marş sorunu ?

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
merhaba beyler. sanırım biraz ciddi bi sorunum var. sorunum şu. marşa basıyorum tık diye bi ses geliyor basılı tutmaya devam ediyorum 1 saniye sonra falan marş motoru dönmeye başlıyor. yani o ses ile dönmeye başlaması arasında 1 saniye falan var. acaba marş motorunun kömürü falan mı bitti. :silent:
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
346
merhaba kardes,muhtemelen yuzde 80 ıhtımalle mars motoru komurlerı bıtık ,ıkıncı ve zayıf bır ıhtımal ıle de aku zayıflıgı ,ama ılk oncelıkle dedıgım gıbı mars komuru
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
bazen benim motordada oluyor ve dönmesine rağmen motor geç çalışıyor, sebebi ne acaba
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
346
marş dugmesıne basıpta ara sıra marsın donmesı ve tık sesını vermesı ayrı bır sorun ve marsa basıpta gec calısması motorun ayrı bır sorun hocam o motor aksamınla alakalı bır sorun ama arkadasınkı mars komurlerı ıel alakalı
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
banada olmuştu çokta canım sıkılmıştı en sonunda çok basit olduğunu gördük sorunun. önce marş düğmesini sonrada fren müşürünü değiştirdim problemim çözüldü. genellikle tesisattan alakalı oluyor. eğer marş dönerken geç değilde yavaş dönmüyorsa büyük ihtimal tesisattandır. yeni tesisatlar alarak denemenize gerek yok. elinize bir tel alın mesala bi kere fren müşürünü düz kontak bağlayarak deneyin. daha sonradan marş düğmesine tel değdirerek deneyin vs. umarm yardımı olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst