- Katılım
- 20 Ara 2006
- Mesajlar
- 421
arkadaşlar sevgili dostlar biz lodos'la cuma akşamından ANTALYA'ya kaçıyoruz:cyclopsan.orda iki günlük bi tura katıldık rafting ve doga sporları:cherry:.hani bilginiz olsun diye söylüyombiz orda olucaz ararsanız :queen:
Siz ön çalışmayı yapın abicim bizim için

