- Katılım
- 10 Haz 2006
- Mesajlar
- 6,542
tartışmak güzeldir. farkında olmadan insan çok şeyler öğrenir. senin motorunun sakin bir motor olduğu söylemişsin. bana senin motorunun özelliklerini yazabilirmisin kaç hp? 0-100 hızlanması kaç ? R6 ile karşılaştırmak istiyorum. hızlanmada aralarında yarım saniye bile yoktur. herşey kullanıcıda bitiyor. sen sakinsen motorda sakindir, sen agresifsen motorda agresiftir.
Katılıyorum... Ben de bunu savunuyorum...
Ama burada yazdıklarımız kesinlikle kimseyi kırmak , aşağılamak veya SS motorları savunmak değildir... Burada tartışıyoruz ve yanlış bilinen bazı şeyleri düzeltmeye çalışıyoruz...