- Katılım
- 17 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,907
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar birazda sportyif bir konu olsun istedim benimde amatör olarak ve severek oynadığım masa tenisi ile ilgili bir topik açmak geldi aklıma her yaştan insanın oynayabileceği çok keyifli bir spor dalı olan masa tenisi ile ilgilenen bakalım kaç kişiyiz
hatta belli zamanlarda kendi aramızda buluşup karşılaşmalarda yapabiliriz...
hatta belli zamanlarda kendi aramızda buluşup karşılaşmalarda yapabiliriz...