TT rating sistemine kayıtlı mısınız, Haldun Alagaşta sürekli antreman yapanlar var benim bildiğim. www. masatenisi.org sitesine kayıtlı olanlar var. bu sitede ara sıra duyurusu yapılıyor
Hayır Yusuf her hangi bir siteye yada klube kayıtlı değilim,oynabilecek yer göstermek açısından o linki koydum
@
Reşit Aynen öyle Reşit çok merkezi bir yerde :cat:
@
olcan138 Olcanım konuşuladı diye hatırlıyorum.Bekleriz efem
@
Shrieker hehehee tabi sen kaç lisede derslerden haylazlık yap sonrada burada dert yan

olsun ya organizasyon olursa gel. Bizde okuldayke langırt oynamaya kaçardık :cherry::queen:
@
Felon Yahu elinin altında pardon evinin altında hazine varmış kıymetini bil zaman ayır bence o masa ağlar sonra :cherry:
@
teror bende itina ile teker yapar viraja yatarım Erginim beklerim paşam :cherry:
@
buruc72 Bu sporun güzel yanı ne zaman tanıştığın değilde tanıştıktan sonra hayatın her anında rahatlıkla oynayabileceğin bir spor dalı olması... istanbula yolunuz düşerse baştacısın kardeşim bekleriz
@
dreamdark Emre dur yahu ortada liste falan yok :mrgreen::queen:
@
remzi_39 hadi gelsene gelsene kapışalım

bir uçak kadar yakınız :mrgreen::wiinkk:
@
zikzak22 iyi oynayanlar illaki çıkacaktır herhangi bir organizasyon olursa bekleriz kardeşim :cat:
@
< iLk@yy > Hade nen, vekaleten sen bakarsın demiştim yerime

:cherry:
@
aksoyy ailecek oynamanız çok hoş ve sen çok şanslı bir insansın kıymetini bil derim,bende fırsat buldukca kızımla oynuyorum
