- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
anaaaaaaaa...ya murat sen yapma bari baba ya...:silent:
ama dur bi tıklayayım şu siteye güzel spoylırlar varmış danışalım![]()
:queen::queen:baba neonlarda varsa iskiye neon yapalım arabanın altına birde 17 yanak lastik
anaaaaaaaa...ya murat sen yapma bari baba ya...:silent:
ama dur bi tıklayayım şu siteye güzel spoylırlar varmış danışalım![]()
millet hadi hayırlı işler bol kazançlar. allah hepimizin yüzünü güldürsün. bu arada akhisar grubu artık modifiyem.com da mı takılıyor ne iş. kardeşim bi gürkay kaldı evli ve motorlu. helal sana be taşşş fırın motorcusu kardeşim![]()
Onun dışında serkan tam size gelicem (bu arada taşınmışsın haber vermiyorsun) benim arabaya vurdu hıyarın biri zeytinliovada 1 hafta tamirde şimdi. Nasip değilmiş dedim. Hepiniz esen kalın.
evet ya kardeşim helal sana kaç taş fırın var memlekette. yürü be. (imzanı da gördük ama ciddiye almadık yoksa alalım mı)gürkay;732264' Alıntı:kardeşim dondurmania'm harbiden özletiyorsun kendini arasıra yaz gelince bi uğra be baba.bu arada sana iyi tatiller kendine dikkat et yollarda.görüşmek üzere selamlar:cat:
tamam abi 3 ay siteye girmemeye karar verdimetrafımızda acayip geyik dönüyor...bi araba alalım dedik ebemizi bellediler :mrgreen:
sonra dersiniz ama ;
-serkan abi şu çantayıda atalım senin arabanın bagajına rüzgardan motor 80 i geçmiyo abi
-ne hangi çanta ben gidiyom acelem var...
bu ardada yedim ahmet seni, baston kilit demek ile neyi ima etmeye çalışıyorsun sen bize dede mi demek istiyorsun öt bakalım ...:silent::farao::cyclopsan
Arkadaşlar yine arayı çok açtım biliyorumŞöyle bir geriye dönüp okudum olan biteni. Antalyada nispet yapanlar disk kilidini unutanlar.... Yine atraksiyonlar devamm ediyor.bu Arada gürkay farkettin mi bilmem algida heryerde
Bende Hafta sonları karaburun yapıyorum genelde motorla süper virajlı zevkli bir yol beraber ayarlayalım bir pazar gidelim derim ben. Onun dışında serkan tam size gelicem (bu arada taşınmışsın haber vermiyorsun) benim arabaya vurdu hıyarın biri zeytinliovada 1 hafta tamirde şimdi. Nasip değilmiş dedim. Önümüzdeki hafta 4 seneden sonra ilk defa izine çıkıyorum veeee tam 1 hafta motorla antalyaya kadar sahil turu yapmayı planlıyorum ben gelirim diyen varsa haberleşelim. Dalyan göcek marmaris ölüdeniz gibi uzun bir tur planım var.
Özlem aramadığına göre buldun heralde tarifle. Arabayı buldun tabi gez gezebildiğin kadar. öğretmen olmak varmış valla.
Mecit bu arada bir pazar geliyorum foçaya yanına haberin olsun.
Hepiniz esen kalın
.
wallece'm biliyorsun abi çok kazak erkeğimdir.hani hatırlarsan çeşme gezisinde hiç izin almadan tavlayı nasıl oynadım:queen:eeee erkek dediğin böyle olucek işte.ne miş o araba için motor satmak felan bize ters abiii.deli kanlılığın rajonuna ters kadının yeri EVİDİR. o kadar:queen::queen::queenalt kısımdaki imzamı kaile almayın:queen
![]()
Serkan abi idari binanız nerede.O gün akhisardan manisadan geçtim.Bursadan geliyordum da.Bileydim çayınızı içmeye gelirdimlodos; Taşındığımız doğru yeni idari binaya ama yolunun üzeri görmemen için [B' Alıntı:algida[/B]'da çalışman yeter tabiyorgunluk ,dalgınlık ,yoğunluk ,ne arasan bi dondurmada var :queen:
bekliyoruz. :wiinkk:
tamam abi 3 ay siteye girmemeye karar verdimetrafımızda acayip geyik dönüyor...bi araba alalım dedik ebemizi bellediler :mrgreen:
sonra dersiniz ama ;
-serkan abi şu çantayıda atalım senin arabanın bagajına rüzgardan motor 80 i geçmiyo abi
-ne hangi çanta ben gidiyom acelem var...
bu ardada yedim ahmet seni, baston kilit demek ile neyi ima etmeye çalışıyorsun sen bize dede mi demek istiyorsun öt bakalım ...:silent::farao::cyclopsan
