- Katılım
- 2 Tem 2006
- Mesajlar
- 453
iskender abı hayılrısı olsun abıcım
Bende Motoru Satiyorum ArkadaŞlar,,yerİne Atw Alicam..herkes Bİr DeĞİŞİklİkler Yapiyor,,altta Kalmamam Lazim..
MECİT !!!! evlen senide göreceğiz. :okey:: ::crying::bu maçın ikinci yarısıda var sen yat,kalk sürün :flower: yaparken biz yeni makineler ile organizasyon düzenleyip yol yapıyor olacağız.
şartların gerektirdiği en akıllıcı şekilde hareket ediyoruz.bu bizim motosiklet ruhumuzu asla öldüremez::evil:: ::angry:: ::angry:: ::ranntign ::ranntign ::rantinp: ::rantin: ::tartis:: ::158::r: (yürü be lodos kim tutar seni )





ne güzel değerlendirmişsiniz haftasonunu
yaramaz kedicik süpermiş
keşke çantaya atıp manisaya kargolasaydınız ev arkadaşı olurdu bana
deniz dalgalıymış şansınıza ama gün batımı süper gözüküyrr
gerçekten talip isen bahçesinde sayamadığım kadar kedisi olan bi arkadaşımdan bi yavru bulabilrim?