Megelli Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Forumdaşlar, "FAN" konusunda yardıma ihtiyacım var, sizin soğutma radyatör Fan'larınız nasıldır? performans ve soğutmasından memnunmusunuz? arıza yaşadınızmı? çalıştığında açıkçası sesi gelsin istiyorum, sessiz FAN'ın kendine hayrı olmaz diye düşünüyorum, mümkünse ebatları için rica etsem ölçüp en/boy şeklinde resimlermisiniz?

Tabii temin konusunda en ideal fiattan nereden bulabilirim(sıfır 2 adet düşünmekteyim)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Forumdaşlar, "FAN" konusunda yardıma ihtiyacım var, sizin soğutma radyatör Fan'larınız nasıldır? performans ve soğutmasından memnunmusunuz? arıza yaşadınızmı? çalıştığında açıkçası sesi gelsin istiyorum, sessiz FAN'ın kendine hayrı olmaz diye düşünüyorum, mümkünse ebatları için rica etsem ölçüp en/boy şeklinde resimlermisiniz?

Tabii temin konusunda en ideal fiattan nereden bulabilirim(sıfır 2 adet düşünmekteyim)

konu başlığını çok yanlış anlamışsın.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
o gün adanada çevirmeye yakalandık arkadaşlarla polis plakamız kuyruk altında diye birazcık azarladı tabi haliyle bişe demedik ceza yazmadı :D
bide motorları 4 silindir sandı bu motorların ses seviyesi yüksek zaten diyip geçti.d

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------

buda yenilerr arkadaşlar :)

[url]http://i.hizliresim.com/JL8vRB.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/YP8Anz.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/kr7l4m.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/8nWJqV.jpg[/url]

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-megelli-fiyat-sondur-250r-special-165386789/detay

senin mi bu ilan
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
arkadaşlar lastiklerimden memnun değilim. Arka lastiğim ıslak zeminde gezinti yapıyor.
Michelin pilot sporty yada street modelinden almayı düşünüyorum. Arka için 130/70-17 ebatında lastik mevcut. Ön lastik muamma şuan bende :(
Ön lastik ebatlarımız 100/70-17 olarak belirtilmiş fakat piyasada 100/80-17 mecvut yahut 110/70-17.
Profesyonel anlamda bilgi alabileceğim biri yada bir yer varmı ?
 
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
110
@stronglife kanıma giriyosun kırmızı çamurluk, kafa ve depo grenajları aldıracaksın bana, yapma :) Benden de birkaç tane gece pozu gelsin o zaman, bu gece tatlı bir yağmur yağdı dayanamadım yine çıktım yola. Bakalım Megelli 250R karanlıkta nasıl görünüyor :)

teşekkür ettim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:53 ----------

evet ilan benim barrow

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------

Megelli vs. Ferrari :D




_______________________________________________________________________________________



:D


Mersine giderken


 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.
motorumu yağmurlardan dolayı branda altında 3 gündür yatırıyordum. Bakım için brandayı kaldırdım ve depo üzerindeki siyah plastik bölgenin pul pul soyulmaya başladığını gördüm.1000 km bakımım için Cengiz Motor Bahçelievler - Servisine gittim.
Gerçekten çok ilgili insanlar var. Yağ değişiminden sonra Camgöz ile konuşarak parça istememi grantiden değiştireceklerini söyledir.
Dedikleri gibi de yaptım. Şimdi birkaç gün içinde plastik parçayı yenisi ile değiştireceğiz.
Böyle bir durum yaşayan oldu mu ? Benim için önemsiz bir detay ama motoru görüp de insanların megelli aldın tabi ne bekliyorsun demeleri canımı sıktı.
Bu da deponun ilk hali. Şimdi daha fazla soyuldu malesef.
rLa0Vm.jpg
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103
başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.
motorumu yağmurlardan dolayı branda altında 3 gündür yatırıyordum. Bakım için brandayı kaldırdım ve depo üzerindeki siyah plastik bölgenin pul pul soyulmaya başladığını gördüm.1000 km bakımım için Cengiz Motor Bahçelievler - Servisine gittim.
Gerçekten çok ilgili insanlar var. Yağ değişiminden sonra Camgöz ile konuşarak parça istememi grantiden değiştireceklerini söyledir.
Dedikleri gibi de yaptım. Şimdi birkaç gün içinde plastik parçayı yenisi ile değiştireceğiz.
Böyle bir durum yaşayan oldu mu ? Benim için önemsiz bir detay ama motoru görüp de insanların megelli aldın tabi ne bekliyorsun demeleri canımı sıktı.
Bu da deponun ilk hali. Şimdi daha fazla soyuldu malesef.
http://i.hizliresim.com/rLa0Vm.jpg

Geçmiş olsun bizim millete ne bakıyon ona bakarsan ninja 250r'ın egsozu paslanıp boyası dökülüyor gt 250r'da öyle yamaha fzr 600'ün motor biloğunun boyası tamamen dökülüp paslanıyor bir sürü marka motor modellerinde kronik bir hata bu sana Megelli aldın ne bekliyorsun? diyenlere böyle söyle:thumleft:halbuki megellide kronik bir hata değil bu sadece senin motora has birşey heralde büyük ihtimal o parçada bir üretim hatası var astar boyasını yanlış atmış olabilirler o parçanın gözden kaçmış bir hatası heralde oda sana denk gelmiş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

