- Katılım
- 17 May 2011
- Mesajlar
- 4,435
Forumdaşlar, "FAN" konusunda yardıma ihtiyacım var, sizin soğutma radyatör Fan'larınız nasıldır? performans ve soğutmasından memnunmusunuz? arıza yaşadınızmı? çalıştığında açıkçası sesi gelsin istiyorum, sessiz FAN'ın kendine hayrı olmaz diye düşünüyorum, mümkünse ebatları için rica etsem ölçüp en/boy şeklinde resimlermisiniz?
Tabii temin konusunda en ideal fiattan nereden bulabilirim(sıfır 2 adet düşünmekteyim)
Tabii temin konusunda en ideal fiattan nereden bulabilirim(sıfır 2 adet düşünmekteyim)
Son düzenleme:





