Masa tenisi oynayanlar buraya

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
evet arkadaşlar birazda sportyif bir konu olsun istedim benimde amatör olarak ve severek oynadığım masa tenisi ile ilgili bir topik açmak geldi aklıma her yaştan insanın oynayabileceği çok keyifli bir spor dalı olan masa tenisi ile ilgilenen bakalım kaç kişiyiz :)
hatta belli zamanlarda kendi aramızda buluşup karşılaşmalarda yapabiliriz...

btyracketball1024x768a.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben wii'de oynuyordum sayılır mı? :mrgreen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben lisedeyken çok güzel oynardım ama aradan yıllar geçti... bir buluşma falan olursa gelip oynamak isterim...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
alırım ifadenizi.
tühkanımda masa tenisi var. her fırsatta oynarım. iyide oynarım :)
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Bende iyi oynardım,paslanmamışsak oynarız abicim,hem spor olsun maksat :)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Ben de oynuyorum. Hatta oturduğum semtin 1. si olmuştum. Profesyonel anlamda 2 yıl oynadım. Şu anda amatör profesyonel karışımı devam etmekteyim. Hatta bu ay içinde okulumda turnuva düzenleniyor. 1. ye ipod touch ödülü var. Onun için antreman yapıyorum. Son olarak aramızda etkinlik olursa katılmaya çalışırım. :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
ben de oynarım, ortaokulada ve lisede takımdaydım, yerel derecelerimiz var.üniversitede duraksadım. son seneler yine toparladım, şimdi çalıştığım okulda bi takım kurduk, karadeniz ligine katıldık. bunlar da bazı etkinliklerimizden ve raketimden bir kaç foto

Karadeniz liginden bir görüntü( maçları hiç sormayın :p )
DSCF6655.jpg


www. masatenisi.org sitesinin düzenlemiş olduğu Rize forum buluşmasından bir görüntü
DSCF2838.jpg


bunlar da benim raketin değişik açılardan görünüşü
tt028jpg.jpg




tt025jpg.jpg




tt012jpg.jpg
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Vay vay vay, biz orta okulda iken (86-89) sarmıştık bu mevzuya. Butterfly raket nere biz nere :) Suntadan hallice raketlerimiz vardı.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Vay vay vay, biz orta okulda iken (86-89) sarmıştık bu mevzuya. Butterfly raket nere biz nere :) Suntadan hallice raketlerimiz vardı.

aynen.

ortaokulda oynadığım raketleri sayayım:
-bilimum defter ve kitaplar
-çöp kutusu kapağı
-yuvarlak kesilmiş sunta
-kendi oymam ile yaptığım kavaktan raket
-ve bir iki milyonluk sarı- mavi raketler
masa ve file olarak da bir adet öğretmen masası, düz herhangi bir beton :p tabi masamızda vardı. her tenefüs sıraya geçer oynardık

yalnız geliştirince Stiga ve Butterflayın hazır raketleriyle gittik tabi turnuvalara. profesyonel raketlere geçeli 4-5 sene oldu ama geç kaldık tabi
ama müdürün bi butterfly raketi vardı, bayağı eski bişeydi, o favorimizdi tabi
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bizimkinlerde butterfly.
ama en amatörün bi iyisi, ucuz sayılır :)

11 sayılık oynuyoruz setleri artık, servis 2 sayıda değişiyor. iyicene profesyönelleştik yani :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
evet sosyal faaliyettte lazım güzel bir aktivite okul yıllarında bile elime alamadım ,seyirci lazımmı arkadaşlar :):cat:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
@ Slayerrr Tabii neden olmasın teknoloci işte :p

@< iLk@yy > çok zaman kaybetmiş sayılmazsın :mrgreen: oynarız tabii :)

@TEKTEKER_RAMÇO bir organizasyon olursa neden olmasın güzelde olur hani :)

@ KUVVETMİRA vay vay vay tehdit kokan hareketler bunlar :p

@ tombo neden olmasın Burakcım pasını çabuk atarsın keyiflide olur :cat:

@ Reşit güzel kadro sağlamlaşıyor :cat:

@ fusuy364 Yusuf gözümüzü korkutma yahu :cyclopsan ama cidden çok keyifli spor dalı :)

@ Atahualpa çok haklısın nerede Butterfly raket kim kaybetmişte biz bulmuştuk zaten olanda gözü gibi sakınıyorlardı ...

@ KUVVETMİRA evet 11 sayılık setleri bizde yapıyoruz hele tek masa ve oyuncu sayısı çok olunca iyide olmuyor değil hani :cherry:

@ piyanist_irf seyrederek başlar zaten önce seyreder sonra başlarsın :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
@ KUVVETMİRA evet 11 sayılık setleri bizde yapıyoruz hele tek masa ve oyuncu sayısı çok olunca iyide olmuyor değil hani :cherry:

abi yıllarca 5de servis değişmeli 21 sayı oynadık.
bigün biri geldi değişti bu kural, 2li servis 11 sayı oynanıyo dedi.
bi süredir öyle oynuyoz.
daha çekişmeli oluyo 2de servis değişince.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
11 sayılık sisteme 2001 de geçilmişti, bayağı bi değişiklik oldu, topun çapı da 40mmye çıkmıştı ve ikili eşli oyun kaldırılmıştı. ama biz kendi aramızda ara sıra eşli oynarız, çok zevkli oluyor
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Cem abi aslında masa tenisi buluşmalarını düzenli hale getirsek çok güzel olur. Engin abinin dürüm partileri gibi. Mekan aramaya başlasak mı?
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
abi yıllarca 5de servis değişmeli 21 sayı oynadık.
bigün biri geldi değişti bu kural, 2li servis 11 sayı oynanıyo dedi.
bi süredir öyle oynuyoz.
daha çekişmeli oluyo 2de servis değişince.

bu sene ve geçen kış neredeyse bütün setleri 11'lik yaptık hem sıkılmamış hemde terimiz soğumamış oluyordu :)

@ fusuy364 eşlide çok keyifli oluyor :cat:

@ Reşit reşitcim o da olur mekan var Haldun alagaş spor tesisleri var ümraniyede masa tenisi alanı gayet iyi :cat:hatta ben kızımla ara ara gidip oynuyorum :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
evet arkadaşlar birazda sportyif bir konu olsun istedim benimde amatör olarak ve severek oynadığım masa tenisi ile ilgili bir topik açmak geldi aklıma her yaştan insanın oynayabileceği çok keyifli bir spor dalı olan masa tenisi ile ilgilenen bakalım kaç kişiyiz :)
hatta belli zamanlarda kendi aramızda buluşup karşılaşmalarda yapabiliriz...

btyracketball1024x768a.jpg

bunda da lisansım var dersen....evini biliyom lastiklerini keserim::evil::
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
ben kort tenisi oynuyorum ama lisedeyken okulda kort yoktu her fırsatta masa tenisi oynuyoduk hala da oynarım buldukca
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst