Maxi scooter alacağım tavsiyeleriniz çok önemli..

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Kymco Xciting 500iR
yedek parçaları diğer motorlardan çok daha ucuz olur ayrıca kaliteli bir motor ve enjeksiyonlu . .

şayet ben parasal olarak sıkıntılı değilim dersen . .

sınıfının mercedesi olan Burgman an 400 k6 tercihen ayrıyetten çantaya ihtiyacın olmaz. .:cat:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
+1000
orta sınıf düşünürsen senin ihtiyaçalarını karşılıyıcak makine hyosung MS3 250 24 hp ver senin istediğin özellikleri barındırıyor vede fiyatı 7000 ytl çok makul performanslı ve enjeksiyonlu bu modeli düşünmelisin ama yok bu beni kesmez ben bastınmı zıplıcak otobanda sol şerite çıkacam kızdığımı sağdan geçip bip bip (seni biiiiiiiiip tim anlamında) yapıcaksan nexus 5oo
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
K8 Burgmanlarda varyatör problemi ortadan kaldırılmıştır. Satış sonrası hizmetler ile görüştükten ve problemsizdir sözünü aldıktan sonra, gözün kapalı satın alabilirsin. Ayrıca tercihini önceki yıllara ait Burgman 650 yönündede kullanabilirsin. Üzerinden inmek istemeyeceğin bir motosiklet olacaktır...
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
selam

arkadaşım
burgman an400 ve an650 kullanmış bir sürücü olarak maxi scoterlerin içerisinde aksini idda edebilecek insan sayısı çok azdır.
1. sırayı burgman an650
2. sırayı ise kardeş olan an400 almaktadır...

ikinci el satış kolaylığından tutta yedek parça sıkıntısının olmadığı vs... nadir markalardan biridir suzuki
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Scooter İtalyan işidir.İtalyan dan şaşma sakın ,25 sene binersin sorunsuz olarak.Al bi Aprilia 500 cc marşı kapatmadan dünya turuna çık,şehiriçi 150 kuruş şehirdışı 120 kuruş yakar yani 150 cc scooter kadar yakar eeee motosiklet İtalyan işidir.Kesinlikle İtalyan al asla pişman olmassın :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2008
Mesajlar
264
Xciting al arkana bakma. Fazla da araştırma mutlu ol:)

Hem sen kymcoyla başlamışsın memnun değil misin de başka marka arıyosun?

katılıyorum kasabalıya Kymco kullanıyosun kalitesinden ve senin icin degerleri olan sıklarına hitap etmiyomu ki Kymco bende 250i var mutluyum daha oncede Grand dink 250 vardı yani 2004 ten beri Kymco devam ediyo ve beni sorunsuz bu cevrede heryere goturdu

soyle soliyim Xciting 250i 2009 var bende max. hızı 140 belki baska arkadaslar baska seyleri savunabilir ama sanırım Xcitinglerde hız sınırlayıcı var ve benim makina kusadası izmir otobanında duz yoldada 140 rampa asaaaııda 140 yapıyo ve 141 demiyo 500 luk olanda 171 demiyo sanırım onunda sınırı 170 kullanan arkadaslar var kusadasında secimini spor modellerden yana yapmak istiyosan Xciting ve nexus arasında karar ver derim nexus ta deli bir alet bir arkadasımızda vardı daha once kusadasında bi kymco kullanıcısı olarak sikayetin yoksa Xciting tavsiye ederim gorunusude muhtesem ben bile neden 500iR almadım diyorum su an kendime neyse kolay gelsin iyi gunler.
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Kime ne kullanmışsa onu övmüş...:cat::queen: İşin zor arkadaşım....Ben hiçbirini kullanmadım ama şahsi fikrimi soracak olursan Burgman derim. Neden mi? Etrafımda kullanıp da memnun olmayan kimse görmedim. Servis ağı çok geniş, yedek parça olarak eminim İtalyanlara göre daha rahat edersin (hem fiyat hem bulunması açısından). Ve ikinci eli çok rahat...650 liğin görünüşü çok güzel (paran yetiyorsa)
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Gönlünden ne geçiyorsa onu al, ama sakın pişman olma :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yamaha majesty diğerlerini 10la çarpar 4 e böler her açıdan:cat:
 
Katılım
3 Mar 2009
Mesajlar
4
burgman silverwing!!!

ben 400 burgmanı uzun süre kullandım fakat yeni 600 silverwing aldım ve suzukiyle kıyas kabul etmez,servisde bence honda daha ileri seviyede.yeni 600 silverwingi suanda 14500 e alabilirsin ama bir majesty ve burgmanı alamazsın bu fiyatlara,onlar uçmuş hemde nasıl....
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
4
kimse piaggio 500 den bahsetmemiş.Halbuki bende bu motora aşık oldum...ama kimsenin tavsiyesini göremedim :(
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Arkadaşlar, kısmetse yakın zamanda motoru büyüteceğim ve 400-500 cc civarında maxi scooter almayı düşünüyorum. Şuanki motorumu alırken de sitedeki yorumları tavsiyeleri dikkate aldım ve pişman olmadım:) Yeni (sıfır) alacağım motorun fiyatı 12.000 ile 15.000 ytl arasında olacak ve uzun süre değiştirmeden kullanacağım.. Dolayısıyla yine yorumlarınız ve tavsiyeleriniz çok önemli. Elbetteki aranan tüm özellikleri tam anlamıyla taşıyan motor modeli yok. Sadece benim için önemli olan özellikleri dikkate alırken diğer özellikler de hangisinde en fazla varsa ona yöneleceğim..
Maxi scooterlar hakkında açılan topicleri okudum, kimi yarım kalmış kiminde konuların yönü değişmiş veya kıyaslamalarda netlik oluşmamış. Bunun dışında yeni modeller var veya olan modellerin yeni kasaları var. Ayrıca şimdiye kadar olan tecrübelerin de önemini ortaya koyarsak yeni bir topic açmam gereksiz değil diye düşünüyorum. Ama yine de karşı gelenler olabilir..

Maxi alırken aradığım bazı özellikleri önemlilik derecelerine göre sıralayacağım. Sıralama 10 üzerinden olacak.

yedek parça 10
Sağlamlık-işçilik 10
Varyatör - Aktarım mekanizması 10 (şehir içinde dur kalk)
Uzun yol ve 2 kişi ile tur 9
Serilik - güç - tork 9
Konfor 8
Periyodik bakım aralığı ve maliyeti 8
Elektronik donanım ve teknoloji 8
Yakıt 8
Bagaj hacmi 7 (küçük olanlar için top case eklenebilir)
Ağırlık 7
Fiyat 5


Enjeksiyon, el freni (motor hafifse çok da önemli değil), dörtlü flaşör ayrıntılarını da atlamıyorum..

Kriterler ve derecelendirmeler tutarsız veya saçma gelirse yönlendirmeleriniz de çok değerli olur.


Düşündüğüm modeller;

Burgman 400
Silverwing 400
Piaggio x9 500
Piaggio x8 400
Piaggio Nexus 500
Yamaha Majesty
Yamaha T max
Peugeot Satelis 500
Kymco Xciting 500iR
Aprilla Sprinter 500

Hepsi de çok iyi motor aslında ama hepsini test etmem mümkün değil. Kullanan bilen arkadaşlar görüşlerini yazarlarsa çok mutlu olurum ve eminim araştırma yapan diğer arkadaşlara yararlı olur..

Teşekkürler....:)

Mademki sifir alacaksin mutlaka abs fren sistemi olsun derim ben....scooterlarda sart cunku

Arkadaşlar, kısmetse yakın zamanda motoru büyüteceğim ve 400-500 cc civarında maxi scooter almayı düşünüyorum. Şuanki motorumu alırken de sitedeki yorumları tavsiyeleri dikkate aldım ve pişman olmadım:) Yeni (sıfır) alacağım motorun fiyatı 12.000 ile 15.000 ytl arasında olacak ve uzun süre değiştirmeden kullanacağım.. Dolayısıyla yine yorumlarınız ve tavsiyeleriniz çok önemli. Elbetteki aranan tüm özellikleri tam anlamıyla taşıyan motor modeli yok. Sadece benim için önemli olan özellikleri dikkate alırken diğer özellikler de hangisinde en fazla varsa ona yöneleceğim..
Maxi scooterlar hakkında açılan topicleri okudum, kimi yarım kalmış kiminde konuların yönü değişmiş veya kıyaslamalarda netlik oluşmamış. Bunun dışında yeni modeller var veya olan modellerin yeni kasaları var. Ayrıca şimdiye kadar olan tecrübelerin de önemini ortaya koyarsak yeni bir topic açmam gereksiz değil diye düşünüyorum. Ama yine de karşı gelenler olabilir..

Maxi alırken aradığım bazı özellikleri önemlilik derecelerine göre sıralayacağım. Sıralama 10 üzerinden olacak.

yedek parça 10
Sağlamlık-işçilik 10
Varyatör - Aktarım mekanizması 10 (şehir içinde dur kalk)
Uzun yol ve 2 kişi ile tur 9
Serilik - güç - tork 9
Konfor 8
Periyodik bakım aralığı ve maliyeti 8
Elektronik donanım ve teknoloji 8
Yakıt 8
Bagaj hacmi 7 (küçük olanlar için top case eklenebilir)
Ağırlık 7
Fiyat 5


Enjeksiyon, el freni (motor hafifse çok da önemli değil), dörtlü flaşör ayrıntılarını da atlamıyorum..

Kriterler ve derecelendirmeler tutarsız veya saçma gelirse yönlendirmeleriniz de çok değerli olur.


Düşündüğüm modeller;

Burgman 400
Silverwing 400
Piaggio x9 500
Piaggio x8 400
Piaggio Nexus 500
Yamaha Majesty
Yamaha T max
Peugeot Satelis 500
Kymco Xciting 500iR
Aprilla Sprinter 500

Hepsi de çok iyi motor aslında ama hepsini test etmem mümkün değil. Kullanan bilen arkadaşlar görüşlerini yazarlarsa çok mutlu olurum ve eminim araştırma yapan diğer arkadaşlara yararlı olur..

Teşekkürler....:)
abs varmiydi?aldinmi?yorum yapda bari alacaklarda bilsin bak bi arkadasda konu acmis oda okusun...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
18
Benim moturu çok beğenmeme neden olan Nexus 500 dür. Şimdi 0 km si var mı?Ferco motor web sayfasında görünmüyor.
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Konunun açıldığı tarihten itibaren üç ay geçmiş ve ÖTV düşmüş vaziyette kararın ne oldu arkadaşım merak ediyoruz..:)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
burgman 400 derim ben !! şeklide var motorun sağlam da fiyatı da 9 000 lerde geziyor :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst