manyak düştü bee

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Motosikletli bir gösteri sırasında fena düşüyor. Ama anlamadığım neden ''manyak'' diye nitendirildiği. Bu sayfalarda bir motosikletli kaza yaptığında sayfalar dolusu üzüntü mesajları yazılırken, burada bu niteleme pek doğru kaçmamış.
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
hep izliyoruz..uçuyolar-konuyolar-uçuyolar-konuyolar..
konamayınca da bu oluyo..
aslında yaptıkları büyük cesaret gerektiriyo bu yüzden..:pale:
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
ecli gelen i.. cami duvarına i... aynenböyle manyaklıktan başka ne olaki böle yahu.:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
oyy fena olmuş çiçek mi çelek mi göndersek ?:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
sağ kalmış olsa bile kırılmadık kemiği kalmamıştır bence:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst