[Manisa - MT]

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
arkadaşlar sevgili dostlar biz lodos'la cuma akşamından ANTALYA'ya kaçıyoruz:cyclopsan.orda iki günlük bi tura katıldık rafting ve doga sporları:cherry:.hani bilginiz olsun diye söylüyom:pbiz orda olucaz ararsanız :queen:

Siz ön çalışmayı yapın abicim bizim için :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
eh gürkay !!! :) öldürecekler bizi şimdi gelince grup.
ya sen söylesene millete önce için gidiyoruz, tüm akdeniz bayi ve satış temsilcilerini biraraya getirip kaynaşmaları ve güzel bi haftasonu geçirmeleri için şirket olarak bi tur düzenliyoruz desene evladım :mrgreen: vurduracakmısın sen bizi gruba :cherry:
yoksa manavgat'tın buz gibi sularında boğuşmak ile ilgili ne zorum var benim tabi antalya geceleri hariç :p
bi haftasonu iş bu kadarmı zevkli olur :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
wayyy wayyy wayyy
bak sen millet raftinge gidiyor
giderken foçadaki balıklarıda alıyor yanıbnaa way utanmazlarr wayyy
alacağınız olsunnn
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar sevgili dostlar biz lodos'la cuma akşamından ANTALYA'ya kaçıyoruz:cyclopsan.orda iki günlük bi tura katıldık rafting ve doga sporları:cherry:.hani bilginiz olsun diye söylüyom:pbiz orda olucaz ararsanız :queen:

baba haber versene bana. ekoraft ve tırtıl travel bu işlerin piri ve ikisi de çok samimi arkadaşım. sana bi güzellik yaptırırdık dalamanda mesela
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
::evil::::ranntign

Rafting,eğlence,haftasonu,lodos,Gürkay
Bu kelimeleri unutmayacağım...
Biz burada buhar oluyoruz,hafta sonu ne yapacağımız belli değil,söylenir mi bu şimdi?
::angry2::

Neyse...
Gitmişken iyi bir keşif timi olun ve orayı bizim için iyice keşfedin.
Kim bilir,bir müddet sonra oralarda olabiliriz,araştırma size ait,araştırın,eğlenmenin yanında gurupsal sorumluluklarınızı da unutmayın,biz buradaki buharlaşan MT üyelerini de düşünün:)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
baba haber versene bana. ekoraft ve tırtıl travel bu işlerin piri ve ikisi de çok samimi arkadaşım. sana bi güzellik yaptırırdık dalamanda mesela
abi kusura bakma benimde daha yeni haberim oldu GÜRKAY denen yaratık ::winkwink bitirmiş iş haberimiz yok :)

::evil::::ranntign

Rafting,eğlence,haftasonu,lodos,Gürkay
Bu kelimeleri unutmayacağım...
Biz burada buhar oluyoruz,hafta sonu ne yapacağımız belli değil,söylenir mi bu şimdi?
::angry2::

Neyse...
Gitmişken iyi bir keşif timi olun ve orayı bizim için iyice keşfedin.
Kim bilir,bir müddet sonra oralarda olabiliriz,araştırma size ait,araştırın,eğlenmenin yanında gurupsal sorumluluklarınızı da unutmayın,biz buradaki buharlaşan MT üyelerini de düşünün:)

kardeşim sorma GÜRKAY yapmış tüm şirket organizasyonunu geldi yanıma pis pis sırıtıyo...
ben : olm ne iş :silent:

gürkay : yok abi havalar çok sıcak serinlemek lazım

ben : kardeşim git gir duşun altına serinle ne alaka ?

gürkay : abi(masanın üzerindeki kalemi cebe atarken) kalemin ne güzelmiş

ben : kardeşim dellendirme beni tırsmaya başladım senden ::saskin::

gürkay : abi antalyadaki rafting organizasyon varya...

ben :eeeeee :silent:

gürkay : ikimize yaptırdım kontenjanları haftasonu için ::belge::

ben : ????????::eek:hmy::::huuuh::::eek:uups::

gürkay :abi bi su iç kendine gelirsin ::winkwink

................

tuncer durum vaziyet bu abi...::sefereee::bira01::::145::::friends:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ben anlamam abi:)
Hadi yaptınız bir iş,burada aleme bu sıcakta raftinge gidiyoruz demekten daha kötü bişey söyleyemezmiydiniz:)Daha da sıcak oldu burası rafting i duyduktan sonra :)
Neyse,dediğim gibi...
Bi kaç hafta sonra bir organizasyon patlatabiliriz bu konuda,incelemeler size ait :)Boş boş gidip eğlenip gelmeyim,iş de isterük:)Yoksa bu gurubun hışmına uğramaktan kurtulamazsınız :)
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
eh gürkay !!! :) öldürecekler bizi şimdi gelince grup.
ya sen söylesene millete önce için gidiyoruz, tüm akdeniz bayi ve satış temsilcilerini biraraya getirip kaynaşmaları ve güzel bi haftasonu geçirmeleri için şirket olarak bi tur düzenliyoruz desene evladım :mrgreen: vurduracakmısın sen bizi gruba :cherry:
yoksa manavgat'tın buz gibi sularında boğuşmak ile ilgili ne zorum var benim tabi antalya geceleri hariç :p
bi haftasonu iş bu kadarmı zevkli olur :)

valla grupdaki arkadaşları bilmem ama ben seni harbiden vuracağım. adi adam. o kadar dil döktüm istanbul'a gelmen için. işi bahane edip benimle gelmiyorsun, ama antalya, deniz, rafting midir her neyse ondan olunca koşarak gidiyorsun. yazdım bunu sen merak etme.::angry2::
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
valla grupdaki arkadaşları bilmem ama ben seni harbiden vuracağım. adi adam. o kadar dil döktüm istanbul'a gelmen için. işi bahane edip benimle gelmiyorsun, ama antalya, deniz, rafting midir her neyse ondan olunca koşarak gidiyorsun. yazdım bunu sen merak etme.::angry2::

abi sen hafta içi diyorsun adama .o napsın koşkoca şirketin finas sorumlusu adam hafta içi biyere gidemez.giderse kasadan çıkacak açıkları kabullenmek zorunda.yoksa adamın kötü niyeti yok sonra kaçar bi tarafına üç beş milyar:mrgreen:ama ben ona hafta sonu diyorum rafting diyorum serinlik diyorum tabiki tercihi bu yönde olur istersen sende gel boşver baldızı sünneti bu sıcakta çekilmez wallaaaaaa:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
abi sen hafta içi diyorsun adama .o napsın koşkoca şirketin finas sorumlusu adam hafta içi biyere gidemez.giderse kasadan çıkacak açıkları kabullenmek zorunda.yoksa adamın kötü niyeti yok sonra kaçar bi tarafına üç beş milyar:mrgreen:ama ben ona hafta sonu diyorum rafting diyorum serinlik diyorum tabiki tercihi bu yönde olur istersen sende gel boşver baldızı sünneti bu sıcakta çekilmez wallaaaaaa:queen::queen::queen::queen:

yok abicim yok hadi bu seferlik gidin gönlünüzce eğlenin serinleyin.ama yazdık bunu bir yere bilesiniz. ben KPSS de görevli olacağım siz raftingde ne güzel istanbul yaaa
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
yok abicim yok hadi bu seferlik gidin gönlünüzce eğlenin serinleyin.ama yazdık bunu bir yere bilesiniz. ben KPSS de görevli olacağım siz raftingde ne güzel istanbul yaaa[/QUOT

harbiden ne güzel istanbul demi kardeşim wallace'm:p.boğazıyla tarihi yapısıyla kültürüyle vede gece alemleriyle:cyclopsan bide orayamı gitsek ki:mrgreen:ama unutmuşum sen görevlisin kpss'de.neyyyyseeee orayada bidahaki hafta gideriz:queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470



abi benim durumum budur...acıyın ya eşşek gibi çalışıyoruz :) hatta bu gezi bile iş icabı yapmayın gözünüzü seveyim ...:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
gürkay;721650' Alıntı:
harbiden ne güzel istanbul demi kardeşim wallace'm:p.boğazıyla tarihi yapısıyla kültürüyle vede gece alemleriyle:cyclopsan bide orayamı gitsek ki:mrgreen:ama unutmuşum sen görevlisin kpss'de.neyyyyseeee orayada bidahaki hafta gideriz:queen::queen::queen:

yok kardeşim yok tamam anlaşıldı biz sürünelim siz gezin allah muhabbetinizi arttırsın. ama unutmaaaa rüzgar eken fırtına biçer:queen::queen::rendeer: sende bir gün bir yerlere gelemezsin işte o zaman dilime düşersin.
Bu arada istanbul yapacaz mı?

LODOSum, öncelikle yeni ofisin hayırlı olsun. bu arada ikinci resimdeki arkadaş niye 3 adet bilgisayarla ilgileniyor aynı anda onu anlayamadım. Senin de monitörün ayna görüntüsüne baktım MT MANİSA topiğini okuyorsun o sırada. Çalışıyorum deyip yeme bizi.
hatta 08.06.2007 de şu mesajı yazıyordun foruma
kamberim erhanım...

huzur içinde uyu.................................
:pr::pale:

"bu arada tamamen tesadüf Lodos un o tarihte attığı mesaj var mı diye bakayım dedim. Bir tane var oda canımız kardeşimize. Yine bi vesile oldu hatırlattı kendini. allah gani gani rahmet eylesin"
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
LODOSum, öncelikle yeni ofisin hayırlı olsun. bu arada ikinci resimdeki arkadaş niye 3 adet bilgisayarla ilgileniyor aynı anda onu anlayamadım. Senin de monitörün ayna görüntüsüne baktım MT MANİSA topiğini okuyorsun o sırada. Çalışıyorum deyip yeme bizi.
hatta 08.06.2007 de şu mesajı yazıyordun foruma


"bu arada tamamen tesadüf Lodos un o tarihte attığı mesaj var mı diye bakayım dedim. Bir tane var oda canımız kardeşimize. Yine bi vesile oldu hatırlattı kendini. allah gani gani rahmet eylesin"

murat'ım çocuk benim pc teknikeri herifin başının etini yedim o gün , ömrünü kısalttım :) tüm pc ve laptopları organize edip benim masadaki ana pc ye yönlendirip ağ kuruyodu hayatı kaydı o sıcakta :cherry:
ayrıca bu vesile ile KAMBERHAN'ımı andık , nur içinde yatsın...:pale:

Yolunuz AÇik Olsun Dayilarim...antalya Çok Sicak Dİkkat Edİn Kendİnİze..
kardeşim gel dedik sensiz olmaz dedik hanım gelecek müsait değilim dedin , günah bizden gitti :) ama sıcak konusunda kesinlikle haklısın :pale:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
yok kardeşim yok tamam anlaşıldı biz sürünelim siz gezin allah muhabbetinizi arttırsın. ama unutmaaaa rüzgar eken fırtına biçer:queen::queen::rendeer: sende bir gün bir yerlere gelemezsin işte o zaman dilime düşersin.
Bu arada istanbul yapacaz mı?

WALLECE'IM canım abim kardeşim latife yapyoz beeee:wiinkk:nazımız geçiyo diye kusura bakma artık manisanın delileri senide delirtmesinde:mrgreen:nasipse beraberde gideriz inşallah biz görelim bakalım iyimi kötümü ondan sonra size tavsiye ederiz.dimi ama:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
WALLECE'IM canım abim kardeşim latife yapyoz beeee:wiinkk:nazımız geçiyo diye kusura bakma artık manisanın delileri senide delirtmesinde:mrgreen:nasipse beraberde gideriz inşallah biz görelim bakalım iyimi kötümü ondan sonra size tavsiye ederiz.dimi ama:rendeer:

kardeşim ne demek sizin bende sınırsız priminiz var. gidin güzelce eğlenin keyfini çıkartın bol da fotograf çekip çakın siteye. sonra bir de hep beraber gideriz siz gerekli keşiflerin yaptıkta sonra.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
eeeeeeeeeeee beklenen gün geldi.yolculuk telaşı sardı.bu arada herkeze günaydınlar :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst