- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
merhaba beyler. sanırım biraz ciddi bi sorunum var. sorunum şu. marşa basıyorum tık diye bi ses geliyor basılı tutmaya devam ediyorum 1 saniye sonra falan marş motoru dönmeye başlıyor. yani o ses ile dönmeye başlaması arasında 1 saniye falan var. acaba marş motorunun kömürü falan mı bitti. :silent: