[Manisa - MT]

Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
Hayirlisi Olsun Abİ Dİyelim Bİ AragÖrÜselim Dİyelim İskender Abİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

Bende Motoru Satiyorum ArkadaŞlar,,yerİne Atw Alicam..herkes Bİr DeĞİŞİklİkler Yapiyor,,altta Kalmamam Lazim..

MECİT ABİ ANLASALIM NE İSTİYON MAKINAYA Bİ KARDES KIYA YAPARSAN ANLASIRIZ
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
FERYATTTTTTTTTTTT..
MAKİNA SATILIK DEĞİL "BAKILIK" DAYICIM..BEN HANIMKÖYLÜ DEĞİLİM,,MOTOR SATMAM ARABA ALMAKİÇİN :pr::pr::queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Abooovvv buralar fena karışmış:p Taş atılmıyor,resmen taş yağmuru başlamış:)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
MECİT !!!! evlen senide göreceğiz. ::pokey:: ::crying::bu maçın ikinci yarısıda var sen yat,kalk sürün :flower: yaparken biz yeni makineler ile organizasyon düzenleyip yol yapıyor olacağız.:p

şartların gerektirdiği en akılcı şekilde hareket ediyoruz.bu bizim motosiklet ruhumuzu asla öldüremez ::evil:: ::angry2:: ::rantinp: ::ranntign ::eviiil:: ::tartis:: ::158:: (yürü be lodos kim tutar seni )
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
MECİT !!!! evlen senide göreceğiz. ::pokey:: ::crying::bu maçın ikinci yarısıda var sen yat,kalk sürün :flower: yaparken biz yeni makineler ile organizasyon düzenleyip yol yapıyor olacağız.:p

şartların gerektirdiği en akıllıcı şekilde hareket ediyoruz.bu bizim motosiklet ruhumuzu asla öldüremez::evil:: ::angry:: ::angry:: ::ranntign ::ranntign ::rantinp: ::rantin: ::tartis:: ::158:: :pr: (yürü be lodos kim tutar seni )



adama bak abicim nasıl kızmış yaa......:queen::queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
yok be mecit'im ben sana değil kadere kızıyorum:p ruh durumumu göstermek içindi (ölecem kahrımdan belli etmemeye çalışıyorum :pr: )
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
baktım ne manisa ne izmir mt haftasonu yerinde durmuyorrr
dedim bu hafta bende kaçıcammm bir yerlere
hazır ailem burada araç sorunuda yokkenn
foçayı tanıtma konusunda ki baskılarıma dayanamadılarr
ve 11 gibi yola koyuldukkk

önce oturduk bişeyler yiyip içtikk çay bahçesinde
bu arada gene yenildim tavlada
çeşme galibiyetinden sonra bu seferde amcama yenildim bu:pr:

Shot with 6680 at 2007-07-07

canımmm annem işi gücü bıraktı sıkılıyorumm diye 1 haftalığına yanıma geldii

Shot with 6680 at 2007-07-07

sonra denizin tadını çıkardıkkk

Shot with 6680 at 2007-07-07


Shot with 6680 at 2007-07-07

daha sonra foça çıkışında bir yerde
yeşillikler arasında süper bi akşam yemeği yedikkk

Shot with 6680 at 2007-07-07

aa bu arada meciti aryrm aryrmteli kapalııı
tam foçayı terkediyrzz biri yanımızdan geçiyrrr salına salınaa
takmış güneş gözlüklerinide aaa mecittt
karşılaşmamız biraz erken oldu yaniii
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
bune yaw bi motor zevkımız vardı onuda yediler herkez dört teker almıs artık motorsiklet sevdası sona erdi demek manisaaaaaaaaaaaaa noluyo dagıtmayın
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ne güzel değerlendirmişsiniz haftasonunu
yaramaz kedicik süpermiş
keşke çantaya atıp manisaya kargolasaydınız ev arkadaşı olurdu bana:p
deniz dalgalıymış şansınıza ama gün batımı süper gözüküyrr

gerçekten talip isen bahçesinde sayamadığım kadar kedisi olan bi arkadaşımdan bi yavru bulabilrim?
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
gerçekten talip isen bahçesinde sayamadığım kadar kedisi olan bi arkadaşımdan bi yavru bulabilrim?

walla 2 kedi büyüttük şimdiye kadar kardeşimle hatta bana kedileri o sevdirdi
ama şu aralar ilk aşkım olan köpeklere dönüş yaptım
labrador yada golden varsa bildiğin uygun veren bunu düşünebilirimmm
en sadık VARLIK köpekler nede olsa
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
kedilerin yılışıklığı beni itmiştir köpek sevgisi bencede doğru seçim. :cat:

ufak bi miktar bütçe ayırıyorum diyosan bir çok alternatif var elbette istediğin türlerden bulmak için ben uygun fiyata bi kaç örnek buldum (labrador yada golden için 200-300 ytl arası en az çekilen fiyatlar ve 500 civarlarına kadar gidiyo) ama herkesin aklına gelebilecek ilk yöntem gidip en şık yerden bi tane satın almak, farklı bir temin yöntemi söyleyeyim,
http://yuvaariyorum.blogspot.com/ dan beğendiğin bir kedi yada köpeği alırsan cennette bi kaç m2 arsanı büyütürsün bence,,, illa kendin bi hayvanı ordan almasan bile aklının bi köşesinde kalır ve başka hayvanseverler ile bööle bi mavzu geçtiğinde tavsiye ile burdan bi hayvan almasına vesile olman bile çok iyi olur...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
herkeze günaydın ve iyi haftalar diliyorum TANRI TÜRK'ü korusun(içimden geldi)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
GÜNAYDIN kardeşim...herkese hayırlı haftabaşları ,ALLAH(c.c.)herkesin işini rasgetirsin...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
millet hadi hayırlı işler bol kazançlar. allah hepimizin yüzünü güldürsün. bu arada akhisar grubu artık modifiyem.com da mı takılıyor ne iş. kardeşim bi gürkay kaldı evli ve motorlu. helal sana be taşşş fırın motorcusu kardeşim:p
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
anaaaaaaaa... :) ya murat sen yapma bari baba ya...:silent:
ama dur bi tıklayayım şu siteye güzel spoylırlar varmış danışalım :p
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Biz Murat abiyle konuştuk,kornişler benden,perde Murat abiden diktirecek dikecek birinide bulunca arabalarınıza hem perde, hem de artan kumaştan cibinlik yaptırcaz ki gezi falan olursa modifiyem.com ekibiyle falan kamp olayına girmeden arabada zorluk çekmeden yatarsınız sevgili lodos abicim...:p:p:p:p:mrgreen::bounce::queen::rendeer:

Ha murat abi senin ön cama da bi dantel yaparız,minyon takta korniş ama önce Manisa MT nin işlerini halledelim.Araba bu boru değil...:salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::silent::silent::silent::silent::silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst