- Katılım
- 27 Nis 2006
- Mesajlar
- 477
Var mı peki öyle kimseye haber vermeden tek başına o tür yerlerin tadını çıkarmak ? Cık ... OlmazBu sefer hadi geç oldu ama bir dahaki sefere birlikte gideriz.Bir günlük çadır kurarız.Sen git orayı bir test et bakalım
Benim bu seferki ayarlayacağım yer havuzlu ve denize sıfır bir otel olacak(fiyatlar makul bir iki yer var,konuşacağım).
kareşim benim moderatör dediğin böyle olucek işte.tuncer bizi otele götür,
Son düzenleme: