manyak düştü bee

Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
yaa allah akıl fikir versin ne diyeyim ama çok şık bi uçuş yapmış hee:queen:ulan ne manyaklar var yaa çok pis gaza gelmiş acaba kim dolduruşa getirdi:p:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
erdal3323 kardeş fotoyu o kadar büyük koyup sayfayı katletmene gerek yoktu

yada ne alakası var konu ile
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
söylenecek söz yok bence,durum vasat.yaşıyorsa bile,binbir acıyla boğuşuyordur eminim....
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
adam o yamaçtan paraşutla atlar ancak bu sıyırmış kafayı allah ailesine sabır versin:queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
tel cant demek istedin galiba,
ilk gelen modeller bööleydi, sanırım brezilyada üretiliyodu, soora değişti ucuzladı

konu ile ne alakası var bende anlamadım , özür dilerim topik sahibinden,

bari topikle alakalı bişi diyimde msjım boş olmasın
manyak düştü be :p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Puhhahhaahaaa :mrgreen: Bugün tv de bu gibi görüntülerden bayağı bi izledim.Adamlar kafayı peynir ekmekle yemiş :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst