Ölen arkadaşımıza Allah'tan rahmet diliyorum.
Kazanın anlatılış biçimini yakışıksız bulmakla beraber, yaşanılan şoka bağlıyorum.
Kazanın nedeni hızdan ziyade panik ve tecrübe eksikliği gibi görünüyor.
Çünkü kaza yapan arkadaşımız araca, aracın kendi şeridinde vurmuş.
Sanıyorum kaydırırım korkusuyla fazla yatamadı ve sol şeride geçmeyi tercih etti.
Araçta aynı şeyi yapınca kafa kafaya vurmuşlar.
Burada motosikletin bir kabahati yok.
O arkadaşın altında hangi motosiklet olsa, kullanış tarzına bakılınca, kazanın kaçınılmaz olduğu anlaşılıyor.
Yol isteyen Race meselesine gelince...
Arkadaş sağ şeridin boş olduğunu ve düzgün bir fermuar düzeni oluşturulmadığını yazmış.
Önde giden motosikletli arkadaşlar, kendinden hızlı olana yol ver kuralını bilmiyorlar herhalde.
Hem yolu kapatmışlar.
Hem kendi şeritlerinde değiller.
Hem de yol istendiği için kızıyorlar.
Ha- adam teker yapmış, bilmem ne yapmış o, onun problemi.
Sen 5-6 motor yolda gidiyorsan, belli bir düzende gideceksin.
Yolu kapatmayacaksın.
Senden hızlı gidene yol vereceksin.
Sen kurallara uy. Diğerlerinin ne yaptığını boşver.
Hata yapan faturayı bir şekilde ödüyor.
Defalarca yazdık.
Motosikleti hareket ettirebilmek,bir yerden bir yere varabilmek, frene basmayı, vites değiştirmeyi becerebilmek, motosikleti kullanmak anlamına gelmez.
Trafikte sidik yarıştırmayı bırakıp,gitmek istediğimiz yere sağ salim varmayı hedeflemediğimiz sürece de bu karmaşa devam eder, gider.
Üç gün içerisinde iki ölüm haberi biraz sinirlerimi bozdu.
Yazım sert olduysa özür dilerim...
Ölen arkadaşımızın ailesine de buradan sabırlar diliyorum...
Başımız sağ olsun....