- Katılım
- 2 Ağu 2011
- Mesajlar
- 164
Değerli megelli sever arkadaşlarım ;
Bu motor tabiri caiz ise rüyalarıma girmiş bulunmaktadır. İlk motorsikletim olma ihtimali olan bu motor gariban üniversite öğrencisi olma sebebim ile part time işlerim 3 kuruş arttırmalarım sonucu 2. el almayı düşünmekteyim çeşitli olumsuzluklar duyuyorum ve tereddütte kalıyorum . lütfen kullanan bilen gören duyan doğru bilgiler ışığında beni aydınlatırsa cok mutlu olurum ...
İlk motosiklet için gayet uygun bir seçim. Ne deli gibi hızlı, ne de seni üzecek kadar yavaş. Kendi sınıfının en güzel çizgilerine sahip. Frenlemesi fena sayılmaz, limitleri zorlamazsan standart lastikler de aynı şekilde güzel iş görüyor. Amortisörleri kendi sınıfındaki diğer motorlara göre sert, oturuş pozisyonu da epey yatık. Bu iki sebep konforu biraz düşürüyor; ancak sürekli uzun yol yapmayacaksan, şehiriçi git gel, ufak çaplı geziler ve fakülteye git gel amaçlı kullanacaksan kesinlikle alınır. Yakıtı çok ekonomik, 90-100 km hızlarda 15-16 kuruş civarında. Stabil 130-140 km ile gidilebiliyor. Şekil, şemal, ses kendi sınıfındaki tüm motosikletlerden üstün. Piyasada az, bu yüzden çok dikkat çekici. Titreşimi biraz fazla fakat insanı pişman edecek cinsten değil. Ben 1 mayıs 2014'te aldım. 1.5 ayda 3 bin kilometre yol yaptım, tek şikayetim oturuş pozisyonu. 250lik diğer ss motorlara bakarsan dik sürüldüğünü görürsün, bu motor öyle değil baya baya yarış motoru sürdüğünü hissediyorsun. Dolayısıyla motordaki sürüş hazzı diğer 250cc'liklerden birkaç adım önde. Megelli insanı gerçekten havaya sokuyor, sorun bunu yaparken biraz daha fazla bel ağrısına neden olması. Tabii konu burada yine kullanım amacına geliyor, eğer dağ tepe gezmeyecek motorun tepesine atlayıp aralıksız 200-300 km gitmeyeceksen problem yok. Gerçi ben aralıksız 500-600 kmde gittim, insan motorunu sevince o ağrı bile güzel geliyor
Bu arada bu motoru mayıs haziranda hem motorsuz kalmamak hem de 250cc denemek için almıştım, kısmetse bu hafta iki bütümü atlattıktan sonra mezun olup temelli istanbula dönüyorum. Orada motosiklet kullanmayı da düşünmüyorum, bu yüzden motosikletim satılık. Şuan Muğla'da. İlgilenen arkadaşlar özelden yazabilirler. Geçmiş sayfalarda fotoğrafları mevcuttur.