Dur bak aklıma birşey geldi şimdi üstüne kedi filan çıkıp işemiş olabilir:queen: sidik boyayı söker içinde asit var heralde arabaların boyasını bile söküyor ben öyle biliyorum oda bir ihtimal
 
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
110
dostum o şans sanırım ya benim arkadaşınki soyuldu ben erken davranıp tank pad yapıstırdım benimki soyulmadı soyulabiliyor dediğin gibi sıkıntı yok :)
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Benim de böyle bir sıkıntım olmadı, yani öyle birşey ki Megelli inanın bana gerçekten güvenilebilecek bir makine.
Yalnız benim şu sıralar kanım kaynıyor kafa grenajı, ile bir kaç grenaj değiştireyim dedim ama kafa grenaj fiyatlarına baktığımda şok oldum 440TL 'di kafa grenajı dokuyucu da o yüzden vazgeçtim :)
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
60
strong kardaş angara mı ora motur iyi mi bende adana da onları tamirni yapcam
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
Benim de böyle bir sıkıntım olmadı, yani öyle birşey ki Megelli inanın bana gerçekten güvenilebilecek bir makine.
Yalnız benim şu sıralar kanım kaynıyor kafa grenajı, ile bir kaç grenaj değiştireyim dedim ama kafa grenaj fiyatlarına baktığımda şok oldum 440TL 'di kafa grenajı dokuyucu da o yüzden vazgeçtim :)

Ne değişmesi, naptın ya. En temizi kaplama yaptırmak :)
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Ne değişmesi, naptın ya. En temizi kaplama yaptırmak :)

Bunu bende düşündüm de basit mi bu işlem onu araştırmaya girmiştim en son :) Yoksa kesinlikle kaplama taraftarıyım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:24 ----------

Ne değişmesi, naptın ya. En temizi kaplama yaptırmak :)

Kaplama konusunda bilgin var ise eğer sormak isterim ki, bir video izledim parçaları zımparaladığını gördüm adamın da bizim böyle bir zımparalama işine girmemize gerek var mı ?
Folyo ve saç kurulama makinesi, kaplama aparatı, maket bıçağı ile sanırım bu durumu halledebiliriz diye düşünüyorum.
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
Bildiğim kadarıyla zımparaya gerek yok. Belki hasar durumunda gerekebilir. Aynen öyle folyo maket bıçağı ve ısıtıcı yetiyor fakat elinin de yatkın olması lazım. Yoksa hava kalır kötü görünür. Bilen birine götürürsen motorunu çok daha cüzi bi ücretle grenajları değiştirmişsin gibi yapacaktır :)
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Bildiğim kadarıyla zımparaya gerek yok. Belki hasar durumunda gerekebilir. Aynen öyle folyo maket bıçağı ve ısıtıcı yetiyor fakat elinin de yatkın olması lazım. Yoksa hava kalır kötü görünür. Bilen birine götürürsen motorunu çok daha cüzi bi ücretle grenajları değiştirmişsin gibi yapacaktır :)

Istanbul 'da var mı bildiğin bu işi yapacak birisi ? :)
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar bende motorumu alalı yaklaşık 1000 km oldu yalnız bir sorunum var sizinde başınıza geldimi farlarımın içi buğu yapıyor ve motor çalışırken egsoz hariç bir zırıltı var
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Benim de farlarda buğulanma oluyor. Duyduğun sesi biraz daha açar mısın ?
En son gittiğim serviste depo plastiklerinin şasi ile temaz ettikleri noktalara çift taraflı bant yapıştırdık.
Zırıldama tıkırdama karışımı seslerim neredeyse yok oldu. Belki böyle bir sorunun vardır.

Bu arada arkadaşlar yetkili servisinden en son edindiğim bilgiyi paylaşmak istiyorum. Amiyane tabirle marş testisi denen parça farklı bir yere taşınıyormuş. Bu uygulama yapılmassa yolda kalabilirsin, marş kitlenebilir uyarısı geldi. Hafta sonu halledeceğim kısmetse. Ayrıca Beyin kısmına da extra şase kablosu atılıyormuş. Rölantideki karasızlığın (vıdı vıdı vıııdııı vıdı) düzeleceğini öğrendim. Yaptırıp size bilgi vereceğim.
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
2
Teşekkür ederim.Galiba en güzel çözüm tüm grenajları söküp elden geçirmek olacak.Far içleri için sizin bir çözüm öneriniz var mı?
Bu arada ben Samsun'dayım bu nedenle başınızı biraz ağrıtabilirim burada megelli servisi yok ne yazık ki bu yğzden kendi ustama yaptırıyorum oda pek sağlıklı olmuyor açıkçası megelliyi tam tanımadığı için.
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
6
Değerli megelli sever arkadaşlarım ;
Bu motor tabiri caiz ise rüyalarıma girmiş bulunmaktadır. İlk motorsikletim olma ihtimali olan bu motor gariban üniversite öğrencisi olma sebebim ile part time işlerim 3 kuruş arttırmalarım sonucu 2. el almayı düşünmekteyim çeşitli olumsuzluklar duyuyorum ve tereddütte kalıyorum . lütfen kullanan bilen gören duyan doğru bilgiler ışığında beni aydınlatırsa cok mutlu olurum ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst