- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
şimdi bana sorsan vites göstergesi olsa ne olur olmasa ne olur pek gerekli birşey değil,hatta devir göstergesi olmasa'da olur kullanıcı motosiklet kullanmasını öğrenir, motorunun sesini dinler üzmez motorunu.
eskiden benim kullandığım çogu motorda sadece km saati vardı nerde vites göstergesi nerde devir saati.90'lardan sonra ülkemize gelen bize göre yeni motosikletlerde devir saati-benzin göstergesi-hararet saati filan vardı eski modellerde malesef yoktu ama biz yine motosikletler'le km lerce yol yapıyordum,zaten motor şiştiği zaman kendini belli ediyordu,sıkıntı yok yola devam.
eskiden benim kullandığım çogu motorda sadece km saati vardı nerde vites göstergesi nerde devir saati.90'lardan sonra ülkemize gelen bize göre yeni motosikletlerde devir saati-benzin göstergesi-hararet saati filan vardı eski modellerde malesef yoktu ama biz yine motosikletler'le km lerce yol yapıyordum,zaten motor şiştiği zaman kendini belli ediyordu,sıkıntı yok yola devam.