan da Sapanca yapmıştık motosikletle harika olmuştu :)
Döndüğünde bakımlarını yaptıracaksan buji konusunda kitapçık neyi öneriyorsa ona odaklan derim. Şimdiden sana iyi eğlenceler diliyorum :) Dikkat et kendine tekerin yere düz bassın, Allah'ım yar, Rabbim yardımcın olsun...



ilk resimd.... motoru servise götür.

Yine yine ve yine teşekkür ederim Göksel abimize :) Çok sabırlı gerçekten :) Sabah evden çıkarken güzel güzel hazırlandım (Kayaşehir)( geçtiğimiz 1 hafta boyunca motosikletimi kitledim bıraktım çünkü tatildeydim ve çok özlemiştim ) motosikletin brandasını açtım, kilitlerimi çözdüm ve atladım motorumun üstüne yola çıktım Kavacık 'a ( ortalama 40 Km yol, neredeyse tamamı çevreyolu ) o kadar huzurlu gidiyorum ki 60-70Km hızlarda seyrediyorum sürekli, etrafıma bakıyorum ve havayı kokluyorum misss ya anlatılmaz yaşanır :) . Derken ofisin önüne geliyorum hafif bir tümsekten çıkartıyorum motoru park yerime almak için motosikletimi hoooppp motor ufak bir zıplamayla elektrik kesiyor :) Kontağı kapatıyorum çeviriyorum yok elektrik felan gelmiyor ama şoklar içerisindeyim bir yandan da sakin olmaya çalışıyorum derken motoru park ettim sonra Dokuyucu - Göksel Bey ile görüşme fikri geldi aklıma büyük bir sabırla kontrol ettik kendisi ile herşeyi ve dedik ki en son ana sigorta atmıştır değiştirmek lazım ( 20A - 25A standartta takılabiliyor ) sabah sabah başladım depo grenajlarını sökmeye ve sonunda ana sigortaya güç bela ulaştım :) Değiştirdim. Besmeleyi çektim kontağı çevirdim ( bu arada sigortayı değiştirir değiştirmez gösterge de ki saat gelmişti zaten ben yalnız sonradan farkettim yani zaten çalışmıştı motorum ) ooooo ışık şölenini tekrar yaşadım o göstergede yanıp sönen ışıklarımıza bayılıyorum zaten :) Böylelikle tekrar teşekkür etmek için aradım Göksel Bey 'i. Yine çok sağolun...

Bakın anasigorta neredeymiş :) ( Depo'nun altında )

anasigorta.jpg


Megelli ya can can...
Gerçekten seviyorum bu motosikleti...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
60
Arkadaşım büyük bir sıkıntın olmadığı için sevindim.İstanbula gelecek olursam yakınlarda motoruna bakmak isterim çünkü daha önce geldiğimiz de çoğu megellinin ana sigorta start rölelerini koltuğun altına yerleştirdik sigorta değişimi kolay olsun diye ama senin motor yapılmamış bu arızayla karışlamamak için depoyu asla fulleme benzin çalkalandığı zaman problem yaratıyor kapaktan 4 parmak aşağıda olsun benzin yeterli gelince ona operasyon yaparız sorunu kökten çözülmüş olur.Keyifli sürüşler diliyorum.
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Arkadaşım büyük bir sıkıntın olmadığı için sevindim.İstanbula gelecek olursam yakınlarda motoruna bakmak isterim çünkü daha önce geldiğimiz de çoğu megellinin ana sigorta start rölelerini koltuğun altına yerleştirdik sigorta değişimi kolay olsun diye ama senin motor yapılmamış bu arızayla karışlamamak için depoyu asla fulleme benzin çalkalandığı zaman problem yaratıyor kapaktan 4 parmak aşağıda olsun benzin yeterli gelince ona operasyon yaparız sorunu kökten çözülmüş olur.Keyifli sürüşler diliyorum.

Tamamdır usta bundan sonra fullemem kesinlikle, istanbul 'a gelmeden önce haber vermenizi bekliyor olacağım kesinlikle. Yarı depo doldurup sonra devam ederim yola, yalnız dediğim gibi genelde herhangi bir ilde bu şekilde ziyaret olacağı zaman genelde buradan duyuru yapıyordunuz umarım istanbul ziyareti olacağı zaman tekrar buradan duyuru yaparsınız...
Kesinlikle hem gelip tanışmak hemde bakımını yaptırmak isterim...
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Uzun araştırmalar sonucu uygun fiyata D.I.D marka zincir buldum.
Online alışveriş yapabilirsiniz. Firma KMA'dan önceki distributor. KMA ile bizzat görüştüm. Entelden çook uygun fiyata D.I.D zincir alabilirsiniz. Hem de orginalliği KMA'dan onaylı
KMA'dan aldığım mail de şöyle:

Şu an için online satışımız yoktur. Çok yakın bir gelecekte hayata geçecektir. Ayrıca sahte zincir ile mücadele
Etmek adına eylül ayının ilk haftası gibi yeni bir kampanya ile özel fiyat çalışması yapılacaktır.
Şu an zincir renk tercihine göre (çelik veya sarı) 95€ ile 101€ arası KDV dahil satış fiyatı bulunmaktadır.
Kampanyayı beklemenizi öneririm. Ayrıntılı bilgi için firmamız ile irtibata geçebilirsiniz.
Kendileri bizden önceki eski distribütör firmadirlar. Ellerindeki mal orjinaldir.

http://magaza.entelenerji.com/did-motosiklet-zincirleri/did-oring-zincir/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst