- Konu Yazar
- #1
4000km x-city sahibiyim. marş a basınca göstergedeki ışıklar gidip geliyor.sanki kontagı kapayıp açmışım gibi oluyor.
akü değerleri normal, ölçtüğümde 12,7v görünüyor, şarj voltajıda 14v küsür. bir arkadaşımda aynı scooter dan var ama bu sorunu yaşamıyor. bu sorunu başka yaşayan varmı, çözmek için nereye bakılmalı?
marş yükünü daha rahat kaldırması için akünün yanına kapasitör takmayı düşünüyorum.? iş yapar mı ?
akü değerleri normal, ölçtüğümde 12,7v görünüyor, şarj voltajıda 14v küsür. bir arkadaşımda aynı scooter dan var ama bu sorunu yaşamıyor. bu sorunu başka yaşayan varmı, çözmek için nereye bakılmalı?
marş yükünü daha rahat kaldırması için akünün yanına kapasitör takmayı düşünüyorum.? iş yapar mı ?